Rapsodo Inc. is a sports technology and analytics company that uses computer vision and machine learning to help all athletes maximize their performance. Our proprietary technology applications range from helping golfers of all abilities optimize their
<職務内容/Main Tasks>チームミッション:より良いカスタマーエクスペリエンス実現のためのグローバル戦略を策定し、シームレスでパーソナルな顧客体験をお客様の生涯にわたる関係構築につなげる。本ポジションに期待される役割・主要マーケットでの新車購入およびサービス体験におけるお客様満足度調査及びPDCAの実施をリードする。(年次のKPI設定・月次進捗管理、役員報告)・グローバルに収集されるお客様の声(VoC)、満足度調査の結果を分析し、新たな効果測定の手法など将来に向けた方策提案を行う。・各マーケットでのカスタマーエクスペリエンス戦略の実行フォロー及びベストプラクティスの共有を推進する。本社・現地チームと連携し、PDCAの仕組みづくり、会議体のマネジメントを行う。・課長として上記業務遂行のためのチームマネジメント・育成を行うDepartment Mission:Develop and implement Global strategy for enriched customer experience which is seamless and personalized to create lifelong customer engagement.Expected Role: - Leading PDCA process related to customer satisfaction survey collaborating with our key markets/regions.