職種 正社員 職務明細 With the supervision by Retail Director, achieve the annual budget by implementing and improving retail development plan, and ensure future growth of the brand in cooperation with Retail Director. The responsibility covers; ‑ Store
Our client’s Microsoft Business Solutions team is a Microsoft Gold Partner and leader in Microsoft software implementations for medium to large organisations, providing their clients with the ability to keep up with the ever-changing digital world
Mode of Work: Hybrid Location: Yokohama Nationality: Japanese Language: Bilingual (Japanese & English) must. Experience: 9+ years. Job Summary: We are seeking an experienced Program Manager to lead and oversee the planning, execution, and delivery of
Location: Japan Overview: The Supply Chain Director is responsible for overseeing Quality Assurance (QA), Product Central operations, and Inbound Logistics. The role ensures end-to-end supply chain solutions, driving operational excellence and cost efficiency while supporting business
Key roles and responsibilities: Principal Responsibilities Primary responsibility will include managing internal external Stakeholder experience Candidate experience and undertake Market Mapping initiatives Driving and ensuring fulfillment within SLA Develop talent acquisition strategies and hiring plans Lead
Work Schedule Environmental Conditions Job Description ポジション:ビジネスアナリスト About Us サーモフィッシャーサイエンティフィック インコーポレイテッドについて 米国マサチューセッツ州ウォルサムに本社を置き、世界中に125,000人の従業員を擁しています。総売上高は440億ドル、研究開発費は15億ドルに及び、Thermo Scientific、Applied Biosystems、Invitrogen、Fisher Scientific、Unity Lab Services、Patheon、PPDブランドは、世界のさまざまな分野の基礎・応用研修、製品開発、品質管理・保証、安全保障から医療、製薬・バイオ医薬に至るお客様に広く浸透しています。 Essential Duties and Responsibilities 【デジタルサイエンスソリューション導入全般】 デジタルサイエンスソリューションのコンサルタントとして、化学・医薬など先端技術を事業とするお客様向けラボラトリーソリューションの導入及び運用のコンサルティングを行い、専門性を磨くことができます。 Job Description 業務内容 要件定義:法人のお客様向けにソリューションパッケージの仕様を説明し、ユーザからビジネス要件をヒアリングし、システム実装要件の収集・分析・定義・提案・ドキュメンテーションを行います プロジェクトマネジメント:プロジェクトマネージャーと協力して、プロジェクト計画を立て、プロジェクトの完遂を支援します テクニカルサポート:プロジェクトマネージャー、実装チーム、お客様とコミュニケーションを行い、実装内容がビジネス要件とアラインするように設計・開発・テストなど工程をレビューし、実装における各種課題解決を支援します ソシューション導入業務において、プロセス改善・コンプライアンス強化等内部の改善改革に積極的に参加し、貢献します カスタマーエンゲージメントにおいて、計画・リソーシング・管理・トラッキング・報告あらゆる面で提案を行います 実装チームとお客様のコミュニケーションを支援し、必要に応じて内部・外部向けにプレゼンテーションを行います。 ベストプラクティスとなるソシューション構築に貢献します。 必要に応じて内部・外部の会議に参加します。国内外に出張する場合があります。 大学もしくは大学院卒 3~5年関連ソフトウェア導入の各種関連業務(ビジネスアナリシス、テクノロジーコンサルティング、設計、開発、移行、切替、プロジェクトマネジメント等)に携わる経験 エンタープライズソリューションソフトウェアの要件定義、ドキュメンテーション(ビジネスフロー、システムフロー、要件定義書等)経験
Work ScheduleStandard (Mon-Fri) Environmental ConditionsOffice Job Description We’re a transformative leader powered by an important Mission: To enable our customers to make the world healthier, cleaner and safer. Through our dedication, our global organization drives transformation
Description Kenvue is currently recruiting for: Dr.Ci:Labo EC Manager This position reports to the Senior Manager and is based at Tokyo. Who We Are At Kenvue, we realize the extraordinary power of everyday care. Built on
Company Description Believe is one of the world’s leading digital music companies. Believe’s mission is to develop local artists and labels in the digital ecosystem by providing them the solutions they need to grow their audience
Job Description As the SNS Media Specialist (LINE) Paid/Social - JP (H&M公式SNSアカウント担当者 , you contribute to added customer value, a strong brand and increased sales by setting customer-centric communication plans across specified local digital channels. You are
Our client’s Microsoft Business Solutions team is a Microsoft Gold Partner and leader in Microsoft software implementations for medium to large organisations, providing their clients with the ability to keep up with the ever-changing digital world
Company Description It all started in sunny San Diego, California in 2004 when a visionary engineer, Fred Luddy, saw the potential to transform how we work. Fast forward to today — ServiceNow stands as a global
職種 正社員 職務明細 Compensation & Benefitマネージャーとして、チーム(Payroll Manager、パートタイマー、派遣、業務委託スタッフ)を率いて、NY本社の担当者、HRBPs,そそして外部ビジネスパートナーチームと連携しながら、Compensation & Benefit関連業務(給与を含む)を遂行する。 チームメンバー:正社員1名、Part-timer x2名、ベンダー1名のマネジメント Compensation & Benefit Manager will lead a team (Payroll Manager, Part-timers, temp staff, vendors), work closely with HQ/APAC counterpart, HRBPs in Japan, and external business
職種 正社員 職務明細 JOB DESCRIPTION Position:Retail Training Manager Reporting line: Senior Training Manager About LOEWE: Created in Spain in 1846, LOEWE approaches 175 years as one of the world’s major luxury houses. Since 2013, under LOEWE’s
Description Kenvue is currently recruiting for: Assistant Brand Manager, DMX (Digital Media Excellence) Marketing This position reports into Brand Manager and is based at Tokyo, Japan. Who we are At Kenvue , we realize the extraordinary
職種 正社員 職務明細 In this role, you will be responsible for achieving the annual budget by developing and implementing retail development plan and ensure future growth of the brand through directly in charge of retail network management. The
Description Kenvue is currently recruiting for: OTC Brand Manager , Brand Management This position reports to Senior Director, Business Unit Leader, Consumer Health Japan and is based at Tokyo. Who we are At Kenvue , we realize
Description Kenvue is currently recruiting for: Principal Scientist, Medical and Safety Sciences This position reports into Associate Director - R&D Essential Health APAC and is based at Kudan, Tokyo. Who we are At Kenvue , we
Company Description ボッシュエンジニアリング株式会社は、ボッシュ社の電子制御システムをベースとして、機能開発やソフトウェア開発、アプリケーションに対する個性的なソリューションを国内で提供するエンジニアリングサービスプロバイダです。また、ボッシュ社のモータースポーツ部門として数々のユニークな製品を提供しています。 Bosch Engineering K.K. are the engineering service provider which serves individual solution for function, software development and application based on Bosch electronics system to domestic customers. We are also providing unique products as a motorsport division in Bosch. Job Description 業務内容: ◆プロジェクト管理業務(リソース、予算、進捗、リスクマネジメント等) - 社内管理ツール、対顧客管理ツールの管理 - 支払い期ごとの成果物作成~検収~請求書発行 ◆Quality Gate、レビュー対応 ◆担当市場におけるマーケットリサーチ、新規顧客開拓及び獲得(主;オフロード) - 定期的な市場動向調査~分析~理解~整理~社内発進~戦略立案 - 国・コンソーシアムなどの指針、インターネットリサーチ - 既存ポートフォリオと顧客・市場要望のGAP分析~マッチング - 展示会対応(出展及びセールス訪問) ◆既存獲得顧客との継続的ビジネスの模索~獲得~遂行 ◆社内外との各種調整、コミュニケーション (国内外ボッシュグループ、顧客) 対象市場: 二輪、自動車、商用車、鉄道、建設機械、産業機械、農業機械、スマートシティ、MaaS、航空機器(Drone/VTOL含む) 主力:Offroad(建設機械、産業機械、農業機械、林業機械、スマートシティ、MaaS) 対象製品範囲: Automotive用portfolio (Small OEM, ASEAN顧客向けに展開可能なBoschの全製品)
仕事内容: 日本市場運営マネージャーとして、会社の戦略目標に沿って日本でのビジネス運営を監督します。市場開発戦略を策定し実施し、ビジネス成長を推進し、市場シェアを拡大します。また、高パフォーマンスのチームを管理し育成します。 主な責任: 会社全体の目標と一致する日本市場向けのビジネス戦略を策定し実施する。 業界の動向や競合他社を理解するための市場調査を監督し、意思決定のための洞察を提供する。 販売目標を設定し達成し、顧客基盤を拡大し、強固な顧客関係を維持し、顧客満足度を向上させる。 予算を管理し、リソースを配分し、コストを管理してビジネスの収益性を確保する。 他部門と協力して円滑な運営とプロジェクトの実行を確保する。 資格: 学士号以上。 関連分野での少なくとも5年以上の経験、チームリーダーの経験がある方を優遇。 優れたコミュニケーション、リーダーシップ、チーム管理スキルを持ち、多文化環境で働く能力。 日本語に堪能で、英語でのコミュニケーション能力が高いこと。日本市場と文化に精通し、現地の販売ネットワークやリソースを持つ方を優遇。 戦略的思考と意思決定能力を持ち、急速に変化する市場環境に適応できること。 Job Description: As the Japan Market Operations Manager, you will be responsible for overseeing business operations in Japan to ensure alignment with