At EY, you’ll have the chance to build a career as unique as you are, with the global scale, support, inclusive culture and technology to become the best version of you. And we’re counting on your
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■ 職務内容 / Job Description ■ミッション 優れた製品を一人でも多くの患者さんに届け、患者さんのためにサイエンスに再投資し続けられる製薬企業として競合優位性を維持し続けることに貢献する ■業務の範囲 ・イベント(TV講演会等)の立案・交渉・実行・レビューの実施 ・プロモーション資材(パンフレット・説明会スライド・MR君*コンテンツ等)の立案・作成・実行・レビューの実施 (*MR君: 医薬品、疾病、治療等医療に関する情報を提供するツール) ・営業部門への企画・戦略等のコミュニケーション ・KOL (Key Opinion Leader) のマネジメントの遂行 ・マーケティング・営業活動のKPI (Key Performance Indicator) モニタリングや営業ツール等の社内システムを他部門(IT等)と協業し構築 ・メディカル本部・Commercial Excellence本部(営業やマーケティングの支援部門)・Pharmacovigilance部など他部門との活動の共有、及び、調整 ・市場環境、顧客、製品およびポートフォリオを深く理解し、Brand Managerの製品戦略立案のサポート ■ 応募資格(経験、資格等)/ Qualification (Experience & Skill etc.) 【経験 / Experience】
WHO ARE WE LOOKING FOR? We are seeking a Lead, Energy Brand Marketing Jordan, to be a key player in our mission to redefine sports culture in Tokyo and to revamp Jordan’s relevance on the edges of the
■ 職務内容 / Job Description ・Develop brand/portfolio forecasting and strategy for sipavibary to solve issues to maximize the business with in-depth understanding of the market/customer/product & portfolio through issue dentification/ structure/ analysis /hypothesis building processes with X-functional
■ 職務内容 / Job Description ミッション 優れた製品戦略の立案と実行を通して製品およびポートフォリオのベネフィットを一人でも多くの患者さんに届け、AZのサイエンスの価値を最大化することで、患者さんのためにサイエンスに再投資し続けられる製薬企業として競合優位性を維持し続けることに貢献する Mission Contribute to maintain sustainably competitive position of AZ in the industry, who can make continued investment on scientific innovation to help patients, by maximizing the value of AZ
WHO WE ARE LOOKING FOR? Nike Japan is hiring for a Running Brand Specialist to join our Tokyo-based Nike Japan Marketing team. To be successful in this role you must bring ambition to be one of the world’s
At EY, you’ll have the chance to build a career as unique as you are, with the global scale, support, inclusive culture and technology to become the best version of you. And we’re counting on your
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■ 職務内容 / Job Description ミッション 優れた製品戦略の立案と実行を通して製品およびポートフォリオのベネフィットを一人でも多くの患者さんに届け、AZのサイエンスの価値を最大化することで、患者さんのためにサイエンスに再投資し続けられる製薬企業として競合優位性を維持し続けることに貢献する Mission Contribute to maintain sustainably competitive position of AZ in the industry, who can make continued investment on scientific innovation to help patients, by maximizing the value of AZ
At EY, you’ll have the chance to build a career as unique as you are, with the global scale, support, inclusive culture and technology to become the best version of you. And we’re counting on your
職種 正社員 職務明細 JOB TITLE: Product Marketing Specialist COMPANY: Perfumes & Cosmetics Brand LOCATION: TOKYO MISSION STATEMENT: Product Management Plan / execute / review all new / existing product management Plan / execute / review national / regional
<職務内容/Main Tasks>The model line team of Global Product Marketing is in charge of the lifecycle management of current INFINITI models and prepares the launch of future models, from a marketing and sales perspective.・Lead INFINITI models pricing proposals -
<職務内容/Main Tasks>部署のミッション:カスタマーベネフィットを一番に考え、ブランド価値を向上することで、売り上げ・M&S経費を最適化すること。職務詳細:日産車の国内・国外向け商品マーケティング 業務を担っていただきます。・価格ポジショニング評価、ライフサイクル計画の最適化を通して、売り上げ・収益の最大化を目指す・グローバル全体における日産ブランドの目指す方向性を示し、個別商品マーケティング戦略の策定と実行を担う各リージョンのマーケティングチームをリードし、協業する・商品のマーケティング&セールス領域の問題点を明確化し、マネジメントに状況と改善案をレポートMission: Put the customer benefit first, optimize net revenue and M&S expenses by maximizing brand valueProduct Marketing for Nissan models globallyMaximize revenue and profit through price positioning strategy, optimization of Lifecycle planInclude Marketing & Sales perspective toward
<職務内容/Main Tasks>グローバルブランド戦略チームは、世界各国のINFINITIチームと協力し、『INFINITI』を強固で一貫性のあるブランドとして構築する役割を担っています。ブランド戦略は、INFINITIの名を冠する製品や搭載されるテクノロジーの指針となるほか、マーケティングやカスタマーエクスペリエンス、ディーラー、そして製品を通じて外部に発信するメッセージ全般にも適用される重要なガイドラインです。1. ブランド定義INFINITIブランドを定義し、その定義を一貫性が保たれるように維持させる。INFINITIブランド戦略を策定し、主要なブランド・プルーフ・ポイント、特徴的な機能やタッチポイントを関連部署とともに開発する。2. ブランド展開INFINITIブランドの定義をグローバル機能部署/各地域全体に浸透させ、その効果的な理解と実行を確保する。効果的なブランドガバナンスを確保し、カスタマージャーニー全体におけるブランドコンプライアンスと、コミュニケーションにおける一貫性(時間、タッチポイント、地域)を確保する。3. 社内展開全従業員(社内、ディーラー、サプライヤー)がブランドを完全に理解し、採用できるよう、社内に展開する。社内コミュニケーションのロードマップを作成する。従業員に情報を提供し、積極的に関与させるためのトレーニングの実施(各部門および地域(例えば米州)向け)社内エンゲージメント活動の管理(トレーニングセッションやイベントの実施など)関連する予算管理4. コミュニケーションマーケティング・コミュニケーション・チームと連携し、マーケティング・プラットフォーム、製品、ブランド概要の策定をサポートする。ブランドビジュアルアイデンティティを監督し、すべてのタッチポイントにおける一貫した実施を管理する。グローバルなクリエイティブ、メディア、ソーシャル、体験、イベントエージェンシーとの協力・連携The Global Brand Strategy team is responsible for working with INFINITI teams around the world to build INFINITI into a strong and consistent brand.The brand strategy is an important guideline that guides the products
<職務内容/Main Tasks>日産自動車のマーケティングおよびマーケティングコミュニケーションを通じて、日産ブランドの革新を目指し勢いづけることをミッションとしています。主な業務内容は下記の通りです。・パートナー顧客に対するメディア戦略のガイドラインと有効性をサポート・各マーケットの広告製作物がブランドのガイドラインに沿っているかレビュー ※米国とのやり取りは日常で発生、GMクラスへの月次レポートも含む・プロダクトプレースメント(映画やドラマに商品を出すマーケティング手法)のプランニング・ソーシャルアカウントの戦略構築、コンテンツのプランニング (主にTikTok)・UKにいるチームと連携し、パートナーシップ活動の最大活用を計画Mission : Accelerate innovation, Reinforce brand momentum, Showcase effectiveness through product marketing & marketing communication. ・Support media strategy guidelines and effectiveness for company milestones meetings and external partners ・Creative Review on all regional marketing creatives mostly in
For over 35 years, Aesop has carefully cultivated an inspiring and inclusive environment in which our employees are supported and encouraged to thrive. As a global retail organization, we offer professional development and advancement opportunities to
JOB SUMMARY Responsible for soliciting and managing of reservations sales-related opportunities. Manages and provides training and work assignments to Reservations Sales staff. Actively up-sells each business opportunity to maximize revenue opportunity. Achieves personal and team related
Job purpose: Responsible for driving commercial success of Botox business in Japan. Member of the GSK/Abbie cross-functional shaping global strategy and co-creation Key responsibilities: Understand global strategy and initiatives, as well as local environment and insights
Working with Us Challenging. Meaningful. Life-changing. Those aren’t words that are usually associated with a job. But working at Bristol Myers Squibb is anything but usual. Here, uniquely interesting work happens every day, in every department.