The Securities & Derivative Analyst 1 is an entry level position responsible for processing orders and transactions originating from trading desks and branch offices in coordination with the Operations - Transaction Services team. The overall objective
Who We Are At Kyndryl, we design, build, manage and modernize the mission-critical technology systems that the world depends on every day. So why work at Kyndryl? We are always moving forward – always pushing ourselves
Job Title:Associate, Renewal Sales Job DescriptionThe Associate Sales Representative is responsible for demonstrating the value and benefits of our client’s products or services through customer engagement, with a primary focus on selling and/or renewing contracts. This
Job Title:Associate Manager, B2B Sales Support Job DescriptionThe Associate Manager, B2B Sales Support is responsible for supervising the daily activities of the Sales Support team to ensure effective client support and adherence to Service Level Agreements
Job Title: Specialist, Renewal Sales Job Description The Sales Representative is responsible for demonstrating the value and benefits of our client’s products or services through customer engagement, with a primary focus on selling and/or renewing contracts.
The Cash and Trade Proc Analyst 1 is a junior level role responsible for executing complex transactions and participating in complex processes in coordination with the Transaction Services team. The overall objective is to act as
Who We Are At Kyndryl, we design, build, manage and modernize the mission-critical technology systems that the world depends on every day. So why work at Kyndryl? We are always moving forward – always pushing ourselves
Who We Are At Kyndryl, we design, build, manage and modernize the mission-critical technology systems that the world depends on every day. So why work at Kyndryl? We are always moving forward – always pushing ourselves
Job Description: ■Mission Rakuten Payment provides cashless services that are close to users under its Unparalleled Open Strategy. Consulting Sales Department will identify strategic and operational issues through relationships with partner companies, and design and implement
求人内容 セールスアドバイザー(H&Mアパレル販売スタッフ)は、ストアの売上と利益に貢献する最高のカスタマーエクスペリエンスを提供する役割を担っていまます。セールスアドバイザーとして、常にカスタマーを第一に考え、サポートを提供し、商品やファッションの知識を共有。店舗運営やカーメント(衣類)ケアを通じて、カスタマーが買い物をしやすい環境を整えます。 また、自分の知識やスキルをチームメンバーと共有し、必要な時には助け合いながら、前向きな職場環境を築いてください。資格 小売業、商品陳列、またはカスタマーサービスの経験がある方 効果的な時間管理 - ストレスに強く、優先順位をつけるのが得意であること ブランドアンバサダーとして、常にお客様のニーズを優先するカスタマーサービスマインドを持つこと。 ファッションの知識があり、ファッショントレンドに興味があること。 販売のマインドセットを持ち、顧客のニーズにアプローチし、満たす能力があること。 その他の情報 雇用契約期間:有期労働契約(アルバイト) 試用期間:3~6か月間(試用期間中の給与・勤務時間:本採用と同じ) 就業場所:(雇い入れ直後)H&M(沖縄パルコ店)、もしくは提示のあったそのほかの店舗 (変更の範囲) 販売及び本社における会社の定める業務 就業時間 :シフト制 週3日~、1日4時間〜OK 時間外労働の詳細:ワークライフバランスを徹底するため残業には店長の事前承認が必要 時給:1300円~ 加入保険:労災保険 待遇:交通費一部支給(社内規定により支給)・社員割引あり(社員は25%割引)・社員登用制度あり・車通勤可(店舗により異なる)・服装/髪型/ネイル自由・深夜手当・研修制度・有給休暇・提携施設の割引・永年勤続表彰のお祝い(勤続5年ごとに雇用形態にかかわらず 記念品と賞与を贈呈してます。) 有休消化率:80%以上 採用担当者:店長 ...