Position Overview: ブランドの顧客開発、育成のため、NYのカウンターパートやリテール部門、CRM、PR/マーケティングと連携をとりながら各種イベントやホスピタリティープログラムを企画。運営にあたっては店舗と密にコミュニケーションをはかりブランド価値の向上と売り上げアップを目指す。 クライアントトリートメントイベント(ガラディナー、海外ツアー、グローバルイベントなど)の企画運営 年間を通したVIC向けホスピタリティープログラムやギフト・コラテラルの開発、運用 商品・マーケティング戦略にあわせ、販売促進を目的とした各種顧客イベントの企画運営 ハイエンド顧客/新規顧客向け個別プログラムの企画サポート セリングイベントのサポート インストアホスピタリティーの統括 Strategic planning and execution for client development, including high-end and bridal, closely working with NY counterpart, retail team, PR/marketing, CRM and stores, including below programs; Client Treatment Events (Gala
Numéro de la demande: 200162 Joignez une équipe gagnante, engagée et axée sur les résultats qui évolue dans une culture inclusive et de haut rendement. À propos du role En tant qu’employé du Centre de financement
Investor Relations in a Japanese listed venture company to support the growth of the business | Career opportunity, global work environment Client Details Our client is a Tokyo Stock Exchange listed venture company that seeks to maximise joint ventures
About Four Seasons: Four Seasons is powered by our people. We are a collective of individuals who crave to become better, to push ourselves to new heights and to treat each other as we wish to
職種 正社員 職務明細 Tokyo-based Langley Esquire is a public affairs consulting firm specializing in government relations, strategic communications, and public policy. We overcome challenges at the nexus of government, industry, and society. With over 30 years of
職種 インターンシップ 職務明細 Tokyo-based Langley Esquire is the premier public affairs consultancy dedicated to solving issues in Japan’s unique regulatory environment. We overcome unprecedented challenges at the nexus of government, business, and society. With over 30
職種 正社員 職務明細 関東、関西、名古屋エリアの Berlutiブティックにて、クライアントアドバイザーを募集中(未経験者歓迎)です! 【MISSION / ミッション】 Client Advisorは、第一線で、ブランドとお客様をダイレクトに結ぶ役目を担う。 お客様の心を掴んで関係を構築すると同時に、売上目標を達成する非常に優れたスタッフとして、思い出に残るカスタマーエクスペリエンスを演出する。 Client Advisorは、売上を最大化するために、製品やサービスの統一を図り、促進していくことが期待される 【REPORTING / レポート先】 店長またはセールスマネージャー 【WORKING RELATIONSHIPS / 社内関係者】 店内のチームメンバー 他店舗/アトリエ オフィス関係部署担当者 【EXTERNAL RELATION / 社外関係者】 百貨店関係者 業者関係(宅配会社など) スキル・資格 【求められるAttitudes & スキル】 未経験者歓迎、接客ないしは接客販売経験あれば尚可 ブランドへのパッション 細やかさと正確さ プロ意識 サービス精神
Investor Relations: Screen Japanese institutional investor market Produce market research and intelligence reports Translate and/or develop marketing materials (marketing presentation, due diligence pack, etc.) Produce quantitative and financial data to assist investor due diligence Prepare responses to
About this role Business Unit Overview: BlackRock’s Client Business (CB) serves asset owner business ( Public and Corporate pension , Financial Institutions etc ) , distribution business and third-party business. The Global Consultant Relations Team (GCR) is part
About this role Business: Client Business Within the Client Business group, we pride ourselves on creating, communicating and delivering investment solutions for clients worldwide. To that end, we have teams of professionals with expertise in the many functions that
Minimum qualifications: Bachelor’s degree in Business/Business Law, Human Resources, a related field, or equivalent practical experience. 5 years of experience in labor relations, industrial relations, employee relations, and labor law. Ability to communicate in Japanese and English fluently, to
At Qualtrics, we create software that the world’s best brands use to deliver exceptional frontline experiences, build high-performing teams, and design products people love. But we are more than a platform. We are the creators and
Requisition ID: 200162 Join a purpose driven winning team, committed to results, in an inclusive and high-performing culture. What your role will be. Customer Relations Representative As a member of the Dealer Finance Centre (DFC) Team and
Join a fast-growing company as an Administrative Assistant, playing a key role in business growth. Work closely with the Japan Manager to ensure organizational efficiency and effectiveness. Client Details Our client is a dynamic and rapidly expanding company
To achieve stable operation and delivery of these services with minimal manual intervention, we actively embrace new technologies and automation. In this position, we are looking for someone who is highly motivated to improve the operation
An exceptional Human Resources Business Partner who will play a pivotal role in driving business success. It is an exciting opportunity for you to thrive in a dynamic and collaborative environment, where you can make a
My client is seeking a (Senior) Marketing Communications Manager with a passion for storytelling and a deep understanding of consumer engagement. This role requires a strategic thinker who can drive communication efforts, ensuring its brand message resonates
業界大手の外資系法律事務所にてOffice Managerを募集中! Client Details 世界的な外資系法律事務所であり、幅広い分野でリーガルサービスを提供しています。法律事務所ならではのプロフェッショナルで落ち着いたオフィス環境で残業も少なく、長期的に働きやすいです。女性が活躍する現場でご家庭や子育てとの両立に大変理解があります。 Description * オフィスマネジメント * ファシリティ、ベンダー管理 * ピープルマネジメント * 備品の発注 * 社内のコミュニケーション Profile * 総務経験 * ファシリティ関連業務 * バックオフィス経験 * ピープルマネジメント経験 * コミュニケーション能力の高い方 Job Offer * 業界大手外資系ファーム * 年収アップ * 充実の福利厚生 * 在宅あり
資産運用ファームにてコーディネーターを募集中! Client Details 資産管理を中心に、グローバルな事業を行い、様々なプロジェクトのサポート業務として、旅行・出張等のコンシェルジュ業務も行っています。メイン事業は個人資産運用とプロジェクト推進となり、現在幅広い分野でプロジェクトが進んでいます。リモート可・年休124日以上、残業10時間程度とワークライフバランスがとりやすいため、家庭と両立して働いている方も多いです。都内一等地に瀟洒なオフィスを構えています。 Description * 資産管理業務のアシスタント * コンシェルジュ業務 * 調整業務 * 社内外のコミュニケーション Profile * 未経験歓迎 * 成長意欲の高い方 * ホスピタリティ経験 * コミュニケーション能力の高い方 Job Offer * 資産管理ファームならではの高水準の年収 * リモートメイン * フルフレックスタイム * 柔軟性の高い働き方 * 長期的に就業しやすい * 残業少なめ Page
業界大手のグローバル法律事務所にて秘書を募集中! Client Details 国際案件に特化した外国法法律事務所であり、日系企業の海外進出に強みを持つ急成長中のファームです。法律事務所の中では珍しい在宅多め秘書ポジションです。(1週間まとめて在宅勤務を利用することも可能!)外国法事務所で弁護士との距離感も近くカジュアルでフラットな雰囲気。秘書業務以外にもマーケティングやPR業務など希望に応じて担当でき、挑戦を応援するカルチャーが魅力です。 Description * 弁護士秘書業務 * スケジュール管理 * 請求書発行、処理 * 外国籍弁護士との英語でのコミュニケーション Profile * 秘書経験 * グループアシスタント経験 * セクレタリー経験 * アシスタント経験 * コミュニケーション能力の高い方 Job Offer * 貴重な在宅多めポジション * 新しい組織で風通しが良い * 若手から活躍できる! * 長期的に働きやすい * 家庭と両立しやすい環境 *