Social Media Editor Reuters is seeking a social media editor who will play a key role in publishing Japanese-language content to various Reuters social media accounts, with the aim of growing the community of those interacting
Hardship Level (not applicable for home-based)H (no hardship) Family Type (not applicable for home-based)Family Staff Member / Affiliate TypeInternship Target Start Date2025-01-21 Deadline for ApplicationsDecember 15, 2024 Terms of ReferenceUNHCR Representation in Japan Internship Programme (External
株式会社Mintel Japan(ミンテルジャパン)は1972年に創立されたロンドンに本社を構える市場調査会社「Mintel Group」の日本法人です。世界の新商品をリアルタイムで検索できるデータベースや世界で今起こっているトレンドを紹介するレポートを始めとする汎用の情報サービスを国内で事業展開している日系・外資系企業に提供しております。新商品開発や競合他社の動向に関わる調査案件や専門的な分析、市場調査も請け負っており、お客様のビジネスの成長を支援しております。Mintel Japanは非常に風通しのよい会社で、ポジションの上下にかかわらず、また東京のオフィスだけでなく海外のオフィスともオープンに意見を交わすことが出来る会社です。 【職務内容】 新規営業が獲得した顧客の営業担当。年間サブスクサービスの更新・対応、及びカスタム調査案件対応 <通常業務> ・クライアント会議 サービス開始から約半年経った際に各クライアントと会議を設定し、使用状況や次年度の更新意思を確認 不安や懸念事項を含めたヒアリングをし、更新に向けて要望に合う提案をする その他カスタム調査案件の依頼のヒアリング ・購読サービス内容の説明会実施 クライアントが購読しているサービスの操作説明会を各企業・部署別に訪問又はWeb会議にて開催 ・クライアントからのデータ抽出依頼の対応 購読しているサービス範囲内で、依頼を基にデータ抽出をして電話・メールで調査結果を報告 <その他業務 (年数回程度)> ・プレゼンテーション開催 既存顧客向けにアナリストがトレンドについてプレゼンするイベントを開催(現在はWeb配信) 当日まで社内チームと協力しながら準備を進める ・展示会開催とアテンド 展示会にブースを出展する際は、ブースで訪問客対応とサービスの説明を行う ・国内外出張(クライアント訪問、社内会議、プロジェクトのアテンド) 場合によって年数回、クライアントの打ち合わせ・プロジェクト同行のため出張や社内の営業会議等で 国内外の出張がある 【条件】 (必須) 営業経験 / ビジネスレベルの英語力 / 基本のPCスキル(Word / Excel / Power
At Gensler, we design for people. We leverage our global perspective and local presence to innovate at every scale. We’re not just designers. We’re tinkerers, craftspeople, visionaries, innovators and thought leaders. Fueled by passion and entrepreneurial
Company Description Air Liquide Group, headquartered in Paris, France, is a global leader in the gas industry, providing technology and services for industries and healthcare across 78 countries. With over 100 years of history, Air Liquide
Company Description Work smart, have fun and make an impact! Our purpose is to guide all companies toward a sustainable world. EcoVadis is the leading provider of business sustainability ratings. Our solutions are backed by an
About the team OpenAI’s mission is to build safe artificial general intelligence (AGI) which benefits all of humanity. This long-term undertaking brings the world’s best scientists, engineers, and business professionals into one lab together to accomplish
JOB SUMMARY Supports the implementation and delivers Marriott’s Sales & Catering Solutions to Marriott properties and above property locations within APEC & Greater China. Works closely with Sales, Events, Banquet Operations, Revenue, IT, Finance and HR property
Company Description Work smart, have fun and make an impact! Our purpose is to guide all companies toward a sustainable world. EcoVadis is the leading provider of business sustainability ratings. Our solutions are backed by an
POS-P154 (英語はビジネスレベルである必要はありません。読み書きが中心になります。) 外資系Saas企業で、優秀な人材と一緒に日本の中小企業の成長をサポートしませんか? HubSpotは、マーケティング、セールス、カスタマーサクセスの各ソフトウェアをつないだ統合的なプラットフォームを提供しているクラウドアプリケーション企業で、日本のスタートアップ企業、中堅中小企業の皆さまの成長を支援するために、これらのプラットフォームを提案するコンサルティングセールスチームのマネージャーを募集しております。 HubSpotの営業チームは、主に電話/Web会議を通じて、お客様に組織成長の為のソリューションの提案、HubSpotの価値を提供し販売する役割を担っています。対象となる企業は、Small Business (従業員数100名以下)/Mid Market(101-500名)/Corporate(501名以上)の3セグメントに分かれている中で、今回はMid Market担当の営業マネージャーを募集しております。 HubSpotのマネージャーは、グローバル規模の営業戦力を持ち、数字の見通しをたて、毎月ごとの営業ターゲットをもち、自身のチームを強くすることを求められる、非常に刺激的で成長を感じられるポジションです。 このミッションを遂行するために、私たちはカルチャーコードを大切にし、企業として社員をとても大切にしています。 また、私たちは、従業員がどこにいても最高の仕事ができると感じられる会社を作りたいと考えています。 HubSpotのオフィスは 東京にありますが、この営業のポジションは、日本全国どこでもリモートワーク可能な柔軟な勤務形態となっています。 <このロールで経験できること> 自身の営業チームが毎月ごとの営業ターゲットを達成できるように導く:アクティビティ指標の設定や、営業機会や数字の見通しを立てる メンバーが継続的に成長できるように、建設的なフィードバックを行い、信頼関係を築く メンバーの営業スキルの底上げ 他のチームとの協業でグローバル規模のプロジェクトで成果を上げる 採用を通じて自身のチームを強化 最新のプロダクト知識と市場状況の獲得 2年以上のマネージメント経験 5年以上のSaaSまたはウェブ/IT製品の営業経験 複数のステークホルダー(ビジネスオーナー、マーケティング担当者、その他のエグゼクティブ)を巻き込んだ複雑な商談(取引)経験 目標達成への意欲 優れたコミュニケーション能力 クロージングスキル・経験 日本語でのビジネス経験 英語の読み書きをビジネスで使った経験 ※この応募条件に完全マッチする人は存在しないことを理解しております。もし少しでもこのお仕事にご興味をお持ちいただきましたら、ぜひ応募されてみてください! As a HubSpot Manager - Mid Market
コーポレートソリューション事業本部(SMC)は、マイクロソフトのクラウドのユニークな価値を通じてお客様に力を与えることを目的に、グローバル主導でパートナーと連携したデジタルファーストの組織を構築しています。最も急成長している顧客セグメントの1つであるSMC部門は、マイクロソフトの次の1,000億ドル規模のビジネスになる勢いです。世界各地の現地法人またはデジタルセールスセンターの一員として、クラス最高のデジタルエンゲージメントとパートナーとの共同販売を通じて、顧客のビジネス目標を特定し、達成するためのサポートを行います。また、私たちが共有するSMCの優先事項を実践しながら、横断的に協働する機会もあります: 多様性と包括性、ウェルビーイング、持続可能性、ラーニング等。 顧客第一主義にこだわり、デジタルファースト・ソリューションに情熱を注げる方、SMCにてお待ちしています。 コーポレートソリューション事業本部では、Solution Sales Specialist - Business Applicationsを募集しています。この職務は、SMCチームにてDynamics 365ソリューションに特化し、大手企業および官公庁のお客様を担当します。マイクロソフトの戦略的ビジネス優先事項である、クラス最高のクラウドサービスとプラットフォームをマネージドカスタマーに販売し、顧客、パートナー、マイクロソフトのデジタルトランスフォーメーションの推進を担当頂きます。 このポジションは、最大50%まで在宅勤務が可能です。 ◎日本マイクロソフトの福利厚生や社員インタビューが掲載されたキャリア採用情報は、下記URLよりご確認下さい。 https://www.microsoft.com/ja-jp/mscorp/mid-career/default.aspx In Small, Medium, Corporate (SMC) and Digital Sales, we have set out with the purpose of empowering our customers through the unique value of
職種 正社員 職務明細 Forvis Mazarsについて Forvis Mazarsは世界をリードするプロフェッショナル・サービス・ネットワークです。私たちの40,000人の強力なチームは、世界中で比類のないクライアント・エクスペリエンスを提供することに全力を尽くしています。私たちは1つのチームとして活動し、協力的で統合されたアプローチをとることで、あらゆる業種や地域のあらゆる規模のクライアントに、一貫したパーソナライズされたサービスを提供しています。 1992年に設立され、日本では30年以上の経験を培ってまいりました。以来、Forvis Mazars in Japanは、日本企業、世界各国の多国籍企業、及び外国人投資家のクライアントに対して監査、税務、アウトソーシング、アドバイザリーサービスを提供する点で主要な役割を果たし、今日では、日本におけるトップのプロフェッショナルサービス・ファームとして認知されています。現在、18名のパートナーのリーダーシップのもと、約20国籍の250名以上のプロフェッショナルを擁しています。 About Forvis Mazars Forvis Mazars is a leading global professional services network. Our 40,000+ strong team is committed to delivering an unmatched client experience across
We are seeking intern colleagues for APCO Tokyo office. Brief APCO Worldwide is an independent and majority women-owned business with over 30 offices in major business, financial, political, and media capitals throughout the Americas, Europe, the
Key responsibilities include: Managing up to 10 corporate member accounts headquartered in Japan. Delivering the membership benefits for corporate member accounts, including question-level gap analysis exercises of CDP climate change, forests and/or water disclosures, educational events, data analysis and
Overview: Guidepoint’s Business Development teams are passionate about expanding our reach with both new and existing clients. We support all Guidepoint’s service offerings, helping to build relationships and communicate how Guidepoint helps clients stay informed and
About this role About Client Experience Our mission within the Client Experience (CX) organization is to make it easier for clients to do business with BlackRock, making service so simple it becomes a source of alpha.
Head of Customer Experience Excellence Department Human Pharma Operations Division Role Purpose: Lead the execution of Nihon Boehringer Ingelheim’s Go-to-Market approach and objectives in line with Divisional strategy; ensuring that all operational initiatives deliver measurable impact
About Zscaler Serving thousands of enterprise customers around the world including 40% of Fortune 500 companies, Zscaler (NASDAQ: ZS) was founded in 2007 with a mission to make the cloud a safe place to do business
The Role This position will provide administrative support to the Group. Job Responsibilities In charge of on-boarding and off-boarding matters such as getting the work space ready, issuing and collecting of access and staff passes, assigning
Overview The Vice President at New Flagship Store leads the team to provide exceptional experiences for all clients, achieving or exceeding sales goals. The Vice President motivates the team to cultivate each client encounter into an