カスタマーサクセス・マネージャーとして、Datadogをご利用中の既存顧客を対象に、トレーニング、導入サポートなどを提供しながら、確立されたセールス・メソッドに沿ってアップセル・クロスセルに取り組みます。カスタマー・エクスペリエンス(顧客体験)を最大化できるよう、顧客との信頼関係を構築して課題やニーズを特定し、利用拡大の機会を発掘して、Datadog製品の価値を伝えることに注力します。顧客のスケーリングを担うカスタマーサクセスチームにとって、個人の成長とチームの成功を両立させることが、最優先事項です。 Datadogでは、オフィスカルチャーによって築かれる人間関係やコラボレーション、そこからもたらされる創造性を大切にしています。私たちは、従業員それぞれに合ったワーク・ライフ・ハーモニーを実現できるよう、ハイブリッド・ワークプレイスとして運営しています。 業務内容: Datadogの社内チーム(サポート、製品チーム、財務・法務など)との部門横断的コラボレーションにより、スムーズなオンボーディングを実現する 既存顧客との長期にわたる相互信頼関係を積極的に構築する 既存顧客に対し、利用拡大できる機会を特定し、案件化する 既存顧客へのアップセル・クロスセルにおいてフルセールスサイクルを担う 既存顧客のアドバイザーとして、ソリューションが効果的に活用されているか確認し、サポートする 利用動向のモニタリングと課題の特定、ニーズの発掘により、更新リスクを明らかにし、利用率の向上を促進する 募集要項: 細やかで思慮に富んだコミュニケーションができる(文書および口頭で 長期的かつ持続的な信頼関係を築くことへの高いモチベーション 売上を担うセールスと、カスタマーサクセスとしてのキャリアが組み合わさったハイブリッド・ポジションで、顧客と伴奏し、ビジネスの発展に貢献したい方 可能な限り最高の価値を提供しようとするカスタマーファースト・マインド 日々進化し続けるソリューション重視の環境で働くことへの自信 アップセル・クロスセル活動において、細かな直接的指導を受けることなく、契約条件や価格交渉ができる Datadogは、さまざまな立場の人々を大切にしています。誰もが初日から上記の資格をすべて満たすわけではないことは理解しています。それでも構いません。テクノロジーに情熱を持ち、スキルを伸ばしたいと思っている方は、ぜひご応募ください。 福利厚生と成長機会: 個々のパフォーマンスと成果に基づく豊かな報酬体系 新入社員への株式付与(RSU / 譲渡制限付株式ユニット)および従業員株式購入制度(ESPP) プレジデント・クラブへの参加機会 継続的な専門能力開発、製品トレーニング、キャリアパスの提供 MEDDICとCommand of Messageに関する丁寧な営業研修 社内ネットワーク構築のためのメンターおよびバディ・プログラム インクルーシブな企業文化、コミュニティ・ギルドへの参加機会 幅広く手厚い医療関連の福利厚生制度 企業型確定拠出年金(401K) ペットの養子縁組と保険プログラム 上記の内容は、就業する国やDatadogでの雇用内容によって異なる場合があります。 About Datadog: Datadog
As a Customer Success Manager, you will proactively drive new product attachment and effective strong relationships across our existing customer base through on-boarding, up-selling and cross selling. You’ll advocate for the customer internally and focus on
About Woven by ToyotaWoven by Toyota, a part of the Toyota Group, is challenging the current state of mobility through human-centric innovation and empowering mobility transformation. Through our AD/ADAS technology, our automotive software development platform Arene
Job Description: Details of the Division and Team: The Operations staff will be ensuring timely and accurate processing of trade finance transactions within own area of responsibility for smooth running of Trade Finance at Deutsche Bank
A Technical Account Manager will be working in a team that provides managed services, as well as collaborative support services with customers, to large clients using our products on-premises or in the cloud. These services include
Are you interested in contributing to keeping JP Morgan Chase strong and resilient? If you are keen to be part of the Credit Risk team to help the firm grow its business in a responsible way
職種 正社員 職務明細 【部門紹介】 Department is in charge of providing ITService Management Process and tools solutions for ITO and AMO Services ; Main offerings are, Process implementation, ITSM Tools (Servicenow,SummitAI,BMC.) ITAM Tools (Snow,Flexera) ,Monitoring (Solarwinds,newrelic,datadog etc.), Service
職種 正社員 職務明細 【部門紹介】 Department is incharge of providing ITService Management Process and tools solutions for ITO and AMO Services ; Main offerings are, Process implementation, ITSM Tools (Servicenow,SummitAI,BMC.) ITAM Tools (Snow,Flexera) ,Monitoring (Solarwinds,newrelic,datadog etc.), Service integration
職種 正社員 職務明細 JOB TITLE: R&D Manager for Skin Care Projects COMPANY: Parfums Christian Dior Japon K.K. LOCATION: Tokyo MISSION STATEMENT for AIC (Asia Innovation Center): Manage an integral part of Dior innovation in product designing
At EY, you’ll have the chance to build a career as unique as you are, with the global scale, support, inclusive culture and technology to become the best version of you. And we’re counting on your
The Company Dexcom Corporation (NASDAQ DXCM) is a pioneer and global leader in continuous glucose monitoring (CGM). Dexcom began as a small company with a big dream: To forever change how diabetes is managed. To unlock information and
About Cove: Cove started with renting coliving spaces. Now we’ve expanded to more than just coliving spaces, providing flexibility for comfortable and enjoyable long term or short term stays in our beautiful properties. With over 6000
Woven by Toyota is the mobility technology subsidiary of Toyota Motor Corporation. Our mission is to deliver safe, intelligent, human-centered mobility for all. Through our Arene mobility software platform, safety-first automated driving technology and Toyota Woven
We are Datadogs in-house product experts. The Technical Solutions team enables Datadogs worldwide growth by educating potential clients and ensuring that existing customers are happy and successful. We share our technical and product expertise with customers
私たちは、Datadogの社内プロダクト・エキスパートです。テクニカル・ソリューション・チームは、潜在的な顧客を教育し、既存の顧客を満足させ、成功させることで、Datadogの世界的な成長を可能にしています。私たちは、デモやプレゼンテーション、技術評価、継続的なサポートを通じて、技術や製品に関する専門知識をお客様と共有しています。テクニカル・ソリューションは、知識を共有し、技術的なスキルセットを継続的に向上させるために絶えず協力し合う、成長中のグローバル・チームです。 Datadogでは、人間関係やコラボレーション、そして創造性といったオフィスカルチャーを大切にしています。Datadogが自分に合ったワーク・ライフ・ハーモニーを実現できるよう、ハイブリッド・ワークプレイスとして運営しています。 業務内容: クライアントの要求に対応し、問題再現とトラブルシューティングを行い、Datadogの600以上のインテグレーションに取り組むTSEチームの管理及びコーチングを行います。 チームのアカウンタビリティとパフォーマンスのオーナーとしての役割を果たします。パフォーマンスの計画やレビュー、及び直接レポートに関する従業員関係の問題を容易にするために、上層部と緊密に連携します。 新入社員のトレーニングとオンボーディング成功のためにサポートします。 チームのテクニカルトレーニング、認定、及びその他の学習と開発のニーズをガイドします。 プロジェクトまたはイニシアチブを推進して、チームの生産性、プロセス、または手順を改善します。 優先順位の高いエスカレーションについて社内チーム及びお客様と協力し、必要に応じてチームメンバーからのエスカレーションを解決します。 募集要項: 従業員の管理や指導に情熱を持ち、チームをリードする以前の経験をお持ちの方 自己動機付け、詳細に注意を払い、継続的な学習意欲をお持ちの方 クライアント中心のアプローチを採用し、データを使用して情報に基づいた意思決定可能な方 Linux の基本的な知識とプログラミング経験者 オープンソースプロジェクト(Code、bug reports など)及びエンジニアリングコミュニティ(ミートアップなど)に積極的に貢献する方 Datadogは、さまざまな立場の人々を大切にしています。誰もが初日から上記の資格をすべて満たすわけではないことは理解しています。それでも構いません。テクノロジーに情熱を持ち、スキルを伸ばしたいと思っている方は、ぜひご応募ください。 福利厚生と成長機会: 最高のオンボーディング 継続的な専門能力開発、製品トレーニング、キャリアパスの提供 新入社員への株式付与(RSU / 譲渡制限付株式ユニット)及び従業員株式購入制度(ESPP) 社内ネットワーク構築のためのメンター及びバディ・プログラム インクルーシブな企業文化、コミュニティ・ギルドへの参加機会 幅広く手厚い医療関連の福利厚生制度 企業型確定拠出年金(401K) 上記の内容は、就業する国やDatadogでの雇用内容によって異なる場合があります。 About Datadog: Datadog (NASDAQ: DDOG) is
Job Description: Essential Job Functions: • Assist in managing projects, ensuring they are delivered within scope, schedule, and budget. • Collaborate with project teams to define project objectives, scope, and deliverables. • Monitor project progress and
The Company Dexcom Corporation (NASDAQ DXCM) is a pioneer and global leader in continuous glucose monitoring (CGM). Dexcom began as a small company with a big dream: To forever change how diabetes is managed. To unlock information and
JOB SUMMARY 日本語スキル必須 / Japanese language skill is a must. 担当エリアは、レストラン/バーおよびルームサービスが含まれる(該当する場合)。 日々のレストラン運営を監督し、メニュープランニングのアシスト、衛生基準の維持、食事のピーク時のフロアでのサーバーやホストをアシストする。 ゲストと従業員の満足度を継続的に向上させ、責任分野の財務パフォーマンスを最大化するよう努める。 目標達成のために必要なトレーニングを決定し計画を実行する。 Areas of responsibility include Restaurants/Bars and Room Service, if applicable. Supervises daily restaurant operations and assists with menu planning, maintains sanitation standards
Job Description Purpose of the role To provide a primary liaison service between the business, technology, and security functions. In order to ensure the confidentiality, integrity and availability of information, and support the mitigation of security
You will liaise with mid-to-large enterprises, ensuring that customers realize continuous value from all of our offerings, whether they are perpetual or subscription-based, on-premises, or cloud-based. Collaborating closely with Security Directors/Managers, Security Engineers, Security Architects, and DevOps