At Anaplan, we are a team of innovators who are focused on optimizing business decision-making through our leading scenario planning and analysis platform so our customers can outpace their competition and the market. What unites Anaplanners
About the Role: Grade Level (for internal use):07 役割: Client Services Associate, Capital Markets S&Pグローバル・マーケット・インテリジェンス・クライアント・サービス・アソシエイトのポジションは、急速に成長する企業に特別な企業文化を身につける機会を提供します。多様な学部機関の中から優秀な成績を収めた学生を集めることを目的としています。 財務知識、S&P製品の専門知識、問題解決スキル、及び専門的なコミュニケーションを開発するチームに参加します。クライアントサービスチームでは、お客様の問題解決、データの解釈、S&P Global Market Intelligence Platformの操作をお手伝いします。クライアントサービスで1年以上にわたる経験を経て、お客様と向き合う役割で成功を収めることができます。 クライアントサービスのメンバーとして、S&P Global Market Intelligence Platformのソリューションジェネラリストを務めます。この役割では、チームプレーヤーとして働くことが非常に重要です。クライアントサービスは、セールス、コンテンツ、製品、テクニカルサポートなど、多くの社内チームと連携しています。 あなたに何のメリットがありますか? このポジションは、キャピタル・マーケッツ、財務会計、S&Pグローバル・マーケット・インテリジェンス・プラットフォーム、S&Pグローバル・マーケット・インテリジェンス・オフィス・プラグインなどのさまざまな分野に焦点を当てた包括的なカリキュラムをカバーする実地学習と経験で構成されています。 入社後すぐ、約1~2か月間のトレーニングと指導を経て、電話、Eメールによるクライアントのサポートを開始します。お客様とのコミュニケーション方法を学ぶだけでなく、当社のデータ/コンテンツに関する詳細なトレーニングを受けたり、お客様のセグメントについて学習したり、その他のS&Pグローバルプラットフォームに触れたりすることもできます。参加者は、必要な認定試験と、あなたのスキルと能力をテストする厳格な評価プロセスを正常に完了する必要があります。 アジア太平洋地域でマーケティング・インテリジェンスのキャリアを成功に導くためのOJTとネットワークの機会を提供することを目的としています。 要件: 2025年にご入社できる 財務/経済/会計/関連専攻の最低学位 顧客からの質問を解決するための財務及び会計原則に関する確かな知識 優れたコミュニケーションとカスタマー・サービスのスキルにより、問題を解決できる 金融の専門家との関係構築に情熱を持ち、金融サービス業界で学び、仕事をすることに情熱を持っている 英語力と日本語ネイティブレベル
Job Description SummaryDevelop and drive NPKK’s owned media strategies and tactics working in close coordination with relevant local and International/global function in line with Novartis Japan Brand and reputation enhancement strategy. Be a driver of the
Join our innovative Payments Operations team, where youll lead the charge in executing end-to-end payments. As a key player, youll support cutting-edge digital platform solutions for diverse payment types. This role demands a keen eye for
To get the best candidate experience, please consider applying for a maximum of 3 roles within 12 months to ensure you are not duplicating efforts. Job CategorySales Job Details About Salesforce We’re Salesforce, the Customer Company,
To get the best candidate experience, please consider applying for a maximum of 3 roles within 12 months to ensure you are not duplicating efforts. Job CategoryCustomer Success Job Details About Salesforce We’re Salesforce, the Customer
To get the best candidate experience, please consider applying for a maximum of 3 roles within 12 months to ensure you are not duplicating efforts. Job CategorySales Job Details About Salesforce We’re Salesforce, the Customer Company,
To get the best candidate experience, please consider applying for a maximum of 3 roles within 12 months to ensure you are not duplicating efforts. Job Category Sales Job Details About Salesforce We’re Salesforce, the Customer
To get the best candidate experience, please consider applying for a maximum of 3 roles within 12 months to ensure you are not duplicating efforts. Job CategoryMarketing & Communications Job Details About Salesforce We’re Salesforce, the
To get the best candidate experience, please consider applying for a maximum of 3 roles within 12 months to ensure you are not duplicating efforts. Job CategoryEmployee Success Job Details About Salesforce We’re Salesforce, the Customer
Microsoft has a dynamic and influential partner ecosystem that plays a critical role in driving growth and delivering successful outcomes for customers. The ecosystem includes a wide range of partners, from global strategic ISVs to industry-specific
Who we are About Stripe Stripe is a financial infrastructure platform for businesses. Millions of companies—from the world’s largest enterprises to the most ambitious startups—use Stripe to accept payments, grow their revenue, and accelerate new business
To get the best candidate experience, please consider applying for a maximum of 3 roles within 12 months to ensure you are not duplicating efforts. Job Category Sales Job Details About Salesforce We’re Salesforce, the Customer
The mission of The New York Times is to seek the truth and help people understand the world. That means independent journalism is at the heart of all we do as a company. It’s why we
Job Description Specialty IT Site Support (manufacturing) - Site Lead- Menuma (Saitama, Japan) Join our team as a Specialty Site Support - Site Lead in our manufacturing site Menuma, Saitama, Japan. This role is an exciting
At Genmab, we’re committed to building extra[not]ordinary futures together, by developing antibody products and pioneering, knock-your-socks-off therapies that change the lives of patients and the future of cancer treatment and serious diseases. From our people who are
At F5, we strive to bring a better digital world to life. Our teams empower organizations across the globe to create, secure, and run applications that enhance how we experience our evolving digital world. We are
Use your strong service orientation, meticulous attention to detail and excellent organizational skills to support Gallup’s internal and external clients and our ever-growing business in the Japanese region. If you are energized by helping others, apply
Our vision is to transform how the world uses information to enrich life for all. Micron Technology is a world leader in innovating memory and storage solutions that accelerate the transformation of information into intelligence, inspiring
The Global Partner Solutions (GPS) team is a sales organization accountable for the commercial partner business at Microsoft, and the mission is to build and sell Microsoft Cloud applications, services and devices with partners, empowering people,