About Johnson & Johnson At Johnson & Johnson,we believe health is everything. Our strength in healthcare innovation empowers us to build aworld where complex diseases are prevented, treated, and cured,where treatments are smarter and less invasive,
About us BeiGene is a global oncology company that is discovering and developing innovative treatments that are more affordable and accessible to cancer patients worldwide. With a broad portfolio, we are expediting development of our diverse
General Counsel, Japan Principal Responsibilities: Oversee all day-to-day legal affairs of Millennium Japan office’s operations Advise on a full range of legal and regulatory issues associated with a global institutional asset manager of significant size Review and
Job Description ・FM-SOP、厚生労働省の医療用医薬品の販売情報提供ガイドラインなどの社内外の規制に沿った、SL/KDMとのScientific Exchange ・SL/KDMの依頼に応じた、最新科学情報、MISP等に関わる情報提供 ・Field Engagement Planに基づくIndividual Planの作成・実行 ・Scientific Exchangeを介したUnmet Medical Needs、Data Gap等のInsight収集 ・担当疾患領域に関わる論文、学会等の最新情報収集 ・SL Listの構築および更新 ・最新情報(Insight、論文情報、学会情報)の社内関連部署との共有 ・アドバイザリーボード、Medical Education等メディカルイベントのサポート Current Employees apply HERE Current Contingent Workers apply HERE Search Firm Representatives Please Read Carefully Merck & Co.,
By clicking the “Apply” button, I understand that my employment application process with Takeda will commence and that the information I provide in my application will be processed in line with Takeda’s Privacy Notice and Terms
Company Description ボッシュエンジニアリング株式会社は、ボッシュ社の電子制御システムをベースとして、機能開発やソフトウェア開発、アプリケーションに対する個性的なソリューションを国内で提供するエンジニアリングサービスプロバイダです。また、ボッシュ社のモータースポーツ部門として数々のユニークな製品を提供しています。 Bosch Engineering K.K. are the engineering service provider which serves individual solution for function, software development and application based on Bosch electronics system to domestic customers. We are also providing unique products as a motorsport division in Bosch. Job Description 業務内容: ◆プロジェクト管理業務(リソース、予算、進捗、リスクマネジメント等) - 社内管理ツール、対顧客管理ツールの管理 - 支払い期ごとの成果物作成~検収~請求書発行 ◆Quality Gate、レビュー対応 ◆課内マネジメント - リソース管理、業務アサイメント、勤怠管理、目標管理 ◆担当市場におけるマーケットリサーチ、新規顧客開拓及び獲得(主;オフロード) - 定期的な市場動向調査~分析~理解~整理~社内発進~戦略立案 - 国・コンソーシアムなどの指針、インターネットリサーチ - 市場毎の規制、当該顧客の技術戦略方針 - 特異点の抽出及びWW拠点への説明~合意 - 既存ポートフォリオと顧客・市場要望のGAP分析~マッチング - 展示会対応(出展及びセールス訪問) - 社内外のやりたいこと(現在、近~中未来)の理解、実現化に向けた戦略策定 ◆既存獲得顧客との継続的ビジネスの模索~獲得~遂行
Are you an experienced medical professional and passionate about Medical Affairs? Novo Nordisk Japan is looking for a Medical Science Liaison to ensure Novo Nordisk therapies and products for Obesity reach the people who need them most
Hardship Level (not applicable for home-based)H (no hardship) Family Type (not applicable for home-based)Family Staff Member / Affiliate TypeInternship Target Start Date2024-12-16 Deadline for ApplicationsNovember 5, 2024 Terms of ReferenceUNHCR Representation in Japan is seeking an
By clicking the “Apply” button, I understand that my employment application process with Takeda will commence and that the information I provide in my application will be processed in line with Takeda’s Privacy Notice and Terms
The Role You will be joining APCO colleagues in Tokyo and across the global network who are smart, collaborative, diverse and curious. Clients come to APCO to help solve tricky problems, create new ideas and campaigns,
JOB DESCRIPTION: About Abbott At Abbott, were committed to helping people live their best possible life through the power of health. For more than 125 years, weve brought new products and technologies to the world -
Company OverviewEmbark on an enriching journey with PROCEPT BioRobotics, where our vision, mission, and values guide everything we do as a company. We are committed to revolutionizing treatment for benign prostatic hyperplasia (BPH, otherwise known as
Krollについて Krollは米国を本拠とするリスクコンサルティングに関するファームです。その日本事業を行う日本支社は30年の業歴があり、経団連加入企業です。Kroll日本支社が取り扱う事業は、大きく分けて3つです。 1 Krollが持つインテリジェンスを活用したデューデリジェンス 公開情報と人的情報を分析して、企業や人を調査 2 リスクマネジメントに関する助言やコンサルティング 地政学リスクや人権DD、危機管理体制やコンプライアンス体制の評価や助言提供 3 不正関連調査 発生した不正に関する調査、及び不正の予防や検知に関する助言提供 Kroll日本支社のお客様は国内外の上場企業、金融機関、投資ファンド、政府系機関などです。プロジェクトの3割は海外に関することであり、海外オフィスと連携した業務もあります。 In a world of disruption and increasingly complex business challenges, our professionals bring truth into focus with the Kroll Lens. Our sharp analytical skills,
Krollは米国を本拠とするリスクコンサルティングに関するファームです。その日本事業を行う日本支社は30年の業歴があり、経団連加入企業です。Kroll日本支社が取り扱う事業は、大きく分けて3つです。 1 Krollが持つインテリジェンスを活用したデューデリジェンス 公開情報と人的情報を分析して、企業や人の調査を実施 2 リスクマネジメントに関する助言やコンサルティング 地政学リスクや人権DD、危機管理体制やコンプライアンス体制の評価などを実施 3 フォレンジック調査 発生した不正に関する調査、また不正の予防や検知に関する助言提供を実施 Kroll日本支社のお客様は国内外の上場企業、金融機関、投資ファンド、政府系機関などです。当社への依頼の3割程度は海外に関することであり、英語を使ったリサーチや成果物作成業務もあります。 In a world of disruption and increasingly complex business challenges, our professionals bring truth into focus. with the Kroll Lens. Our sharp analytical skills, paired
We are searching for an account manager with strong strategic communications and media relations background, who is energetic, analytical and excited to join a fast-moving and fast-growing consultancy and to lead a diverse portfolio of international
Edelman is a voice synonymous with trust, reimagining a future where the currency of communication is action. Our culture thrives on three promises: boldness is possibility, empathy is progress, and curiosity is momentum. At Edelman, we
Job Description Medical Affairs Customer Engagement Enabler Sr. Specialist 職務内容 メディカルアフェアーズにおけるCustomer Engagement Enabler(CEE)の主な役割は、疾患領域チームと協業しながら、メディカルイベントの実行やコンテンツ作成・配信を支援することです。また、このチームは、Patient Engagement業務にも責任を持ちます。 メディカルアフェアーズにおいて、One Teamで活動計画達成に向けて率先してリーダーシップを発揮できる方、業務プロセスの標準化、効率化を実行できる方、Patient Centricな活動にかかわっていきたい方、ぜひご応募ください。 *現在の等級が募集職務の等級と異なる場合でも応募は可能です。異動後の等級は採用時に決定します。 【業務内容】 Customer Engagement Enabler(CEE) ・メディカルアフェアーズの各疾患領域チームと協力し、年間活動計画に基づく各種イベントをロジスティック面からサポートし、効率的かつコンプライアントなTactical Plan遂行に貢献する。 1.ノンプロモーショナルな医学教育に資する医療関係者向けメディカルコンテンツの作成およびウェブサイトやアプリ等マルチチャネルを利用した配信、ベンダーマネジメント 2.メディカルアフェアーズにおける主催イベント、学会共催イベント、国内外のアドバイザリーボードの調整窓口およびロジスティックサポート 3.関連SOPに紐づく実施手順書やFAQのタイムリーなアップデートおよび社内外のルールに沿った計画・実施の推進 Patient Engagement ・グローバルチームのカウンターパートであるPatient Engagement Leadのもと、日本のPatient Engagement活動のリードおよびPatient centricityの体現 ・社内プロセスおよびFAQの整備、実績管理 ・患者団体との適切な協働を推進するための社内の患者団体窓口対応 【必須条件】
At Johnson & Johnson,we believe health is everything. Our strength in healthcare innovation empowers us to build aworld where complex diseases are prevented, treated, and cured,where treatments are smarter and less invasive, andsolutions are personal. Through
Company Description AbbVies mission is to discover and deliver innovative medicines and solutions that solve serious health issues today and address the medical challenges of tomorrow. We strive to have a remarkable impact on peoples lives
ROLE SUMMARY The International Medical Communications & Content (MCC) team is part of the Global Medical Engagement and Impact (MEI) platform within the Global Chief Medical Affairs (CMAO) Office. The International MCC team drives local medical channel