No Agency Submissions Accepted. This role will be a hybrid role (onsite at the Tokyo office three days a week) About the Team: Illumio’s Support and Services organization ensures our success in deployments, expansions, and in
職種 正社員 スキル・資格 • ビジネスソリューション・アーキテクチャ, 設計・開発, 実践的ソフトウェア開発, 日本語でのビジネスコミュニケーション(必須レベル) • エンタープライズアーキテクト全般 15年以上の経験、5年以上の設計とアーキテクチャ。 • 拡張性の高いハイブリッドおよびネイティブアプリケーションの設計と構築。 • AI/MLデータサイエンスの経験。 • 設計、計画、開発、デプロイメントにおいて重要な役割を果たし、将来の開発のためのベストプラクティスの開発を支援する。 • スケーラブルで弾力性のあるアプリケーションのアーキテクト、設計、開発。 • 技術的なリーダーシップを発揮し、統合、アプリケーション開発、デプロイメント、テスト(ユニットおよびシステム)、技術部門の管理などのベストプラクティスを設定する。 • 複雑な設計上の問題に対して、革新的で新しいアプローチを開発する能力、および設計作業をリードし、開発者に技術的なリーダーシップを提供した経験。 • エンジニアグループをリードし、指導する能力。 • アプリのパフォーマンスを最適化し、モバイル技術における最新の業界動向を把握する。 • コードレビュー、バグフィックス、アプリケーションパフォーマンスの改善に取り組む。 • 毎日のスクラム、毎週のイテレーションレビューとプランニングを含むアジャイル開発に精通していること。 • 自動テストとユニットテストフレームワークの経験。 • 日本語: 流暢な日本語レベル(日本語能力試験N1)、ビジネスレベルの英語必須
Are you insatiably curious, deeply passionate about the realm of digital applications and innovation, and ready to tackle complex challenges in a dynamic environment? If so, we invite you to join our team as a Technology Specialist
Company Description It all started in sunny San Diego, California in 2004 when a visionary engineer, Fred Luddy, saw the potential to transform how we work. Fast forward to today — ServiceNow stands as a global
Req ID: 284218 NTT DATA Services strives to hire exceptional, innovative and passionate individuals who want to grow with us. If you want to be part of an inclusive, adaptable, and forward-thinking organization, apply now. We
Are you passionate about working directly with customers and immediately impacting their success? Are you driven by solving technical questions and issues? We are looking for someone who is passionate about providing efficient and accurate technical
At EY, you’ll have the chance to build a career as unique as you are, with the global scale, support, inclusive culture and technology to become the best version of you. And we’re counting on your
Be part of something revolutionary We have a vision. Our Digital Brain, o9’s AI-powered platform, is being used by global enterprises to drive their digital transformations. The integrated planning and operational efficiencies we provide is helping
CSQ125R90 As a Big Data Resident Solutions Architect (RSA) in our Professional Services team you will work with clients on short to medium term customer engagements on their big data challenges using the Databricks platform. You
Woven by Toyota is the mobility technology subsidiary of Toyota Motor Corporation. Our mission is to deliver safe, intelligent, human-centered mobility for all. Through our Arene mobility software platform, safety-first automated driving technology and Toyota Woven
Do you enjoy solving problems, writing software, and working with customers? Would you like to have more time to learn and work on Cloud Native apps, Data Analytics, and DevOps? Our team is looking for engineers who love
Company Description 会社の説明 Intuitiveでは、果たすべき使命に向けて皆で団結して取り組みます。当社は、低侵襲治療は生活をより豊かにする治療であると考えています。独創性とインテリジェントなテクノロジーを通じて医師の潜在能力を広げ、制約なく治療できるようにします。 私たちは、ロボット支援手術におけるパイオニアであり市場リーダーとして、インクルーシブで多様性のあるチームの育成に努め、変化を生み出すことに尽力しています。25年以上にわたり、世界中の病院や医療チームと協力して、ヘルスケアのいくつかの最も困難な課題の解決を支援し、可能なことを前に進めてきました。 Intuitiveは、さまざまなバックグラウンドを持つ優秀な人材の努力によって成り立っています。優れたアイデアはどこからでも得られると信じ、私たちは、思考の多様性と相互の尊重に根差したインクルーシブな文化の醸成に努めます。また、包摂性(インクルージョン)を持ってチームメンバーを指導し、ありのままの自分で最高の仕事ができるよう力づけます。 変化を生み出すことを望む情熱的な人々が、当社の文化の原動力となっています。私たちのチームメンバーは、誠実さを重視し、高い学習能力と物事をやり遂げるエネルギーを持ち、当社が新しい考え方ができるよう多様な実体験をもたらします。私たちは、チームメンバーが引き続き当社の使命を遂行し、最大限の可能性を実現できるよう、積極的に投資して彼らの長期的な成長をサポートします。 医療従事者と患者さんのグローバルなコミュニティを目指して大きく躍進しようと尽力しているチームの一員になってください。一緒に、低侵襲治療の向上に取り組みましょう。 Job Description Job Summary: The primary focus of this role is to provide comprehensive support for Salesforce applications including CPQ, SF360 and related applications primarily for Japan office. You will
Req ID: 284218 NTT DATA Services strives to hire exceptional, innovative and passionate individuals who want to grow with us. If you want to be part of an inclusive, adaptable, and forward-thinking organization, apply now. We
Coupa makes companies operate smarter and grow faster. Our leading AI-driven platform connects and optimizes sourcing, purchasing, supply chains, and financial management. More than 3,000 global organizations large and small trust Coupa to transform operating margins,
Microsoft is on a mission to empower every person and every organization on the planet to achieve more. Our culture is centered on embracing a growth mindset, a theme of inspiring excellence, and encouraging teams and
Fastly helps people stay better connected with the things they love. Fastly’s edge cloud platform enables customers to create great digital experiences quickly, securely, and reliably by processing, serving, and securing our customers’ applications as close to their
As a member of the Support organization, your focus is to deliver post-sales support and solutions to the Oracle customer base while serving as an advocate for customer needs. This involves resolving post-sales non-technical customer inquiries
We help the world run better At SAP, we enable you to bring out your best. Our company culture is focused on collaboration and a shared passion to help the world run better. How? We focus
Your work days are brighter here. At Workday, it all began with a conversation over breakfast. When our founders met at a sunny California diner, they came up with an idea to revolutionize the enterprise software
As a member of the Support organization, your focus is to deliver post-sales support and solutions to the Oracle customer base while serving as an advocate for customer needs. This involves resolving post-sales non-technical customer inquiries