POSITION SUMMARY 日本語スキル必須 / Japanese language skill is a must. 特別な手配やサービス(例:送迎、予約、クリーニングなど)に対するゲストのリクエストに応え、手配または適切なプロバイダーを特定する。ユニークなニーズを持つゲストからの特別なリクエストに対応し、満足いただくためのフォローアップを行う。特別なイベントやアクティビティを含む、ホテルとその周辺の設備に関する情報を収集し、要約し、ゲストに提供する。ゲストからの電話、メッセージ、リクエスト、質問、懸念事項に応答し、記録し、処理する。ゲストの電話、リクエスト、問題を解決するために、必要に応じて適切な個人または部署(例:ベルパーソン、ハウスキーピングなど)に連絡する。シフトログ/デイリーメモブックを確認し、ログブックに関連情報を記録する。クラブラウンジの座席の空き状況、サービス、安全性、ゲストの状態を監視する。 事故、怪我、危険な作業状況をマネージャーに報告し、安全に関するトレーニングと認定を完了する。会社の方針と手順に従う。制服や身だしなみが清潔でプロフェッショナルである、機密情報の守秘義務を守り、会社の資産を保護する。会社の基準に従ってすべてのゲストを歓迎し、ゲストのサービスニーズを予測して対処し、障害を持つ人々を支援し、ゲストに心からの感謝を示す。明確でプロフェッショナルな言葉遣いで他者と会話する。正確で完全な書面を作成・確認する。適切なエチケットで電話に対応する。他の従業員との良好な関係を築き、維持し、チームが共通の目標を達成できるようにサポートし、他の従業員の懸念に耳を傾け、適切に対応する。品質に関する期待や基準を確実に順守する。手を伸ばす、曲げる、ひねる、引っ張る、身をかがめる、10ポンド以下の重さの物体を動かす、持ち上げる、運ぶ、長時間にわたって、立つ、座る、歩く。監督者の要請に応じて、その他の合理的な職務を遂行する。 Respond to guest requests for special arrangements or services (e.g., transportation, reservations, dry cleaning) by making arrangements or identifying appropriate providers. Respond to special
※Internship only※ POSITION SUMMARY Answer, record, and process all guest requests, questions, or concerns via telephone, email, chat, and mobile communication devices. Operate telephone switchboard, process guest requests for wake-up calls, and connecting and directing calls
Seeking a passionate sales expert skilled in building strong client relationships and achieving targets, eager to develop Fukuoka’s unique innovation community. Join our CIC Fukuoka Relationship Management & Sales Team to play a crucial role in
POSITION SUMMARY Provide general spa orientation to guests upon arrival, such as the location and use of locker rooms, lounge areas, and hospitality stations. Offer guests amenities such as water, juice, or heated neck pillows. Answer questions
POSITION SUMMARY Respond promptly to requests from guests and other departments. Fill cart with supplies and transport cart to assigned area. Enter guest rooms following procedures for gaining access and ensuring vacancy before entering. Replace guest
POSITION SUMMARY A Personal Host is a dedicated service expert who personifies the Reserve service for each guest. Personal Hosts play the role of mission controller throughout a guest’s stay, hand crafting their experience. Through this
POSITION SUMMARY Respond to guest requests for special arrangements or services (e.g., transportation, reservations, dry cleaning) by making arrangements or identifying appropriate providers. Respond to special requests from guests with unique needs and follow up to
About Four Seasons: Four Seasons is powered by our people. We are a collective of individuals who crave to become better, to push ourselves to new heights and to treat each other as we wish to
Winter 2024-2025 Seasonal Position Are you passionate about people? Do you have a can-do attitude? Want to be a part of a great team? Then the SkiJapan.com Guest Services Team is perfect for you! We are
JOB SUMMARY The Marketing and Communications Manager is part of an important team that creates and executes property-level communications to our customers. Under the leadership of the Director of Marketing and Communication, this role promotes on-brand
Must have Japanese citizenship or Eligible work in Japan permit holder POSITION SUMMARY Respond promptly to requests from guests and other departments. Fill cart with supplies and transport cart to assigned area. Enter guest rooms following
JOB SUMMARY 日本語スキル必須 / Japanese language skill is a must. マーケティング&PRマネージャーは、ホテルレベルのコミュニケーションを顧客向けに作成および実行する重要なチームの一員。セールス&マーケティング部長のリーダーシップの下、ホテルのイメージアップを目標に、従来型、デジタル、ソーシャルメディアの各チャンネルを通じて、ブランドに即したメッセージを顧客に伝える。消費者の認知度と嗜好を高め、市場シェアを拡大し、幅広いポートフォリオとブランド認知度を構築するため、ダイレクトマーケティングプラン、ターゲットキャンペーン、アクティブチャネルの構築を支援する。この職務は、ホテルの宿泊客と地元の常連客の両方に対して、料理・飲料プロモーションを宣伝することに重点を置く。マーケティング&PR マネージャーは、地域のeコマースチームやマーケティングチームと連携し、緊密なパートナーシップを構築し、地域、ソーシャル、デジタルマーケティングの取り組みが、組織の販売活動と効果的に統合されていることを確認する。また、従来型マーケティングとデジタルマーケティング、eコマース活動のバランスを取ることから、ホテルのPR活動への貢献まで、あらゆることに関わる。成功は、ホテルの売上・収益戦略、ソーシャルメディアエンゲージメントをいかにうまく推進するか、また、周囲のリソースをいかに効果的に活用し、真に魅力的なマーケティングおよびコミュニケーションキャンペーンを展開するかによって測定される。 The Marketing & PR Manager is part of an important team that creates and executes property-level communications to our customers. Under the leadership of
入社月: 2026年1月、4月、7月、9月 / Onboarding Months: January, April, July, September 2025 この職務について / About this role クライアント・サービス・アソシエイトの業務は、AlphaSightsの心臓部です。当社の一流クライアントと、彼らの求める知識を持つエキスパートをつなげる役割を果たします。 アソシエイトとして成功するには、クライアントの求める知識が提供できるエキスパートを確保し、営業目標を達成しようという意欲が求められます。ビジネスの最前線でコミュニケーションを頻繁にとる役割で、クライアント最優先のマインドセットが必要です。また、日々多くのタスクを同時にこなす能力も必要とされます。クライアントである一流企業の投資担当者、ストラテジスト、ディールメーカーなどから、緊急度の高いプロジェクトが寄せられます。プロジェクト概要を確認し、クライアントの正確な知識ニーズ(例:投資案件のデューデリジェンスなど)を素早く判断し、最適なエキスパートを探し出し、連絡をとり、精査します。対談スケジュールの調整や再調整、追加質問の際のフォローアップなど、クライアントとエキスパート間でのコミュニケーションのあらゆる側面を責任を持って管理します。 As a client service Associate, your work is at the heart of what we do: you’ll be the link
CIC is looking for a highly capable, self-directed and experienced individual to manage a team that will be responsible for day-to-day operations. This will be a great opportunity for someone with at least five years of
POSITION SUMMARY Organize, confirm, process, and conduct all guest check-ins/check-outs, room reservations, requests, changes, and cancellations. Secure payment; verify and adjust billing. Activate and file room keys. Process all guest requests and relay messages. Print contingency
Your day-to-day 【People】 -Manage daily activities, plan ahead and assign work ensuring you always have the right people in the right place, prioritizing for the business -Develop your team and improve their performance through coaching and
POSITION SUMMARY Greet and escort guests to rooms. Open doors and assist guests/visitors entering and leaving property. Inform guests of property amenities, services, and hours of operation, and local areas of interest and activities. Identify and explain
Company Description At ServiceNow, our technology makes the world work for everyone, and our people make it possible. We move fast because the world can’t wait, and we innovate in ways no one else can for
入社予定日:2025年 1月6日、4月7日、7月7日、9月1日 Onboarding Date: 6 January, 7 April, 7 July, 1 September 2025 *English follows Japanese ペースの早い環境で、営業的な業務からキャリアをスタートさせたい。 明確なキャリアパスを見据えながら、入社直後から、収益にインパクトを与えたい。 アソシエイトプラグラムは、そのような方向けのポジションです。 AlphaSightsについて AlphaSightsは、意欲的な人材を世界中から採用し、一流の投資ファンド、戦略コンサルティング会社、フォーチュン500企業に向けたビジネスを展開しています。私たちは、クライアントを世界中のエキスパートとつなげることで、クライアントが専門知識にアクセスし、より大局的な事業判断・事業成長ができるよう支援します。 2008年の創立以来、当社は傑出した成果を挙げてきました。現在では、世界9つの都市に1500人以上の社員を擁し、知識サーチ市場のリーダーとして、また世界最速で成長する企業の一つとして、AlphaSightsは確固たる地位を築いています。当社では絶え間なく卓越性を追求し、トップレベルの優秀な若手人材を採用することで、時代を先取った新たな高みに到達できると考えています。 以下の条件に当てはまる場合、ぜひ当社でのキャリアスタートをご検討ください。 スピード感のある結果重視の職場で活躍したい。 明確な納期とプレッシャーの下で優れたパフォーマンスを発揮したい。 粘り強く、困難にめげず、積極的に取り組む姿勢を持ち、物事を成し遂げたい。 多言語スキルを活用し、意欲的で多様性を持つ同僚たちと働きたい。 突出したビジネス感覚を身につけ、様々な業界に関わってキャリアを築きたい。 アソシエイト業務について クライアントサービスチームのアソシエイトとして、求める専門知識にクライアントがアクセスできるよう橋渡しをします。日常業務では、エキスパートの知見を求めるトップクラス企業で働くクライアント(投資担当者、戦略チームメンバー、事業責任者など)から依頼されるプロジェクトに取り組みます。コミュニケーション重視のフロント・ラインポジションであり、複数の並行案件をマルチタスクで進めるスキルが求められます。 アソシエイトに任される業務は以下の通りです: エキスパートリクルーティング: 業務の大半を、クライアントのプロジェクトにマッチするエキスパートを探し、彼らをスクリーニングする電話に費やします。明確な期日に沿って業務を進行します。 プロジェクトや該当マーケットの背景、およびクライアントやエキスパートとの活動に適用される法律や規制を短時間で調査し理解します。 プロジェクトのあらゆる側面に裁量と責任を持ちます。クライアントとエキスパートとのやりとりの開始および管理から、両者の面談スケジュールの綿密な調整まで、一連の業務を担います。 アソシエイトの成功を確かなものにするため、AlphaSightsでは次のような機会を提供します:
POSITION SUMMARY Greet and escort guests to rooms. Open doors and assist guests/visitors entering and leaving property. Inform guests of property amenities, services, and hours of operation, and local areas of interest and activities. Identify and explain