役割 当社製品・サービスをご契約されている法人顧客・パートナー企業様のステークホルダー、エグゼクティブに対してのアドバイザーとなり、長期的なリレーションシップを築く 法人顧客・パートナー企業とのダイレクトなコミュニケーションやサポートチケット等を介してお客様の最新の状況を把握する 顧客の利用状況や業務課題を分析し、当社製品・サービスの拡販の機会を特定する 顧客との包括的なエンゲージメント、およびコミュニケーション戦略を立案・実施する 顧客・パートナー企業からの問い合わせや課題を社内にエスカレーションし、解決への道筋をつける 社内のチームを横断したコミュニケーションを行い、顧客からのフィードバックを届けることで高い顧客満足度を維持する 必要なスキル カスタマージャーニーに基づき各顧客に適切なタイミングでアクションする、プロジェクトマネジメントのスキル 顧客のカウンターとなって説明・提案ができるスキル 社内外の関係者とアサーティブにコミュニケーションできるスキル グローバルの部門とやりとりができる英語のスキル 必須でほしい経験 5年以上の法人顧客との直接的なコミュニケーション経験(営業、コンサルティング) 5年以上のERP、CPM(EPM)のパッケージソフト導入/サポート/運用経験 オプションであればほしいスキル、経験 Cレベルの顧客とのリレーションシップ構築経験 カスタマーサクセスマネージャー経験...
About the Role: As a Sales Support Manager, you will be pivotal in the seamless execution of our sales operations, using specialized skills to support complex processes independently. You will handle high-level administrative tasks, lead significant
About the Role: Join us as a Sales Manager to play a pivotal role in shaping our sales efforts. With your deep understanding of business dynamics, financial aspects, and market trends, youll manage complex accounts and
About the Role: As a Senior Sales Support Specialist, you will be a key player in enhancing our sales operations through advanced support tasks. You will contribute significantly to team goals by managing critical sales data,