As a Microsoft Data Center Inventory & Asset Technician (DIAT), you will perform cycle audits, execute incoming/outgoing deliveries, coordinate security escorts for third-party vendors, and document inbound and outbound deliveries. This opportunity will allow you to deepen
Overview ◆クラウド&AIソリューション事業本部、ビジネスアプリケーション統括本部について マイクロソフトは、「Empower every person and every organization on the planet to achieve more.(地球上のすべての個人とすべての組織が、より多くのことを達成できるようにする)」という企業ミッションのもと、お客様の「デジタルトランスフォーメーション」を支援することを最重要活動のひとつとして取り組んでいます。 クラウド&AIソリューション事業本部は、お客様のビジョンに対してマイクロソフトが持つ全クラウドソリューションを駆使し、最適なご提案を行う部門となります。本事業本部で全てのクラウドソリューションを管轄しており、各統括本部は担当ソリューション及び製品の専門性を持ち、連携しながらお客様に最適なご提案を行います。ビジネスアプリケーション統括本部はその中で、Dynamics 365、Power Platform、Copilot Studio、Business copilot(Copilot for Sales/Service/Finance)などの主要製品に関する専門性を持ちご提案を行う部門となります。 ◆Specialist Sales Managerについて 本ポジションは営業本部長(1st line sales manager)となります。担当頂く業界の営業予算をもち、ビジネスアプリケーション(主要製品:Dynamics 365、Power Platform、Copilot Studio、Business copilot-Copilot for Sales/Service/Finance)のご提案を頂きます。お客様のエグゼクティブレベルとのエンゲージを自ら行い、チームをリード頂きます。また本社エンジアリング部門や本社組織との連携によるビジネススケール、ストラテジーの立案、異なる文化及び各組織とEngageしながら、より大きな成果、仕組み作りを出来るポジションとなります。更に自らマーケット及びエコシステムを作り上げることも期待されます。 高いレベルでのインターパーソンスキル及び新しいものを作り出す創造性が要求されますが、お客様のビジネス課題に対して、MSの最新AIを駆使し課題解決に貢献できる最前線の本部かつ、その営業リーダーポジションです。 The
As the Microsoft Data Center Operations Director, you will drive the delivery of world-class support services across your campus or metro. You will interact and maintain relationships with various authorities and partners across all sectors of the
You will be part of the GPS Asia Team (Global Partner Solutions) that assists partners to achieve digital transformation and business outcomes leveraging Microsoft solutions for our shared customers. The GPS Asia team has been established to
Technical Specialist (Copilot TSP) 日本マイクロソフトでは、AIソリューションの1つである、Copilot for Microsoft 365や、Microsoft 365/Teamsを中心としたハイブリッドワークソリューションにて、テクニカルの観点からお客様に提案を行う、テクニカルセールスロールのメンバーを募集しています。 いつでもどこでも働くことのできるリモートワーク環境の提案はもちろん、現場従業員を始めとする、オフィスワーカーのAI活用に伴うデジタル変革提案や、お客様内における組織横断でのデータ活用提案など、幅広いシナリオを訴求します。 Microsoft 365 やTeamsの経験があり、Copilotを含むハイブリッドワークソリューションにて、お客様のAX/DX推進のご提案を行うことにモチベーションを感じて頂ける方のご応募心からお待ちしております。 Responsibilities Primary accountabilities for this role include: You will help customers make technical decisions to build tomorrow’s business and IT solutions based on Microsoft technology. You will
Overview Microsoft Cloud Operations + Innovation (MCO+I) is the team behind the cloud. CO+I is responsible for delivering over 200 Microsoft web portals, Live and Online Services around the world including infrastructure, security and compliance, operations, globalization, and
The Global Partner Solutions (GPS) team is a sales organization accountable for the commercial partner business at Microsoft, and the mission is to build and sell Microsoft Cloud applications, services and devices with partners, empowering people, and organizations
CRM および ERP のカテゴリに重点を置く Microsoft ビジネス アプリケーション セールス スペシャリストとして、セールス組織内でお客様の変革をリードしていただきます。主要顧客の C-Suite エグゼクティブ、IT リーダー、ビジネス意思決定者と強力な関係を築き、ビジネス価値の洞察をもたらし、イノベーションを加速するソリューションを構想することを目的にビジネスをリードしていきます。アカウント チーム、マーケティング、テクニカル スペシャリスト、エンジニアリング、カスタマー サクセス チームに支えられた専用のセールス コミュニティの一員となり、ビジネス アプリケーション分野を推進します。ソリューションの販売プロセスを主導し、専門家、パートナー、その他のリソースを活用して、顧客の成果を成功に導きます。One Microsoft 、競合他社の差別化、顧客へのアプローチ、ソリューション提案など営業全般の業務に従事します。Microsoft ベスト プラクティスをベースに、適格なパイプラインを生成し、業績目標を達成する責任を負います。 As a Microsoft Business Applications Sales Specialist focused on the CRM and ERP category including its base Power
主にメディア(広告代理店、エンターテインメント業界)のお客様を担当いただくアカウントテクノロジースペシャリストロールになります。アカウントエグゼクティブと連携し、アカウントプランに沿ったAIを含めたテクノロジー戦略を考え、CIO/CDO/CAIOと関係構築をしながら、実現するよう活動していただきます。 Generates business insights based on basic customer, internal teams, and Microsoft products to provide input into planning processes. Orchestrates smaller teams to gather information about the customer. Researches customer organizations and connects with technical decision makers
Location: Tokyo - within 23 wards As a Microsoft Data Center Technician (DCT), you will develop an understanding of standard processes and procedures for preparing, installing, performing diagnostics, troubleshooting, replacing, and/or decommissioning equipment under the guidance of
マイクロソフトのカスタマー・サービス&サポート(CSS)部門は一貫したサポート体験を提供することですべての人や組織との信頼を構築する組織です。CSSでは、お客様とパートナーにおける問題の迅速解決と起こりうる将来の問題を事前に阻止することで、マイクロソフト製品への投資からより多くのことを達成できるようにお手伝いします。 お客様は、ハイブリッドおよびクラウドソリューションを活用しながら、データを保護し、セキュリティを確保するための 複雑かつこれまでにない課題に直面しています。私たちのチームであるSCIM(セキュリティ、コンプライアンス、アイデンティティ、およびマネジメント)は、当社の集合的なセキュリティ戦略へのコミットメントをさらに強化し、重要な顧客ニーズに対応するために作られました。 このポジションは働き方の柔軟性が高く、最大で100% まで在宅勤務が可能です。 マイクロソフトのミッションは、地球上のすべての人と組織がより多くのことを達成できるようにすることです。我々は成長への強い意志を持って他者を強化するための革新に取り組みながら、協力することで共通の目標を達成していきます。私たちは日々、敬意、誠実さ、そして説明責任といった価値観に基づいて、誰もが仕事やそれ以外でも成功できるよう、多様性を受け入れる文化を創造しています。 Technical Support Engineerとして日本で働く社員のインタビューなど、日本のキャリアサイトでご確認頂くことが可能です。 With over 18,000 employees worldwide, the Microsoft Customer Experience & Success (CE&S) organization is responsible for the strategy, design, and implementation of Microsoft’s end-to-end customer experience. Come join CE&S
As a Microsoft Data Center Technician (DCT) Manager, you will lead a team of technicians, providing expert guidance on performing hardware deployments, diagnostics on equipment, and hardware decommissions. You will support technician performance, prioritizing technician tasks while
Business Function Overview: In alignment with our Microsoft values, we are committed to cultivating an inclusive work environment for all employees to positively impact our culture every day and we need you as a CO+I CE Field
In alignment with our Microsoft values, we are committed to cultivating an inclusive work environment for all employees to positively impact our culture every day and we need you as a CO+I Critical Environments Field Service Engineer
In Small Medium and Corporate (SMC) we have set out with the purpose of empowering our customers through the unique value of the Microsoft cloud by building a globally led, digital-first scale organization aligned with partners. As
マイクロソフトのカスタマー・サービス&サポート(CSS)部門は一貫したサポート体験を提供することですべての人や組織との信頼を構築する組織です。CSSでは、お客様とパートナーにおける問題の迅速解決と起こりうる将来の問題を事前に阻止することで、マイクロソフト製品への投資からより多くのことを達成できるようにお手伝いします。 お客様は、ハイブリッドおよびクラウドソリューションを活用しながら、データを保護し、セキュリティを確保するための 複雑かつこれまでにない課題に直面しています。私たちのチームであるSCIM(セキュリティ、コンプライアンス、アイデンティティ、およびマネジメント)は、当社の集合的なセキュリティ戦略へのコミットメントをさらに強化し、重要な顧客ニーズに対応するために作られました。 このポジションは働き方の柔軟性が高く、最大で100% まで在宅勤務が可能です。 マイクロソフトのミッションは、地球上のすべての人と組織がより多くのことを達成できるようにすることです。我々は成長への強い意志を持って他者を強化するための革新に取り組みながら、協力することで共通の目標を達成していきます。私たちは日々、敬意、誠実さ、そして説明責任といった価値観に基づいて、誰もが仕事やそれ以外でも成功できるよう、多様性を受け入れる文化を創造しています。 Technical Support Engineerとして日本で働く社員のインタビューなど、日本のキャリアサイトでご確認頂くことが可能です。 With over 18,000 employees worldwide, the Microsoft Customer Experience & Success (CE&S) organization is responsible for the strategy, design, and implementation of Microsoft’s end-to-end customer experience. Come join CE&S
With over 17,000 employees worldwide, the mission of the Customer Experience & Success (CE&S) organization is to empower customers to accelerate business value through differentiated customer experiences that leverage Microsoft’s products and services, ignited by our people
Orchestrates account teams to gather information, collaborate on performance markers, and identify potential risks in customer accounts. Partners with customers and/or partners to provide innovative solutions in new industries, and to integrate Microsoft technology in their business.
Why Microsoft Start-ups and cloud-native businesses are critical to Microsoft’s mission of empowering every person and organisation on the planet to achieve more. These companies and their products are improving the lives of people around the world and
Our mission at Microsoft is to empower every person and every organization on the planet to achieve more. Our partner ecosystem is at the forefront of bringing this powerful mission to life and it’s the Global Partner