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Job Summary: Red Hatのサービスチームでは、お客様サポートと専門的な知識を提供するテクニカルアカウントマネージャ(TAM)を募集しています。このポジションでは、お客様のIT環境やビジネス要件に深い理解を持ち、OpenShift Container Platform/Red Hat Enterprise Linux に対する技術的なアドバイスを提供します。また、重要なステークホルダとの協力関係を築き、お客様にベストプラクティスを共有し、クリティカルインシデントに責任をもち対応します。お客様との関係を大切にし、円滑なコミュニケーションを保つことを重視します。 さらに、Red Hatのエンジニアリングチーム、製品管理チーム、セールスチーム、コンサルティングチームやグローバルサポートチームと密接に協力し、一緒に問題解決に取り組むことが求められます。チームの一員として協力し、仕事を楽しむ姿勢、プロフェッショナルとしての努力、優れたコラボレーションスキル、新しいスキルを積極的に学ぶ意欲、効率的な時間管理が重要となります。 Red Hat Services is looking for a Senior Technical Account Manager to join us in Tokyo Japan. You will have responsibility for managing assigned
カスタマーサービス業務のサポート、評価、監視、結果の分析、変更の実施を含むがこれに限定されない。 必要に応じて(JP-EN、EN-JP)の言語翻訳および校正を行う。 チャットやメールを通じて、パスワードリセットを含むがこれに限定されないプレイヤーの問題に対応し、サポートする。 勤務時間:シフト制 - 11:00~20:00 / 12:00~21:00 - 週40時間、週5日勤務。 週末や祝日を含む365日サポート(シフト勤務) Requirements 日本語のネイティブレベルの読解力およびライティングスキル。 ビジネスレベルの英語力。 翻訳および/またはローカライゼーションの経験があることが望ましい。 ビデオゲーム業界への情熱。 強い論理的思考力。 カスタマーサービス(あれば尚可)および/またはビデオゲーム、旅行サポート、ヘルプデスク、技術サポーの経験(メールコンタクトセンター環境での)。 メールやチャットを通じて優れたカスタマーサービスを提供できること。 ゲーマーの視点からゲームを理解できること。 ガイドライン内で正確かつ迅速に情報を分析し、解決する能力。 チームプレイヤーの精神を持つ。 Benefits 革新的なインタラクティブエンターテインメントを創造する人々との協力。 ダイナミックで起業家的な文化。 ビデオゲーム中心の環境。 契約社員*正社員への昇進が可能。 試用期間:3ヶ月 / 条件変更なし。 Who we are PTW is a
Support the customer service operations including but not limited to evaluating, monitoring, analyzing of results, and implementing any changes. Perform language translation and proofreading where necessary. Respond and support players issues via chat and email, including
Since 1998, weve been on a mission to reshape how players interact with their favorite games, growing into a global team of over 12,000 professionals spread across 70+ studios in 26 countries. We are always there
Job Description SummaryThe SSO Associate Clinical Project Manager (aCPM) is accountable for the day-to-day planning, executing and reporting, (from first site initiation visit to and including study site close-out), of assigned Global Drug Development (GDD) studies
Since 1998, weve been on a mission to reshape how players interact with their favorite games, growing into a global team of over 12,000 professionals spread across 70+ studios in 26 countries. We are always there
Support the customer service operations including but not limited to evaluating, monitoring, analysing of results, and implementing any changes. Perform Korean language translation and proofreading where necessary. Respond and support Korean players issues via chat and
Support the customer service operations including but not limited to evaluating, monitoring, analysing of results, and implementing any changes. Perform Korean language translation and proofreading where necessary. Respond and support Korean players issues via chat and
JOB SUMMARY Supervise, train, and inspect the performance of assigned Kitchen Staff, ensuring that all procedures are completed to the Bulgari Hotels & Resorts Standards, while working within the budgeted guidelines. Assist where necessary to ensure
The Company Dexcom Corporation (NASDAQ DXCM) is a pioneer and global leader in continuous glucose monitoring (CGM). Dexcom began as a small company with a big dream: To forever change how diabetes is managed. To unlock
職務の目的および主な業務内容 Quality Management Systemの中で、主に以下の業務を担う。 ・品質の取り決め書(原料、主原料、製品のサプライヤーとの品質契約書 及び製販との取り決め書含む)の作成 ・製品及び原料の品質QC実験用の規格基準設定、規格設定におけるJustification Reportの作成 ・製品に使用される資材の規格設定及び取り決め書(品質契約書)作成 ・変更管理(サイト内で提起された変更管理・サプライヤー・海外サイトによる変更内容の管理) ・サプライヤーコントロール(資材・原料・製品・サービスプロバイダー等工場全体で使用するサプライヤーの評価及びコントロール) 上記の業務を実施しながら、生産現場を含むQA以外の部、Functionとも連携をとり、改善活動を実施していく。 上記業務のほかに コンプライアンス課では、文書管理、教育管理、自己点検、ワクチンの国家検定、当局対応などを主とするGroupがあり、2つのGroupにてお互い協力しながら、業務を遂行している。よって、QMSの多岐にわたる業務にかかわることができ、将来のQA内外へのキャリアプランやDevelopmentにプラスとなる業務を担うことができる。業務の内容によっては、グローバルチームや他のサイトとのCommunicationをとることがある。 必要な条件 スキル ・GMPの知識 QMS概論の知識 ・局法(JP, USP, EP)の知識 ・英語(技術文書の読解、メールでのコミュニケーション、電話会議参加) ・PC skill(Word, Excel, PowerPoint) ・基礎的な問題解決能力 ・工場内外において相互協力、協調して作業を行う能力(コミュニケーション能力) 経験 ・製造業での品質業務経験 ・当局監査対応 学位/資格/語学力 ・薬学、化学、工学等の理系分野の学士以上 望ましい条件 スキル ・医薬品の生産工程、関連する原資材に関する必要とされる知識 ・安全衛生の理解 ・SAPの知識 ・分析機器、統計の知識
職務の目的および主な業務内容 Quality Management Systemの中で、主に以下の業務を担う。 ・文書管理 (工場内の標準書及びGxP文書の管理) ・Regulatory関連(当局とのコミュニケーション、変更案件の薬事影響評価、本社CMCとの連携、当局監査のマネジメント) ・自己点検、課内点検のマネジメント ・ワクチンの国家検定 ・GSK StandardであるQuality Management System(GSKのstandard)のサイトへの導入 ・GxPにかかわる教育管理 上記の業務を実施しながら、生産現場を含むQA以外の部、Functionとも連携をとり、改善活動を実施していく。 上記業務のほかに、コンプライアンス課では、品質の取り決め書の作成、製品及び原料の品質QC実験用の規格基準設定、製品に使用される資材の規格設定及び取り決め書(品質契約書)作成変更管理、サプライヤーコントロール などを主とするGroupがあり、2つのGroupにてお互い協力しながら、業務を遂行している。よって、QMSの多岐にわたる業務にかかわることができ、将来のQA内外へのキャリアプランやDevelopmentにプラスとなる業務を担うことができる。業務の内容によっては、グローバルチームや他のサイトとのCommunicationをとることがある。 必要な条件 スキル ・GMPの知識 QMS概論の知識 ・英語(技術文書の読解、メールでのコミュニケーション、電話会議参加) ・PC skill(Word, Excel, PowerPoint) ・基礎的な問題解決能力 ・工場内外において相互協力、協調して作業を行う能力(コミュニケーション能力) 経験 ・製造業での品質業務経験 ・当局監査対応 学位/資格 ・薬学、化学、工学等の理系分野の学士以上 望ましい条件 スキル ・医薬品の生産工程、関連する原資材に関する必要とされる知識 ・安全衛生の理解 ・SAPの知識 ・分析機器、統計の知識 ・局法の知識(JP
At DuPont, we are working on things that matter; whether it’s providing clean water to more than a billion people on the planet, producing materials that are essential in everyday technology devices from smartphones to electric
【Main Areas of Responsibilities and Key Activities】 ■Quality support: Act as QA in BJL-GMP organization and maintain local GMP warehouse for import pharma goods. Monitoring and understanding relevant laws and regulations related GMP/Quality management. Support / Lead customer
Objectives of the Position The objective of this position is to take responsibility to maintain local GMP warehouse for import pharma goods, to provide quality support for EN customers in Japan, to ensure there is adequate
Why Nasdaq When you work at Nasdaq, you’re working for more open and transparent markets so that more people can access opportunities. Connections can be made, jobs can be created, and communities can thrive. We want
About us BeiGene is a global oncology company that is discovering and developing innovative treatments that are more affordable and accessible to cancer patients worldwide. With a broad portfolio, we are expediting development of our diverse