Job Description: About Organization The organization explanation The Brand Creative Strategy Department is a team of 10 people, including managers, and is an in-house design team that will provide creative production and promotion planning cultivated at Rakuten Mobile to
Koala is a high growth ecommerce startup originating in Sydney, Australia. We provide furniture for the digital age, and have become well known in Australia and Japan because of our approach to marketing & retail which
Job Description Summary Role Summary/Purpose: The Japan Marketing and Strategy Director is a key leader position with responsibility to develop the strategic direction/framework aligned with business objectives - profitable revenue growth and Install Base (IB) gain. This
WHO ARE WE LOOKING FOR? We’re looking for an Expert, Brand Creative Direction to join our Tokyo-based marketing team. To be successful in this role you must have the ambition to be one of the world’s most
Minimum qualifications: Bachelors degree or equivalent practical experience. 5 years of experience in account management, sales, or marketing. Experience developing and pitching solutions through various channels (e.g., over the telephone, email, in-person meetings) to prospective customers.
Company Description Wolt is a technology company that makes it incredibly easy to discover and get the best restaurants, grocery stores and other local shops delivered to your home or office. Since launching 7 years ago,
At Gensler, we design for people. We leverage our global perspective and local presence to innovate at every scale. We’re not just designers. We’re tinkerers, craftspeople, visionaries, innovators and thought leaders. Fueled by passion and entrepreneurial
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What’s up? We’re VaynerMedia! We are a contemporary global creative and media agency with an expertise in driving relevance for clients and delivering impactful business results. The independently-owned agency was founded in 2009 and has offices in
職種 正社員 職務明細 English follows. Condé Nastは、出版、デジタル、ビデオ、SNSを通じて32の地域・10億以上の消費者にコンテンツを提供するグローバルメディア企業です。 VOGUE, GQ, WIRED, Vanity Fair, Glamour, Self, The New Yorker, Condé Nast Traveler, Allure, AD, Bon Appétitなど、世界的に影響力のあるメディアを多数展開しています。日本では、VOGUE, GQ, WIREDの3ブランド展開になります。 当社では、個々の多様性やスキル、貢献をたたえ合う文化を大切にしています。 当社のブランドを通じて、文化的な影響を与え人々の行動を促し、社会や人々にとってより良い世界を実現すべく一緒に働いていただける方を歓迎いたします。 当ポジションの役割: Condé Nast JapanのCondé Nast Commercial Creative(通称・CNCC)チームに属し、イベントビジネスのプロデュースから実施まで総合的にご担当いただける方を募集します。 パンデミックが収束に向かい、消費者やマーケットの興味・志向がオフラインイベントへ戻りつつある中、我々はイベントビジネスにおけるマーケット拡大の大きな可能性を感じています。 ラグジュアリー、ファッション、そしてメディア業界に対する深い理解とクリエイティブなマインドを持ち、イベントプロデュース経験の豊富な方を歓迎します。少数精鋭のチームで、強いビジョンと主体性をもってイベントをリードいただける方が望ましいです。
職種 正社員 職務明細 English follows. Condé Nastは、出版、デジタル、ビデオ、SNSを通じて32の地域・10億以上の消費者にコンテンツを提供するグローバルメディア企業です。 VOGUE, GQ, WIRED, Vanity Fair, Glamour, Self, The New Yorker, Condé Nast Traveler, Allure, AD, Bon Appétitなど、世界的に影響力のあるメディアを多数展開しています。日本では、VOGUE, GQ, WIREDの3ブランド展開になります。 当社では、個々の多様性やスキル、貢献をたたえ合う文化を大切にしています。 当社のブランドを通じて、文化的な影響を与え人々の行動を促し、社会や人々にとってより良い世界を実現すべく一緒に働いていただける方を歓迎いたします。 当ポジションの役割: Condé Nast JapanのCondé Nast Commercial Creative(通称・CNCC)部署に属し、イベントのプロデュースから実施まで総合的に担当するイベントチームのリード(統括)を募集します。 パンデミックが収束に向かい消費者やマーケットの興味・志向がオフラインイベントへ戻りつつある中、我々はイベントビジネスにおけるマーケット拡大の大きな可能性を感じています。 ラグジュアリー、ファッション、メディア業界に対する深い理解とクリエイティブマインドを持ち、イベントプロデュース経験の豊富な方、強いビジョンと主体性をもってイベントおよびイベントチームを率いていただける方をお待ちしております。
職種 正社員 職務明細 ■事業部(Conde Nast Commercial Creative)について 2014年に誕生したコンデナスト・ジャパンのクリエイティブエージェンシー「コンデナスト コマーシャル クリエイティブ」(略称:CNCC)。 CNCCでは、『VOGUE』『GQ』『WIRED』といった自社メディアでの広告ビジネスをはじめ、SNSまわりの知見やConde Nast Internationalの保有するグローバルレベルでの知見・経験を元にクライアントのクリエイティブ制作やブランディングをサポートしております。 ファッションやラグジュアリーのみならず、多種多様な企業様の、各種グラフィック制作、オウンドサイト/SNS制作・運用、イベントの企画・制作なども含む総合ブランドプロモーションの企画・実施を手掛け、多岐に亘る事例を構築しています。 ■ミッション CNCC (Conde Nast Commercial Creative) の様々なソリューションを駆使したプロジェクトを円滑に進行/プロデュースしていただきます。 様々なソリューションとは、オンライン / オフライン問わず、オウンドメディア、ソーシャルメディア、ペイドメディア、キャスティング、イベント、カスタムパブリッシングなど多岐に渡ります。 それらプロジェクトを社内外のステークホルダーと円滑にコミュニケーションしていただきながら、安定的に業務を遂行していただきます。 ■所属:CNCC Production & Operations チーム ■ケーススタディについてはCNCCのウェブサイトをご覧ください:https://condenast.jp/cncc/ - ■About the Division (Conde Nast Commercial
A logistics company based in Tokyo, Japan specializing in the automotive industry. The Role You will be responsible for : Devising actionable strategies from customer insights. Creating content for our channels. Bringing the consumer perspective to marketing
Key Responsibilities: • Curate University Relationships, including career centers, student groups, and professors. • Lead in recruitment and selection projects and recommend changes to the process to increase attraction and retention of highly qualified applicants. •
Koala is a high growth ecommerce startup originating in Sydney, Australia. We provide furniture for the digital age, and have become well known in Australia and Japan because of our approach to marketing & retail which
#WeAreCrowdStrike and our mission is to stop breaches. As a global leader in cybersecurity, our team changed the game. Since our inception, our market leading cloud-native platform has offered unparalleled protection against the most sophisticated cyberattacks.
Komodoについて Komodoは、ゲームやマンガ業界の未来を形作る製品に取り組んでいます。これまで、Valve Index VRシステムやSteam Deckなどの革新的なハードウェアをアジア市場に送り出し、Steamやゲーム機用のオリジナルゲームを開発・リリースしてきました。近日公開予定のマンガに関するプロジェクトでは、世界中の言語学習者の間に言葉の壁を越えたコミュニティが構築されることでしょう。我々は経験と情熱を持ってその実現に邁進します。 私たちは、クリエイティブで情熱的、かつ多様性に富んだチームで、私たちの製品の一つひとつが、世界に何か新しいものを紹介することを大切にしています。私たちは、人は遊んでいるときが一番楽しいと信じていますし、遊びは私たちのすべての行動の中心です。東京オフィスとホノルルオフィスで随時人材を募集していますので、興味のある方はぜひご応募ください。 募集要項 当社では、韓国担当のリージョナル マーケティング リーダーを募集しています。Komodo のマーケティング部では、オンラインのマーケティング キャンペーン、販売促進、ライブイベントやトーナメント、ソーシャルメディア活動、インフルエンサーとのコラボレーションなど、さまざまな活動を網羅したクリエイティブな取り組みを行っています。世界中で人気の高い製品を韓国で普及させることに貢献できる、素晴らしいチャンスです。 当社の製品やブランドを多くの方に知ってもらい、理解してもらい、楽しんでもらうために、面白くクリエイティブな企画の考案を楽しめる方の応募をお待ちしています。このポジションでは、お客様の声に耳を傾け、トレンドを理解し、キャンペーンを実施し、そのパフォーマンスを評価して次のキャンペーンに反映させるという、反復的なアプローチも必要になります。 担当業務 韓国の顧客との繋がりを生む、楽しくて効果的なマーケティングキャンペーンを企画する 韓国の顧客と最新トレンドについて、常に把握する Komodo の他のチームメンバーと協力し、各地域に合わせた全体的なマーケティング戦略を策定する 製品やブランドがどこに位置し、どのように表現されているかを把握する 科学的手法を取り入れ、キャンペーンの成功を定義・評価する ミーティングやイベント参加のための出張あり 応募資格 ネイティブまたはビジネスレベルの流暢な韓国語 3 年以上のオンライン製品マーケティング経験 韓国の文化に関する知識 明晰なコミュニケーション能力 デジタルメディアの買い付け経験 グループ内でクリエイティブなアイデアを引き出すことが得意な方 ゲーム・マンガ業界での就業意欲 About Komodo Komodo works on products
Netflix is recruiting for a Manager, Live Action Content Licensing based at our Tokyo office. The Manager will guide TV & Film programming and acquisitions for across the region, with content sourced from non-major studios and
Position Purpose The role is closely embedded with the therapeutic area focused business units supporting the development and implementation of robust communication and public affairs strategies that drive the business objectives of the Janssen business and our
The Reality Labs group brings together world-class experts to develop and ship groundbreaking products at the intersection of hardware, software and content. We are building tools and experiences that make people feel closer together in Virtual