Summary Job Family Group Description - Sales / Omni-Channel: Combines all positions within the different sales channels: retail, wholesale and e-commerce. Also includes all activities to support store management. Job Family Description -Retail Selling: Represents the brand
【職務内容/Main Tasks】 マーケティング&セールス・モビリティサービスシステム部では日産車検討/購入されたお客様及びMobilityサービスをご利用されているお客様へ各種サービスを提供するためのシステムやマーケティング&セールスの業務プロセスを支えるシステムの開発・運用をしています。 ●M&S領域:プロジェクトマネージャーとしてマーケティング&セールス部門ユーザーと協業し、業務プロセスの改革やデジタルを活用しより洗練されたCustomer Experienceの提供をするためのシステム開発を複数プロジェクトリードします。Digitalを活用した新しい取り組みであるため、積極的な提案・ステークホルダーの巻き込みが必要です。 ビジネスプロセスの可視化、データモデリング、システム開発等の経験を踏まえた、プロジェクトマネジメントスキル及びチームとして成果を最大化するピープルマネジメントスキルが必要です。 ●モビリティ領域:コネクテッドカーサービス(CCS)やモビリティサービス(MS)を軸にしたサービスプラットフォームの企画・開発・運用を行います。CCSシステムには、NIMコネクテッドカーの遠隔操作やプローブによるデータ収集を行うクラウドアプリケーションや、お客様に新しい体験を提供するための顧客・オペレーター向けアプリケーション(Webポータル、スマートフォンアプリケーションなど)が含まれます。MSシステムには、カーシェアリング、マイクロトランジット、ロボタクシーサービスなどの多様なモビリティサービスを提供するためのモビリティサービス管理とフリート管理が含まれます。今後さらなるサービスビジネスの拡張に対応できることを目指しています。 Marketing & Sales・Mobility Service Systems Department develops and operates systems to provide various services to customers who have considered / purchased Nissan vehicles and customers who are using Mobility
Objectives of the Position The primary function of this role is to implement Engineering Plastics, Performance Materials Japan sales & marketing strategy in customer management and new business development by initiating contacts with existing and potential customers
Objectives of the Position The primary function of this role is to implement Engineering Plastics, Performance Materials Japan sales & marketing strategy in customer management and new business development by initiating contacts with existing and potential customers
Objectives of the Position The primary function of this role is to implement Engineering Plastics, Performance Materials Japan sales & marketing strategy in customer management and new business development by initiating contacts with existing and potential customers