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IPC 求人

IPC is a fintech company that focuses on the human element. Having global presence, we support local markets with cutting edge cloud-based trading communications and managed connectivity. Through our portfolio of communications and connectivity solutions, we

IPC  12日前
Celonis 求人

Were Celonis, the global leader in Process Mining technology and one of the worlds fastest-growing SaaS firms. We believe there is a massive opportunity to unlock productivity by placing data and intelligence at the core of business

Celonis  11日前
Rocket Software 求人

Its fun to work in a company where people truly BELIEVE in what theyre doing! Job Description Summary: The Renewal Account Executive manage Rocket Software clients and partners with a focus on maintaining and growing renewal

Rocket Software  7日前
Amadeus 求人

Job Title Customer Success Management Principal Summary of the role The role of the Customer Success Management Principal is to provide quality and consistency of ongoing service delivery and field service management for the range of

Amadeus  7日前
Sanofi 求人

Position Details Department: External Manufacturing and Supply Gen Med Quality Assurance Japan Job Title: Quality Manager Location: 50% Tokyo, 50% Kawagoe City Reports to: Head Quality Operations, External Manufacturing & Supply Japan Supervises: None (Direct &

Sanofi  7日前
Salesforce 求人

To get the best candidate experience, please consider applying for a maximum of 3 roles within 12 months to ensure you are not duplicating efforts. Job Category Customer Success Job Details About Salesforce We’re Salesforce, the

Salesforce  7日前
Microsoft 求人

Business Function Overview: In alignment with our Microsoft values, we are committed to cultivating an inclusive work environment for all employees to positively impact our culture every day and we need you as a CO+I Edge

Microsoft  7日前
NEXUS CORPORATION 求人

Client relationship management – managing relationships with key client personnel and CXOs and CXO -1, within client organization and ability to understand the organizational culture of the client. Drive sales and Go-To-Market strategies and identify new

NEXUS CORPORATION  5日前
JPMorgan Chase & Co. 求人

Join our innovative Payments Operations team, where youll lead the charge in executing end-to-end payments. As a key player, youll support cutting-edge digital platform solutions for diverse payment types. This role demands a keen eye for

JPMorgan Chase & Co.  4日前
IMPACT 求人

Our Company: At impact.com we are passionate about our people, our technology, and are obsessed with customer success. Working together enables us to grow rapidly, win, and serve the largest brands in the world. We use

IMPACT  3日前
Roche 求人

Roche fosters diversity, equity and inclusion, representing the communities we serve. When dealing with healthcare on a global scale, diversity is an essential ingredient to success. We believe that inclusion is key to understanding people’s varied

Roche  3日前
Intuitive 求人

Company Description 会社の説明 Intuitiveでは、果たすべき使命に向けて皆で団結して取り組みます。当社は、低侵襲治療は生活をより豊かにする治療であると考えています。独創性とインテリジェントなテクノロジーを通じて医師の潜在能力を広げ、制約なく治療できるようにします。 私たちは、ロボット支援手術におけるパイオニアであり市場リーダーとして、インクルーシブで多様性のあるチームの育成に努め、変化を生み出すことに尽力しています。25年以上にわたり、世界中の病院や医療チームと協力して、ヘルスケアのいくつかの最も困難な課題の解決を支援し、可能なことを前に進めてきました。 Intuitiveは、さまざまなバックグラウンドを持つ優秀な人材の努力によって成り立っています。優れたアイデアはどこからでも得られると信じ、私たちは、思考の多様性と相互の尊重に根差したインクルーシブな文化の醸成に努めます。また、包摂性(インクルージョン)を持ってチームメンバーを指導し、ありのままの自分で最高の仕事ができるよう力づけます。 変化を生み出すことを望む情熱的な人々が、当社の文化の原動力となっています。私たちのチームメンバーは、誠実さを重視し、高い学習能力と物事をやり遂げるエネルギーを持ち、当社が新しい考え方ができるよう多様な実体験をもたらします。私たちは、チームメンバーが引き続き当社の使命を遂行し、最大限の可能性を実現できるよう、積極的に投資して彼らの長期的な成長をサポートします。 医療従事者と患者さんのグローバルなコミュニティを目指して大きく躍進しようと尽力しているチームの一員になってください。一緒に、低侵襲治療の向上に取り組みましょう。 Job Description Position Summary The Field Service Engineer I will follow procedures to execute safe maintenance, basic repair activities and instrument support on Intuitive products such that customer

Intuitive  3日前
DocuSign 求人

Company Overview Docusign brings agreements to life. Over 1.5 million customers and more than a billion people in over 180 countries use Docusign solutions to accelerate the process of doing business and simplify people’s lives. With intelligent

DocuSign  3日前
Lilt 求人

LILT in the News We were named to The Software Report’s fifth annual list of Software Companies! Click here to learn more and see the full list. LILT listed on the Inc. 5000 List for the

Lilt  3日前
Oracle 求人

Do you want to work with exciting customers across all sectors in the industry? If you have a passion for tech, a customer-centric approach, and a background in team management, services and service delivery and Oracle

Oracle  3日前
Nokia 求人

Family Description Customer Services (CS) covers customer service in different areas such as technical support, account support, operations, maintenance, network design / deployment / integration / transformation, and education. Generates revenue and the increase of customer

Nokia  3日前
Nokia 求人

The Head of Care is responsible for functional, resource, competence, and people management of customer support / services engineer team(s) providing Care SW Services. Also responsible to drive and fulfil Care SW Services (case handling, emergency

Nokia  3日前
Microsoft 求人

As a Microsoft Data Center Inventory & Asset Technician Manager (DIAM), you will lead a team of Inventory & Asset Management technicians responsible for inbound/outbound logistics tasks, inventory cycle audits, and Data Center regulatory compliance activities.

Microsoft  3日前
Intuitive 求人

Company Description 会社の説明 Intuitiveでは、果たすべき使命に向けて皆で団結して取り組みます。当社は、低侵襲治療は生活をより豊かにする治療であると考えています。独創性とインテリジェントなテクノロジーを通じて医師の潜在能力を広げ、制約なく治療できるようにします。 私たちは、ロボット支援手術におけるパイオニアであり市場リーダーとして、インクルーシブで多様性のあるチームの育成に努め、変化を生み出すことに尽力しています。25年以上にわたり、世界中の病院や医療チームと協力して、ヘルスケアのいくつかの最も困難な課題の解決を支援し、可能なことを前に進めてきました。 Intuitiveは、さまざまなバックグラウンドを持つ優秀な人材の努力によって成り立っています。優れたアイデアはどこからでも得られると信じ、私たちは、思考の多様性と相互の尊重に根差したインクルーシブな文化の醸成に努めます。また、包摂性(インクルージョン)を持ってチームメンバーを指導し、ありのままの自分で最高の仕事ができるよう力づけます。 変化を生み出すことを望む情熱的な人々が、当社の文化の原動力となっています。私たちのチームメンバーは、誠実さを重視し、高い学習能力と物事をやり遂げるエネルギーを持ち、当社が新しい考え方ができるよう多様な実体験をもたらします。私たちは、チームメンバーが引き続き当社の使命を遂行し、最大限の可能性を実現できるよう、積極的に投資して彼らの長期的な成長をサポートします。 医療従事者と患者さんのグローバルなコミュニティを目指して大きく躍進しようと尽力しているチームの一員になってください。一緒に、低侵襲治療の向上に取り組みましょう。 Job Description Position Summary The Field Service Engineer I will follow procedures to execute safe maintenance, basic repair activities and instrument support on Intuitive products such that customer

Intuitive  3日前
Hewlett Packard Enterprise 求人

People manager for GS Field Japan This role has been designed as ‘Hybrid’ with an expectation that you will work on average 2-3 days per week from an HPE office. Who We Are: Hewlett Packard Enterprise

Hewlett Packard Enterprise  2日前

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