To get the best candidate experience, please consider applying for a maximum of 3 roles within 12 months to ensure you are not duplicating efforts. Job CategoryCustomer Success Job Details About Salesforce We’re Salesforce, the Customer
We help the world run better Our company culture is focused on helping our employees enable innovation by building breakthroughs together. How? We focus every day on building the foundation for tomorrow and creating a workplace
Are you looking To make meaningful changes at the fastest-growing tech company in Japan? For a fair, highly flexible, inclusive working environment where anyone, regardless of their background, can make an impact? To build the next
Introduction At IBM, work is more than a job – it’s a calling: To build. To design. To code. To consult. To think along with clients and sell. To make markets. To invent. To collaborate. Not
As a frontend software engineer, you will work on the software development of our robot and store operation platform. You will work on 4 major components in our system: 1. Robot User Applications: Applications for store
General Information Job Advert Title: Platform Engineer, Veeva MyInsights Location: Nihonbashi, Tokyo Division: DigitalX Employment Class: Permanent Description 【Purpose & Scope】 As a Platform Engineer of a team of individuals in a specific area of digital
Job Description: Business Overview The Marketing Division leads the brand, creative, marketing, and membership initiatives across the Rakuten Group, which offers over 70 services. Our mission is to enhance membership value and expand the ecosystem of
Job Description: Department Overview We Rakuten Insurance Planning are aiming to provide some one-stop insurance services to Rakuten member-ship on the portal site which recommend mainly Rakuten Insurance Groups products. Our business have two parts, first
新規事業におけるフロントエンドの企画・設計・開発・運用の一連のフェーズに携わっていただきます。 企業情報 業界最大級の資産運用自動化アプリを提供。 数十万規模のユーザー数を抱え、毎年成長を続ける注目のFinTech企業です。 職務内容 ・新規事業における新規機能の設計、開発 ・既存機能の改善 ・パフォーマンス・キャパシティ・アーキテクチャ改善 理想の人材 ・HTML/CSS(Sass)/JavaScript/TypeScriptなどを用いたフロントエンドエンジニアとしての開発経験が5年以上ある方 ・Webアプリケーション開発のご経験 ・Next.jsやReactなどJSライブラリー/フレームワークを使った設計・開発のご経験 ・チームでの開発経験 ・toCプロダクトの開発経験 条件・待遇 ・従業員持株会・企業型確定拠出年金・フリードリンク・オフィスグリコ・オフィスコンビニ完備・インフルエンザ予防接種・書籍購入補助・資格取得補助・外部研修・セミナー参加補助・資産運用勉強会・Happyhour・PC自由選択・ハイブリッド勤務・屋内原則禁煙(喫煙室あり)など To apply online please click the Apply button below. For a confidential discussion about this role please contact Takumi Nozaki on
We are seeking an Ingenium Architect to manage and lead software development teams focused on the modernization and migration of core insurance systems. This role requires strong technical expertise, including hands-on work with Ingenium and offers
Job Description: Business Overview Rakuten group has almost 100 million customers based in Japan and 1 billion globally as well, providing more than 70 services in a variety such as e-commerce, payment services, financial services, telecommunication,
Job Description: Business Overview Rakuten group has almost 100 million customers based in Japan and 1 billion globally as well, providing more than 70 services in a variety such as e-commerce, payment services, financial services, telecommunication,
To get the best candidate experience, please consider applying for a maximum of 3 roles within 12 months to ensure you are not duplicating efforts. Job CategoryCustomer Success Job Details About Salesforce We’re Salesforce, the Customer
Introduction At IBM, work is more than a job – it’s a calling: To build. To design. To code. To consult. To think along with clients and sell. To make markets. To invent. To collaborate. Not
【部署の説明】 アプリケーションエンジニアリング部門では、NNのアジャイルモデルによるアプリケーション開発の計画と実行する部署です。情熱的なエンジニアを育成し、社内外ユーザー向けにアプリケーションとサービスを開発します。また、エンジニア才能の育成やベストプラクティスの共有を行い、社内外の広範なコミュニティへの参加も促進しています。 【職務内容】 生命保険の新規契約募集・登録に関わるシステムの開発を目的としたアジャイル開発チームに参画し、他メンバーと協力しながら主にSalesforce上でのアプリケーション開発を行って頂きます。 Salesforceを活用してより良いビジネス価値をもたらして、ビジネスプロセスの効率化を実現します。 主な職務内容は 1. アプリケーション・アーキテクチャの設計・デザイン 2. ユーザー要件分析と、その結果のシステム開発要件や既存システムインテグレーション要件への反映、主に募集プロセス、新契約関連業務を理解し、各種規定、法令に準拠するソリューションを提案、開発 3. コーディング、単体テスト、結合テスト、ユーザ受入テストのサポートの実務または管理 4. 新規機能企画・UI/UX改善 社内のシステム利用者の声を直接聞くことで更に次の改善を行ったり、テクノロジーでビジネスにイノベーションを起こしていくことを期待しています。 【入社後の教育・研修について】 ・アジャイル/スクラムの研修及び資格取得支援 ・Salesforce関連研修及び資格取得支援 【当該業務の魅力】 ・ユーザーと毎日密なコミュニケーションを取り、要件やビジネスニーズを深く理解しながらのソリューション開発 ・Squadと呼ばれる3名から10名のチームでのアジャイル開発 ・働き方について一定の裁量があり、自身のペースを保ちながらの勤務が可能 ・既存システムおよび最新技術に関する知識の習得が可能 【将来のキャリア展望】 ・多種多様な開発スキルを身に着けたシニアエンジニアを目指すことができる ・ビジネス戦略に基づき要件や優先順位を定義し、開発指揮をとるマネージャー(Product Owner)を目指すことができる ・開発者の育成や支援、モチベーションを引き出すマネージャー(チャプターリード)を目指すことができる ・社内のSalesforce支援チーム(CoE:Center of Excellence)を目指すことができる 【Must】 ・Webアプリケーションの開発(設計、実装、保守)経験 (5年以上) ・JavaまたはC#でのプログラミングの経験 (3年以上)
Job Description: Business Overview Rakuten group has almost 100 million customers based in Japan and 1 billion globally as well, providing more than 70 services in a variety such as e-commerce, payment services, financial services, telecommunication,
To get the best candidate experience, please consider applying for a maximum of 3 roles within 12 months to ensure you are not duplicating efforts. Job CategoryCustomer Success Job Details About Salesforce We’re Salesforce, the Customer
To get the best candidate experience, please consider applying for a maximum of 3 roles within 12 months to ensure you are not duplicating efforts. Job CategoryCustomer Success Job Details About Salesforce We’re Salesforce, the Customer
マイクロソフトのカスタマー・サービス&サポート(CSS)部門は一貫したサポート体験を提供することですべての人や組織との信頼を構築する組織です。CSSでは、お客様とパートナーにおける問題の迅速解決と起こりうる将来の問題を事前に阻止することで、マイクロソフト製品への投資からより多くのことを達成できるようにお手伝いします。 お客様は、ハイブリッドおよびクラウドソリューションを活用しながら、データを保護し、セキュリティを確保するための 複雑かつこれまでにない課題に直面しています。私たちのチームであるSCIM(セキュリティ、コンプライアンス、アイデンティティ、およびマネジメント)は、当社の集合的なセキュリティ戦略へのコミットメントをさらに強化し、重要な顧客ニーズに対応するために作られました。 このポジションは働き方の柔軟性が高く、最大で100% まで在宅勤務が可能です。 マイクロソフトのミッションは、地球上のすべての人と組織がより多くのことを達成できるようにすることです。我々は成長への強い意志を持って他者を強化するための革新に取り組みながら、協力することで共通の目標を達成していきます。私たちは日々、敬意、誠実さ、そして説明責任といった価値観に基づいて、誰もが仕事やそれ以外でも成功できるよう、多様性を受け入れる文化を創造しています。 Technical Support Engineerとして日本で働く社員のインタビューなど、日本のキャリアサイトでご確認頂くことが可能です。 With over 18,000 employees worldwide, the Microsoft Customer Experience & Success (CE&S) organization is responsible for the strategy, design, and implementation of Microsoft’s end-to-end customer experience. Come join
With over 18,000 employees worldwide, the Microsoft Customer Experience & Success (CE&S) organization is responsible for the strategy, design, and implementation of Microsoft’s end-to-end customer experience. Come join CE&S and help us build a future where