Woven by Toyota is the mobility technology subsidiary of Toyota Motor Corporation. Our mission is to deliver safe, intelligent, human-centered mobility for all. Through our Arene mobility software platform, safety-first automated driving technology and Toyota Woven
As an Azure Infrastructure Specialist covering our key accounts mainly in the Public Sector (Central/Local Government, Education and Health Care), you will be a solution sales leader within our business. You will lead a virtual team
マイクロソフトのビジネスアプリケーションセールススペシャリストとして、ローコードカテゴリー(Power Platform)にフォーカスするソリューション営業となります。顧客のCレベルの役員、ITリーダー、ビジネス意思決定者と強力な関係を築き、ビジネス価値のインサイトを提供し、イノベーションを加速させるソリューションを提案することで、顧客のビジネスの目標達成をサポートします。アカウントチーム、マーケティング、テクニカルスペシャリスト、エンジニアリング、カスタマーサクセスチームなどのセールスコミュニティの一員となり、Power Platformの企業全体での採用を推進します。ソリューションセールスプロセスをリードし、パートナー、その他のリソースを活用して、顧客の成功に導きます。One Microsoftのストーリー、競争優位性、顧客中心のピッチ、価値提案、商業オプションを含む魅力的な提案を実行します。マイクロソフトのセールスメソドロジーとセールスのベストプラクティスを実行することで、パイプラインを生成し、目標を達成する責任を負います。 As a Microsoft Business Applications Sales Specialist focused on the Low Code category, you will be a transformation leader within the sales organization. You will form strong relationships with C-Suite executives, IT
Who We Are At Kyndryl, we design, build, manage and modernize the mission-critical technology systems that the world depends on every day. So why work at Kyndryl? We are always moving forward – always pushing ourselves
About Woven by ToyotaWoven by Toyota, a part of the Toyota Group, is challenging the current state of mobility through human-centric innovation and empowering mobility transformation. Through our AD/ADAS technology, our automotive software development platform Arene
【部署の説明】 社内インフラ及びセキュリティ全般のサポート及び管理を行なっています。サーバー、ネットワーク、AS/400、データベース、セキュリティ、アーキテクチャなどのチーム構成で日々業務を行なっています。今回はその中のインフラストラクチャ部門で管理しているビジネスアプリケーションを運用および構築を行っているサポートアプリケーションチームでのお仕事です。 【職務内容】 手順書に沿ったサーバーとインフラアプリケーションの運用や導入 IT Custodianサポート 構成変更依頼、エスカレーションされた問題に対する対応,外部ベンダーとの調整支援,その他ビジネスアプリケーションの支援、契約更新など (1)クリプト便 (2)その他のクラウド版ファイル共有システムなど (3)HULFT (4)Intune Proxy (5)JP1 (6)S2Netbox (入退館管理システム) (7)Google Cloud (8)Opensource proxy など 以下の運用業務を含む; (a)セキュリティパッチ、脆弱性をオンプレミス環境およびAzure環境の対応 (b)ライフサイクルマネジメント (c)セキュリティモニタリングとオペレーション (d)アプリケーションモニタリングとトラブルシューティングおよびビジネスユーザのサポート (e)Information Security Management (ISMS)のレポートや監査の対応 (F)DR/BCP発令後のシステムの切り替えや、運用の継続の対応 (G)担当システムのセキュリティ文書や、運用ドキュメント、CMDBの、knowledge Baseの対応。 【入社後の教育・研修について】 チーム内OJT 語学 研修(オンライン、オフサイト) 【当該業務の魅力】 高度な技術スキルを磨くことができる。
Services and solution consultant - Strategic global accounts Description - Job Profile 00S37J - Info Systems Architect V Job Profile 00S37J - Info Systems Architect V About Us: Today HP is a $50+ billion fortune 50
About the Company Our client is a recognized leader in real-time cloud-based security and endpoint management solutions. Their platform enables organizations to streamline IT operations, strengthen security postures, and reduce risk through real-time visibility and automation. With a customer
Location: Tokyo (Japan) Join Fortinet, a cybersecurity pioneer with over two decades of excellence, as we continue to shape the future of cybersecurity and redefine the intersection of networking and security. At Fortinet, our mission is to
AWS Infrastructure Services (AIS) owns the design, planning, delivery, and operation of all AWS global infrastructure. In other words, we’re the people who keep the cloud running. We support all AWS data centers and all of the
セキュリティの技術営業として、AI、XDR、ID、SIEM、XSPM、ゼロトラスト、マルチクラウドセキュリティなど、エンドツーエンドにビルドインされたセキュリティソリューションの価値を訴求し、顧客の商談を勝ち取ることを目標とした、技術観点からの支援を主な活動とします。 アカウントチーム、セールス、エンジニア、パートナー、コンサルタントとバーチャルチームを組み、部門間で連携しながら、技術的な観点で顧客を啓もうし、マイクロソフトのソリューションの価値をを実証し(PoC など)、技術的な決断を顧客に仰ぎます。 顧客組織の安全確保を支援することで、担当アカウントにおける四半期ごとの Microsoft Security の売上/利用目標を達成し、大きなインパクトを与えることを目的とします。 このチームに所属することで、マイクロソフトおよびマイクロソフト以外のクラウドベースのセキュリティソリューション、アーキテクチャ、テクノロジーに関する深い技術的専門知識を強化することができます。 As a Security Technical Specialist, your primary goal is to win the technical decision of customers to purchase and use our range of security-focused solutions including AI, extended detection and response
Description We’re growing and looking to hire a Technical Account Manager who embodies our core values: People First, Customer Obsession, Strive for Excellence, and Integrity. About Claroty: Claroty is on a mission to secure cyber-physical systems
Position Name: Security Architect Tokyo Job Annual Salary : 8 million yen and above Responsibilities: Actively participate in walkthroughs with senior engineers to build up a good understanding about the environment and control processes. Capture detailed notes
Position Name: Software Engineer Tokyo Job Annual Salary : 6 million yen and above Software Engineer Tokyo Job Qualifications: Experience with Java and JavaScript programming languages Practical experience in software development using Java (more than 5,000
Our client’s Microsoft Business Solutions team is a Microsoft Gold Partner and leader in Microsoft software implementations for medium to large organisations, providing their clients with the ability to keep up with the ever-changing digital world
Company Description It all started in sunny San Diego, California in 2004 when a visionary engineer, Fred Luddy, saw the potential to transform how we work. Fast forward to today — ServiceNow stands as a global
Company Description Our Mission At Palo Alto Networks® everything starts and ends with our mission: Being the cybersecurity partner of choice, protecting our digital way of life. Our vision is a world where each day is
Company Description Dynatrace exists to make software work perfectly. Our platform combines broad and deep observability and continuous runtime application security with advanced AIOps to provide answers and intelligent automation from data. This enables innovators to modernize
Company Description About CyberArk: CyberArk (NASDAQ: CYBR), is the global leader in Identity Security. Centered on privileged access management, CyberArk provides the most comprehensive security offering for any identity – human or machine – across business applications, distributed
With over 18,000 employees worldwide, the Microsoft Customer Experience & Success (CE&S) organization is responsible for the strategy, design, and implementation of Microsoft’s end-to-end customer experience. Come join CE&S and help us build a future where