Summary Posted: May 29, 2024 Role Number: 200553127 As Steve Jobs said in 1997 when introducing the Apple Store Online: “We make amazing products. We should have an amazing purchasing experience.” Twenty-five years on, the Apple
Docker is a remote first company with employees across Europe, APAC and the Americas that simplifies the lives of developers who are making world-changing apps. We raised our Series C funding in March 2022 for $105M
Microsoft is on a mission to empower every person and every organization on the planet to achieve more. Our culture is centered on embracing a growth mindset, a theme of inspiring excellence, and encouraging teams and
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Customer Success Manager, Japan Our Customer Success Managers are the point of contact for customers, managing the entire customer lifecycle by focusing on business outcomes and identifying opportunities for growth within their named accounts post-sale. As a CSM, your primary mission
Maersk is a global leader in integrated logistics and have been industry pioneers for over a century. Through innovation and transformation we are redefining the boundaries of possibility, continuously setting new standards for efficiency, sustainability, and
Get to know Okta Okta is The World’s Identity Company. We free everyone to safely use any technology—anywhere, on any device or app. Our Workforce and Customer Identity Clouds enable secure yet flexible access, authentication, and automation
Position Summary London Stock Exchange Group (LSEG) is a leading global financial markets infrastructure and data provider. We are enabling the growth and transformation of the global financial community through innovations, including data science, AI, cloud-based
Work Schedule Standard (Mon-Fri) Environmental Conditions Office Job Description Position Summary サプライチェーン本部ライフサイエンス・ オペレーション部のカスタマーサービスマネージャーの募集です。セールス、マーケティング、テクニカルエンジニア、ファイナンス、サプライチェーン部門の各部(プランニング、ロジスティクス、調達購買)と連携し、顧客経験(カスタマーエクスペリエンス)を継続的に向上させる事でビジネスの成長とミッションの実現に貢献するポジションです。 Responsibility ライフサイエンスグループのビジネス目標を達成できるよう、見積、受注、顧客問い合わせ対応、コールセンター運用、納期管理等、オーダーフィルフィルメント全般の運用をおこなうチームのマネジメントをおこないます。 部内に顧客第一のカルチャーを醸成し、より良いカスタマーサービスのプロセスを構築します。顧客からのフィードバックは、カスタマー・アライアンス・スコア(CAS)として定期的に測定され、指標(KPI)の維持・向上・目標達成に努めます。 カスタマーサービスの品質向上・標準化の為、標準作業手順書(SOP)の整備、必要とされるトレーニングプラン、バックアップ体制の構築をリードします。 部下の育成計画の立案、実施。メンタリング、コーチングを定期的に実行し、部下のスキル向上、キャリア実現をサポート。より高いレベルで業務を遂行できるチームをつくります。 問題が発生した場合は、問題そのものに迅速に対応と同時に、チームをリードしその問題の発生要因を突き止め、今後の問題の再発防止策を講じます。 プロセスを改善し、平準化(属人化の排除)と、生産性の向上を促進します。またその改善効果が継続するように業務運用をモニターし管理します。 関係する部門(営業、サービス、マーケティング等)に対して、タイムリーに情報共有やエスカレーションをおこないビジネス上のリスク排除のアクションをプロアクティブにおこないます。また、ビジネスパートナーとして社内関連部署の課題解決に尽力します。 カスタマーサービスのコストの管理、労務管理をおこないます。また業務委託会社との連携をはかり、業務品質の維持・安定をモニターします。 Education / Experience 4年制大学または高専過程以上の卒業資格を有する事。経営、経済、ビジネス、エンジニアリングなどの専攻、また、それらの学部における大学院卒業資格があれば、さらに望ましい。 サプライチェーン、プロジェクトマネジメント、オペレーション等の5年以上の職務経験。該当部門、または関連する部門において、5名以上のチームマネジメントの3年以上の経験を有する事。 複数の部署にまたがる業務改善の経験、またはプロジェクトを遂行した経験がある事。シックスシグマ・ブラックベルト、リーンリーダーなどの改善の資格があれば、さらに望ましい。 顧客、ベンダーを含む複数の関係者、ステークホルダーと円滑に業務を進める為、日本語での高いコミュニケーションスキルを有する事。 経理・財務に関する知識。 本ポジションは英語を日常的には使う事はありませんが、海外工場との連携強化や、電話会議などでの協議など、英語ができれば英語力を発揮する機会は多く、将来的なキャリア構築に役立ちます。 Thermo Fisher Scientific Inc. is
Job Description Thermo Fisher Scientific Inc. (NYSE: TMO) is the world leader in serving science, with annual revenue over $40 billion. Our Mission is to enable our customers to make the world healthier, cleaner and safer. Whether
Company Description At ServiceNow, our technology makes the world work for everyone, and our people make it possible. We move fast because the world can’t wait, and we innovate in ways no one else can for
サポート組織のメンバーとして、あなたの仕事は、顧客の需要を代弁しながら、Oracle の顧客ベースに販売後のサポートとソリューションを使用しています。これには、電話や電子メールによる手段による販売後の非技術的な顧客からの問い合わせの解決、および当社の電子サポート サービスの使用とトラブルシューティングに関する技術的な質問の解決などがあります。顧客との主な連絡窓口として、サポートと顧客との関係、さまざまな顧客の状況やエスカレートされた問題について Oracle の社内従業員にアドバイスと支援を提供する責任があります。 国内の顧客向けに24/7のサポートを提供しているため、夜勤を含む24/7のシフトワークでの勤務となります。 Career Level - IC1 In this role, your primary focus will be to deliver post-sales support and solutions to the Oracle Support Services customer base while serving as an advocate for
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Within the Key Client and Runway segment, we are offering a full time position with the main focus to serve as Customer Experience Consultant for handling SCM operation. As part of the team you will cooperate with
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Who We Are At Kyndryl, we design, build, manage and modernize the mission-critical technology systems that the world depends on every day. So why work at Kyndryl? We are always moving forward – always pushing ourselves
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