職種 正社員 職務明細 Tata Consultancy Services is an IT services, consulting and business solutions organization that has been partnering with many of the world’s largest businesses for the past 50 years. We believe innovation and collective
職種 正社員 職務明細 Moët Hennessy Diageo Japan is looking for the Account Executive, who is responsible for the penetration and delivery of the MHD brand in the Japanese market. This position is responsible for developing new
企業概要 Since its establishment in Japan in 1979, GfK Japan, a world-leading research company, has built a solid reputation and track record in the market trend analysis of consumer electronics, cameras, IT, and telecommunications equipment. Specializing in the
Company Description Visa is a world leader in payments and technology, with over 259 billion payments transactions flowing safely between consumers, merchants, financial institutions, and government entities in more than 200 countries and territories each year. Our
Job Description NIQ GFK CMI’s Customer Success Team team is focused on delivering world class insights and reports to the clients and striving for very high level of Customer Satisfaction and advocacy. Customer Success is NIQ
Job Description To execute marketing research studies by compiling, analyzing, and interpreting marketing research data, writing client reports, and constructing presentations. Leverage best-in-class predictive and statistical tools to generate sales forecasts for new product launches, analyze and optimize
Company Description 背景 世界トップクラスの調査会社GfKグループの一員であるGfKジャパンは、1979年の日本法人設立以来、日本市場における家電、カメラ、IT、通信機器の販売動向調査で信頼と実績を蓄積し、市場変化のスピードが速い日本のビジネス環境に特化したサービスを提供してまいりました。ここ数年は、コンタクトレンズやゴルフ用品、音楽・映像ソフトといった新規のデータサービスを開始し、家電業界以外でも認知度を広げております。市場のグローバル化が進む今、GfKは最先端のプラットフォームを通じて、日本のみならず世界各国の緻密な市場データと予測分析、消費者インサイトを提供しています。2023年には日用消費財の業界をリードするNIQと合併し、対象となる消費者、チャネル、カテゴリー、地域をさらに拡大させました。 Consumer Technologyは、国内の大手家電メーカーに向けた市場データサービスというGfKの中核ビジネスを担っています。既存ビジネスの強化はもちろんのこと、今後の成長に向けた施策を進めています。特に多方面からのアプローチによるコンサルティング提供により、クライアントのスピーディなビジネス課題の解決、および経営判断をサポートすることが期待されています。今回、クライアントのビジネスパートナーとしてさらなる信頼を獲得するため、クライアントがより効果的、かつ効率的に広告プロモーションを実行できるよう、消費者調査やPOSデータを活用したサービスの強化をすることになりました。私たちの仲間としてご活躍頂ける方を募集しています。 Background GfK Japan, establishment in Japan in 1979, is a member of the GfK Group, one of the worlds leading research firms, has accumulated trust and experience in researching sales trends of
Job Description To execute marketing research studies by compiling, analyzing, and interpreting marketing research data, writing client reports, and constructing presentations. Leverage best-in-class predictive and statistical tools to generate sales forecasts for new product launches, analyze and optimize
The Marketing Manager leads marketing in Japan. The successful candidate will be responsible for building and executing marketing strategies for our products, event and project specifically MLB/Ohtani related. Additionally, this role will be pivotal in creating
JOB SUMMARY: This position will lead all enterprise partnerships and card business in Japan. This role will report to Senior Director, Enterprise Partnership & Cards, APEC and will work in close collaboration with the global corporate
Description Global-e is the world’s leading platform to enable and accelerate global, direct-to-consumer cross-border ecommerce. Through our comprehensive end-to-end solutions that combine the best-in-class localization capabilities, big-data business intelligence models and streamlined international logistics, we enable retailers
Location(s): Japan City/Cities: Tokyo Travel Required: Relocation Provided: Job Posting End Date: February 27, 2025 Shift: Job Description Summary: As a business, The Coca-Cola Company is constantly evolving – we develop new products, acquire great brands
Company Description 背景 世界トップクラスの調査会社GfKグループの一員であるGfKジャパンは、1979年の日本法人設立以来、日本市場における家電、カメラ、IT、通信機器の販売動向調査で信頼と実績を蓄積し、市場変化のスピードが速い日本のビジネス環境に特化したサービスを提供してまいりました。ここ数年は、コンタクトレンズやゴルフ用品、音楽・映像ソフトといった新規のデータサービスを開始し、家電業界以外でも認知度を広げております。市場のグローバル化が進む今、GfKは最先端のプラットフォームを通じて、日本のみならず世界各国の緻密な市場データと予測分析、消費者インサイトを提供しています。2023年には日用消費財の業界をリードするNIQと合併し、対象となる消費者、チャネル、カテゴリー、地域をさらに拡大させました。 Consumer Technologyは、国内の大手家電メーカーに向けた市場データサービスというGfKの中核ビジネスを担っています。既存ビジネスの強化はもちろんのこと、今後の成長に向けた施策を進めています。特に多方面からのアプローチによるコンサルティング提供により、クライアントのスピーディなビジネス課題の解決、および経営判断をサポートすることが期待されています。今回、クライアントのビジネスパートナーとしてさらなる信頼を獲得するため、クライアントがより効果的、かつ効率的に広告プロモーションを実行できるよう、消費者調査やPOSデータを活用したサービスの強化をすることになりました。私たちの仲間としてご活躍頂ける方を募集しています。 Background GfK Japan, establishment in Japan in 1979, is a member of the GfK Group, one of the worlds leading research firms, has accumulated trust and experience in researching sales trends of
With over 17,000 employees worldwide, the mission of the Customer Experience & Success (CE&S) organization is to empower customers to accelerate business value through differentiated customer experiences that leverage Microsoft’s products and services, ignited by our
Location(s): Japan City/Cities: Tokyo Travel Required: Relocation Provided: Job Posting End Date: February 27, 2025 Shift: Job Description Summary: About the role: The role of this position is to lead brand marketing for Tea category. The
Company Description We Show The World What People Want. Join GfK and help us shape tomorrow. In 2023, GfK combined with NIQ, bringing together two industry leaders with unparalleled global reach. With a holistic retail read
Company Description We create world-class content, which we distribute across our portfolio of film, television, and streaming, and bring to life through our theme parks and consumer experiences. We own and operate leading entertainment and news brands,
Do you enjoy working with consumer research and data? The world’s leading market intelligence agency, Mintel, is seeking a highly organised consumer researcher to join its Consumer Research and Data Analytics team. Based in Tokyo, this role will support our syndicated
Job Posting Title:Assistant Manager, Lifecycle Marketing, Disney+ Req ID:10110144 Job Description: The Team Disney+ is one of the leading premium video streaming services in the world. It is the dedicated home for streaming movies and shows
Job Description Contribute to seeding the accurate brand message across the global organization, dealerships, media outlets, agencies, etc. - Ensure that all creative marketing materials adhere to strict brand guidelines. - Conduct market research and analyze data