Company Description It all started in sunny San Diego, California in 2004 when a visionary engineer, Fred Luddy, saw the potential to transform how we work. Fast forward to today — ServiceNow stands as a global
Job Description NIQ GFK CMI’s Customer Success Team team is focused on delivering world class insights and reports to the clients and striving for very high level of Customer Satisfaction and advocacy. Customer Success is NIQ
前書き IBM では、仕事 (work) とは単なる業務 (job) ではなく使命であると考えています。その目的は構成、設計、コーディング、コンサルティングや、お客様とともに考え、販売すること、市場の確立、発明、協力などです。 また、何かを改善するだけでなく、これまで可能であるとは想像もしなかったことに挑戦することであり、テクノロジーの新時代を主導し、世界で最も難しい問題を解決することです。 あなたの役割と責任 【募集要項】 Partner Solution Consultant は、Apptioのアライアンスパートナー(主にIBM Consulting)との関係を管理し、Apptio製品のスペシャリスト、コンサルタントとして、お客様のビジネスコンテキストに合わせてソリューションの適用による課題解決のストーリーを描いて頂きます。そのためにパートナーのEnablementや、デモ、PoC、ワークショップ等を実施いただきます。 【Apptioとは】 Apptio(IBMグループ会社)は、テクノロジー投資管理のリーディングカンパニーとして、Information Technology(IT)、マルチクラウドでのFinOps、開発リソースのポートフォリオ管理に関する財務及び運用上の意思決定を支援します。Apptioのミッションは、すべてのテクノロジー投資からビジネス価値を創出することです。クラウドとAl/MLデータエンジンを活用したApptioのSaaSソリューションは、テクノロジー投資とビジネス成果やROIを明確に結び付けます。 Apptioのソリューションは、コストの透明性確保、実行可能な洞察の提供、計画と予測の実施、ビジネス価値の管理、ショーバック/チャージバックなどの機能を提供します。Apptioは、Technology Business Management(TBM)とFinOpsのリーダーとして、全世界に数千もの顧客を持ち、ビジネスリーダーがテクノロジーコストを最適化し、クラウドやデジタル変革への投資を加速することを支援します。詳細は、 https://www.apptio.com/ja/ をご参照ください。 【業務内容】 ・パートナー(主にIBM Consulting)とのアライアンス関係を管理し、アライアンスをApptioの重要なスケールファクターとする。パートナーのアカウントプランを維持・実行する。 ・パートナーのフィールドセールス、Apptioのセールスおよびプリセールスチームと密接に連携し、再販および共同販売の機会を促進する。 必要に応じて、見込み客への商談にパートナーと共に参加する。 ・パートナーEnablementのために、パートナーのトレーニング・能力開発・認定の調整、提供を行う。 ・確立されたプロセスを活用して、パートナー間のリード、受注契約、チャネルの有効性を測定し追跡する。デモ、PoC、ワークショップ等を実施 ・戦略的アライアンスおよびビジネス開発チームと密接に連携し、販売戦略を実行し、企業レベルのアライアンス管理およびアライアンス戦略の全体に対するサポートおよびインプットを提供する。 必要なスキル・経験 Apptio One ソリューション担当の場合 ・会計の知識 ・BI/ETLに関する実務経験
Introduction A career in IBM Consulting is rooted by long-term relationships and close collaboration with clients across the globe. You’ll work with visionaries across multiple industries to improve the hybrid cloud and AI journey for the
Company Description It all started in sunny San Diego, California in 2004 when a visionary engineer, Fred Luddy, saw the potential to transform how we work. Fast forward to today — ServiceNow stands as a global
Company Description At ServiceNow, our technology makes the world work for everyone, and our people make it possible. We move fast because the world can’t wait, and we innovate in ways no one else can for
At Qualtrics, we create software that the world’s best brands use to deliver exceptional frontline experiences, build high-performing teams, and design products people love. But we are more than a platform. We are the creators and
Location:Tokyo, Tokyo, Japan Job ID: R0058682 Date Posted:2024-08-19 Company Name:HITACHI ENERGY JAPAN, LTD. Profession (Job Category):Project/Program Management Job Schedule: Full time Remote:No Job Description: Your responsibilities: You will involve in Contract Management and Financial involvement with the Project Manager
マイクロソフトのビジネスアプリケーションセールススペシャリストとして、ローコードカテゴリー(Power Platform)にフォーカスするソリューション営業となります。顧客のCレベルの役員、ITリーダー、ビジネス意思決定者と強力な関係を築き、ビジネス価値のインサイトを提供し、イノベーションを加速させるソリューションを提案することで、顧客のビジネスの目標達成をサポートします。アカウントチーム、マーケティング、テクニカルスペシャリスト、エンジニアリング、カスタマーサクセスチームなどのセールスコミュニティの一員となり、Power Platformの企業全体での採用を推進します。ソリューションセールスプロセスをリードし、パートナー、その他のリソースを活用して、顧客の成功に導きます。One Microsoftのストーリー、競争優位性、顧客中心のピッチ、価値提案、商業オプションを含む魅力的な提案を実行します。マイクロソフトのセールスメソドロジーとセールスのベストプラクティスを実行することで、パイプラインを生成し、目標を達成する責任を負います。 As a Microsoft Business Applications Sales Specialist focused on the Low Code category, you will be a transformation leader within the sales organization. You will form strong relationships with C-Suite executives, IT leaders
Job Description: Business Overview Rakuten Group’s basic management philosophy is to “empower” people and society through innovation. Including the internet shopping mall Rakuten Ichiba, EC services such as travel booking site Rakuten Travel, financial services such as
About the Role: Role Summary Successful candidates applying to join the Valuation and Risk Analytics team most usually have a technical background, have a meticulous attention to detail, a familiarity with OTC derivatives across different asset
About the Role: Grade Level (for internal use):10 Client Service Advisor- Issuer Solutions What’s in it for you? The Investor Relations Industry is a unique space that requires an enthusiastic individual who is willing to take
Job Posting Title:Assistant Manager, Asset Management & Technology Req ID:10109760 Job Description: Responsible for performing operational tasks, including but not limited to, preparing and processing assets for broadcast and On-demand and digital media services in the Asia
Responsibilities About ByteDance Founded in 2012, ByteDances mission is to inspire creativity and enrich life. With a suite of more than a dozen products, including TikTok as well as platforms specific to the China market, including
Job Description Purpose: The Category Lead is responsible for the annual commercial plan build, and acts as coordinator of the different departments on the delivery of such plan. Responsible for the key categories analysis, and elaboration of category action
Company Description We create world-class content, which we distribute across our portfolio of film, television, and streaming, and bring to life through our theme parks and consumer experiences. We own and operate leading entertainment and news
At Qualtrics, we create software that the world’s best brands use to deliver exceptional frontline experiences, build high-performing teams, and design products people love. But we are more than a platform. We are the creators and
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