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Brand Managementの求人-kamikita District Oirase - 609 Job Positions Available

609 / 1 - 20 求人
adidas 求人

Purpose & Overall Relevance for the Organization Manage and deliver the Go To Market (GTM) strategy against global priorities; lead category management team to bring the strategy to life Key Responsibilities Deliver business strategy and success of

Adidas  1日前
Shiseido 求人

Location: Shiodome Division: SHISEIDO Global Brand Unit Job level: Manager or Staff Reports to: Group Manager Contract type: Full-time Roles & Responsibilities(業務内容) Lead end-to-end product development lifecycles, from concept to launch, for brand Shiseido digital products, ensuring they

Shiseido  22日前
The Coca-Cola Company 求人

Location(s): Japan City/Cities: Tokyo Travel Required: Relocation Provided: Job Posting End Date: July 8, 2024 Shift: Job Description Summary: Job Description Drive Georgia brand business growth through brand value enhancement Drive assigned Georgia brand initiatives such as new product

The Coca-Cola Company  7時間前
adidas 求人

Purpose & Overall Relevance for the Organization Manage and deliver the Go To Market (GTM) strategy against global priorities; lead category management team to bring the strategy to life Key Responsibilities Deliver business strategy and success of

Adidas  6時間前
adidas 求人

Purpose & Overall Relevance for the Organization: Lead the process for brand driven / cross functional projects. Lead the business review process for sustainable brand growth, with quantitative data and qualitative insights. Lead the range process through Range

Adidas  7時間前
adidas 求人

Purpose & Overall Relevance for the Organization: Lead the process for brand driven / cross functional projects. Lead the business review process for sustainable brand growth, with quantitative data and qualitative insights. Lead the range process through Range

Adidas  7時間前
adidas 求人

Purpose & Overall Relevance for the Organization: The goal of the eCommerce (eCom) team is to deliver one integrated consumer journey to create premium and seamless experience at every touch point that exceeds our consumer’s expectation

Adidas  6時間前
adidas 求人

Purpose & Overall Relevance for the Organization: DRIVE category range plans in country/cluster within guidelines set by Global. Key Responsibilities: Support to build 3-5 year category plan based on overall adidas SBP (strategic business plan) process

Adidas  7時間前
The Coca-Cola Company 求人

Location(s): Japan City/Cities: Tokyo Travel Required: Relocation Provided: Job Posting End Date: July 30, 2024 Shift: Reduced Working Hours (Japan) Job Description Summary: Job Description Summary: Drive Green Tea Brand Strategy & Execution: Translate Green Tea brand equity

The Coca-Cola Company  6時間前
Nissan Motor Corporation 求人

<職務内容/Main Tasks>グローバルブランド戦略チームは、世界各国のINFINITIチームと協力し、『INFINITI』を強固で一貫性のあるブランドとして構築する役割を担っています。ブランド戦略は、INFINITIの名を冠する製品や搭載されるテクノロジーの指針となるほか、マーケティングやカスタマーエクスペリエンス、ディーラー、そして製品を通じて外部に発信するメッセージ全般にも適用される重要なガイドラインです。1. ブランド定義INFINITIブランドを定義し、その定義を一貫性が保たれるように維持させる。INFINITIブランド戦略を策定し、主要なブランド・プルーフ・ポイント、特徴的な機能やタッチポイントを関連部署とともに開発する。2. ブランド展開INFINITIブランドの定義をグローバル機能部署/各地域全体に浸透させ、その効果的な理解と実行を確保する。効果的なブランドガバナンスを確保し、カスタマージャーニー全体におけるブランドコンプライアンスと、コミュニケーションにおける一貫性(時間、タッチポイント、地域)を確保する。3. 社内展開全従業員(社内、ディーラー、サプライヤー)がブランドを完全に理解し、採用できるよう、社内に展開する。社内コミュニケーションのロードマップを作成する。従業員に情報を提供し、積極的に関与させるためのトレーニングの実施(各部門および地域(例えば米州)向け)社内エンゲージメント活動の管理(トレーニングセッションやイベントの実施など)関連する予算管理4. コミュニケーションマーケティング・コミュニケーション・チームと連携し、マーケティング・プラットフォーム、製品、ブランド概要の策定をサポートする。ブランドビジュアルアイデンティティを監督し、すべてのタッチポイントにおける一貫した実施を管理する。グローバルなクリエイティブ、メディア、ソーシャル、体験、イベントエージェンシーとの協力・連携The Global Brand Strategy team is responsible for working with INFINITI teams around the world to build INFINITI into a strong and consistent brand.The brand strategy is an important guideline that guides the products

Nissan Motor Corporation  1日前
Nissan Motor Corporation 求人

<職務内容/Main Tasks>日産自動車のマーケティングおよびマーケティングコミュニケーションを通じて、日産ブランドの革新を目指し勢いづけることをミッションとしています。主な業務内容は下記の通りです。・パートナー顧客に対するメディア戦略のガイドラインと有効性をサポート・各マーケットの広告製作物がブランドのガイドラインに沿っているかレビュー ※米国とのやり取りは日常で発生、GMクラスへの月次レポートも含む・プロダクトプレースメント(映画やドラマに商品を出すマーケティング手法)のプランニング・ソーシャルアカウントの戦略構築、コンテンツのプランニング (主にTikTok)・UKにいるチームと連携し、パートナーシップ活動の最大活用を計画Mission : Accelerate innovation, Reinforce brand momentum, Showcase effectiveness through product marketing & marketing communication. ・Support media strategy guidelines and effectiveness for company milestones meetings and external partners ・Creative Review on all regional marketing

Nissan Motor Corporation  1日前
EY 求人

At EY, you’ll have the chance to build a career as unique as you are, with the global scale, support, inclusive culture and technology to become the best version of you. And we’re counting on your

EY  1日前
Nissan Motor Corporation 求人

<職務内容/Main Tasks>グローバルブランドストラテジー&ガバナンス部のミッションは、ブランド戦略を社内に提示し、協働することで、すべてのブランドの価値をグローバルに高めることです。商品のみならず、各機能および各リージョンと協業することにより実現をめざします。1. ブランド戦略の構築:ニッサンブランドアイデンティティーの明確化やブランドの中長期的な戦略(中長期のゴール設定と戦い方)を立案するチームに属し、リーダーとともにプロジェクトを推進する。2. ブランド戦略の推進:全社(各リージョン拠点を含むグローバル規模)で効果的にブランド力を高めていくため、役員を含む関係部署と議論しながらブランド戦略の浸透を図る。具体的には役員会議企画、提案、運営など。 3. ブランドKPIの管理:ブランドKPIの結果をモニターし、分析・報告する。具体的なKPI:ブランド認知度、好意度、イメージなど関連部署と連携分析しながらレポートを作成し報告。 The mission of the Global Brand Strategy & Governance Department is to present a brand strategy within the company and by collaborating, enhance the value of all brands globally. This is achieved not

Nissan Motor Corporation  1日前
EY 求人

At EY, you’ll have the chance to build a career as unique as you are, with the global scale, support, inclusive culture and technology to become the best version of you. And we’re counting on your

EY  1日前

Description 【Position Summary】 The position represent RGM (Revenue Growth Management) and provides analysis, insights and recommendation to decision makers to maximize GTS / NTS / GP growth for KENVUE and the retailers. Provide and maintain IT infrastructure

Johnson & Johnson Consumer Inc  21日前

Description (Position Summary) Play an important role as a core team member via individually supporting project of marketing planning via 1) efficient media planning, 2) effectiveness of message deliver and 3) always on optimization for further

Johnson & Johnson Consumer Inc  20日前
Diageo 求人

Are you prepared to join the X team and help build the ultimate real-time information-sharing app, revolutionizing how people connect? At X, were on a mission to become a trusted global digital public square, committed to

Diageo  11日前
Michael Page 求人

Join an innovative biopharmaceutical company dedicated to pioneering advancements in healthcare. Our client is seeking a dynamic and experienced Cardiovascular Product Manager to lead our in developing and executing marketing strategies for their new cardiovascular product

Michael Page  8日前

DNV is the independent expert in risk management and assurance, operating in more than 100 countries. Through its broad experience and deep expertise DNV advances safety and sustainable performance, sets industry benchmarks, and inspires and invents solutions.

DNV  17時間前

職種 正社員 職務明細 About LOEWE Created in Spain in 1846, LOEWE approaches 177 years as one of the world’s major luxury houses. Since 2013, under LOEWE’s creative director, Jonathan Anderson, the brand has started a new chapter,

LVMH Japan Group  17時間前

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