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職務の目的および主な業務内容 Job Purpose & Key Responsibilities 職務の目的 The Japan Medicine Development Lead (J-MDL) is accountable for a medicine development in Japan to ensure delivery differentiated medicines of value for patients, stakeholders and markets in Japan. The J-MDL serves
Minimum qualifications: Bachelors degree or equivalent practical experience. 8 years of industry experience in advertising, consultative sales, business development, or IT, or 6 years of experience with an advanced degree. Experience in digital marketing and with associated
Location: Japan (Tokyo, Fukuoka, Kawasaki, Nagoya, Osaka, Sendai) Role Overview: Fortinet is seeking a Business Development Manager (BDM) for the medical sector to support sales/SE teams across Japan. The BDM is a senior consulting position, working as
Job Description The position takes a responsibility for medical contents in all clinical development programs in assigned therapeutic areas (such as dementia, movement disorders, neuromuscular, and MS/Immunology etc.) in Japan. The individual functions as a scientific and
What We Do Maps are no longer static. Our maps represent the ever-evolving world, accessing, aggregating, and adapting anonymous data from millions of sensors and phones in real-time. Mapbox has the exciting opportunity to power devices
Are you interested in joining a strong performing sales team? Westlaw Japan is expanding its contents business and looking for a new Business Development Manager to develop its portfolio within the Small to Medium Business segment. Westlaw
<職務内容/Main Tasks>グローバルブランド戦略チームは、世界各国のINFINITIチームと協力し、『INFINITI』を強固で一貫性のあるブランドとして構築する役割を担っています。ブランド戦略は、INFINITIの名を冠する製品や搭載されるテクノロジーの指針となるほか、マーケティングやカスタマーエクスペリエンス、ディーラー、そして製品を通じて外部に発信するメッセージ全般にも適用される重要なガイドラインです。1. ブランド定義INFINITIブランドを定義し、その定義を一貫性が保たれるように維持させる。INFINITIブランド戦略を策定し、主要なブランド・プルーフ・ポイント、特徴的な機能やタッチポイントを関連部署とともに開発する。2. ブランド展開INFINITIブランドの定義をグローバル機能部署/各地域全体に浸透させ、その効果的な理解と実行を確保する。効果的なブランドガバナンスを確保し、カスタマージャーニー全体におけるブランドコンプライアンスと、コミュニケーションにおける一貫性(時間、タッチポイント、地域)を確保する。3. 社内展開全従業員(社内、ディーラー、サプライヤー)がブランドを完全に理解し、採用できるよう、社内に展開する。社内コミュニケーションのロードマップを作成する。従業員に情報を提供し、積極的に関与させるためのトレーニングの実施(各部門および地域(例えば米州)向け)社内エンゲージメント活動の管理(トレーニングセッションやイベントの実施など)関連する予算管理4. コミュニケーションマーケティング・コミュニケーション・チームと連携し、マーケティング・プラットフォーム、製品、ブランド概要の策定をサポートする。ブランドビジュアルアイデンティティを監督し、すべてのタッチポイントにおける一貫した実施を管理する。グローバルなクリエイティブ、メディア、ソーシャル、体験、イベントエージェンシーとの協力・連携The Global Brand Strategy team is responsible for working with INFINITI teams around the world to build INFINITI into a strong and consistent brand.The brand strategy is an important guideline that
<職務内容/Main Tasks>INFINITIグローバルカスタマーエクスペリエンスチームのミッションは、長期的な顧客エンゲージメント向上を主としています。1. INFINITIカーにおけるカスタマーエクスペリエンス(CX)戦略の推進 - INFINITI CX戦略およびメンバーシップサービスとモビリティサービスから構成されるフレームワークを定義し、推進する - 社内関連部署や役員への定例報告会 ‐ 戦略、ステータスアップデート、マイルストーン、サポート要件、予算について等 - 日産本社および、主にアメリカ・カナダ・メキシコにおけるINFINITI CX戦略の推進 - アメリカ・カナダ・メキシコ地域における各CX戦略の進捗プロセス確認・フォローアップ2. 概念実証(PoC)と顧客が必要とする必要最低限の機能を備えたプロダクト(MVP)の展開 - 代理店パートナーや各グローバルリージョンのカウンターパートと連携し、各地域*ごとに全体的な計画(スコープとロードマップを含む)を作成し、CX PoCを実装する(*主に米国/カナダ/メキシコ向け) 3. 効果測定 - 北米地域を担当するグローバルCXプロジェクトマネージャー(PMO)として、イニシアチブのパフォーマンスを追跡・測定する。- グローバル・クリエイティブ、メディア、ソーシャル、エクスペリエンシャル、イベントエージェンシーとの協働・連携The mission of INFINITI CX team is to develop life long customer engagement.
KLDiscovery, a leading global provider of electronic discovery, information governance and data recovery services, is currently seeking a Business Development Manager role for an exciting new opportunity. This position supports the overall recruitment and management of data
Date Posted: 2023-05-03 Country: Japan Location: Ichigo Bldg. 2F 1-36-5, Nihonbashi Kakigara-cho, Chuo-ku, Tokyo, Japan Position Role Type: Unspecified The role: Reporting to the Director of Business Development, Asia, we are looking to hire an experienced Business
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