Location:Tokyo, Japan (Onsite) About us: Deep expertise. Personal and Industry evolution. Impeccable craft. These are Limit Break’s founding principles. Limit Break is founded by global industry leaders in mobile gaming. We are unlocking its potential beyond
Sr. Mobile Game Designer - Tokyo About us: Deep expertise. Personal and Industry evolution. Impeccable craft. These are Limit Break’s founding principles. Limit Break founded by global industry leaders in mobile gaming, We are unlocking its
Sr. Mobile Game Designer , Location: Tokyo Japan About us: Deep expertise. Personal and Industry evolution. Impeccable craft. These are Limit Break’s founding principles. Limit Break founded by global industry leaders in mobile gaming, We are
Level Designer Location: Tokyo Office (Onsite) About us: Deep expertise. Personal and Industry evolution. Impeccable craft. These are Limit Break’s founding principles. Limit Break founded by global industry leaders in mobile gaming, We are unlocking its
Lead Game Designer Location: Tokyo, Japan (Onsite) About us: In this position, you will be responsible for creating and managing game design documents (GDD). You will also collaborate with international teams to determine the overall direction
Responsibilities: 仕事内容 1. カットシーンの企画・演出設計 ストーリーボードやシナリオに基づき、シーンの演出設計を行います。最適なカメラアングルやカメラワーク、シーン構成を計画し、視覚的に強いインパクトを持つ演出を目指します。 2. キャラクターアニメーションの演出 キャラクターの表情や動作、感情表現を担当し、物語に深みを与える演出を行います。アニメーターやモーションキャプチャーチームと連携し、リアルかつ説得力のあるキャラクター表現を追求します。 3. カメラワークとライティングの設計 シーンの雰囲気を最大限に引き出すカメラワークとライティングを設計し、特定のテーマや感情を効果的に伝えるビジュアルを作り上げます。 4. 音響やBGMとのコラボレーション サウンドデザイナーと協力して、シーンに合わせた音響やBGMを組み込み、視覚と音の両面で感動を与えるカットシーンを制作します。 5. カットシーンの実装と最適化 使用するエンジン(Unreal Engine、Unityなど)にて、カットシーンの実装とパフォーマンス最適化を行います。高品質を維持しつつ、各プラットフォームでの動作を確保します。 6. 他部門との調整とフィードバック反映 シナリオライター、美術、アニメーションなどの他部門と密接に連携し、ゲーム全体のストーリーやビジュアルに沿った一貫性ある演出を実現します。 Job Description 1. Planning and Direction Design for Cutscenes Plan and design scene direction based