<職務内容/Main Tasks>世界中で進む顧客体験 (Customer Experience:CE)のデジタル化を推進し、日産のCEをGlobalに向上・発展させていく活動の一環として主に下記の内容の業務を行ないます。1. デジタル領域に関する新規ビジネスモデルの検討。2. 部門の中期計画達成に必要なリソースを分析し、マーケティング費用、一般管理費用等の年度予算の策定を行なう。3. 各種プロジェクトの企画内容を予算面、契約面からアセスメントし、プロジェクト実施に必要な予算を確保する。4. サプライヤとの契約管理および必要な各種届出を行う。5. 請求、支払い業務に関するオペレーションの管理・推進を行う。As part of our efforts to promote the digitalization of Customer Experience (CE) globally and enhance Nissan’s CE, we will primarily be responsible for the following tasks:1. Study new business
General Summary / 職務概要 シニアマネージャーの指示のもと,Repack/Relabeling 業務(現在2 拠点)の運用/PLAN をコスト面含めて契約社員をリードしながら全般的にマネージする。 具体的には契約を含めた業務委託先との各種交渉,生産計画から包装加工作業•倉庫搬入に至るまでのOperation の構築•Performance 管理,会社の戦略•顧客ニーズに合わせた包装加工を実現するための資材開発•手配を行う。 また改善においてはOperation だけでなく,エンジニアやIT,グローバルサプライチェーンチームと協働しシステム•機械設備の要件洗い出しを行い,導入から運用まで全般をLead する。 機械設備に関してはテクサポチームと連携をとりながら予防保全を計画から実行までをサポートする。薬機法の順守及び品質の高いオペレーションを提供し,当該加工に関わる問い合わせおよび苦情に対し,常に迅速かつ適切に対応する任務も担う。また場合によってはLPG 業務(在庫管理•BO Management)のサポート業も行う。 Duties & Responsibilities / 職務および職責 シュリンク/KIT/リパック加工業務 #1 外部製造業者 オペレーション管理 #2 新製品発売時など,マーケティング,セールス,バックオフィス部門と協働してプロセスの構築 #3 マーケティング部門の要望とオペレーション上の制約条件のすり合わせ #4 スケジュールの枠組みと必要なタスクの構築 #5 工程設計,工数設計ができ,システムRFP を作成 #6 設備導入が必要な場合,テクニカルサポートと仕様,費用,日程の取り決め
To achieve the business plan: •Operates and manages smooth and cost-effective operations related to Visions warehouse operation and domestic transportation •Lead vendor management and develop the effective 3PL model •Monitor KPI/SLA and work with team/vendors to improve
職種 正社員 職務明細 A.P. Moller - Maersk (A.P. モラ―マースク) is an integrated container logistics company and member of the A.P. Moller Group. We help our customers grow and thrive by helping them connect and simplify their trade.
About the Role: Grade Level (for internal use): 12 Company Overview: S&P Global is a global leader specializing in cutting-edge Software and Regulatory Compliance solutions for businesses worldwide. Committed to innovation and excellence, we empower organizations
Customer Care Lead, CHC Supply Chain Japan Location: Japan About the job At Sanofi Consumer Healthcare, we build trusted and loved brands that connect with hundreds of millions of consumers worldwide. Our mission is to enable better
Who we are is what we do. Deel and our family of growing companies are made up of global teams dedicated to helping businesses hire anyone, anywhere, easily. The team comprises over three thousand self-driven individuals
◆エンタープライズコマーシャル組織について マイクロソフトは、「Empower every person and every organization on the planet to achieve more.(地球上のすべての個人とすべての組織が、より多くのことを達成できるようにする)」という企業ミッションのもと、お客様の「デジタルトランスフォーメーション」を支援することを最重要活動のひとつとして取り組んでいます。 エンタープライズコマーシャル組織は、弊社最重要アカウント含むエンタープライズのお客様を担当し大きな戦略を描く部門です。自動車/運輸・金融・流通/小売り・通信/メディア・ゲームなど業界毎に分かれており、業界を俯瞰的に分析し、お客様のビジョンに対してマイクロソフトが持つソリューションをどう最適に組み合わせて提案する組織です。 ◆Sales Manager for Strategic Accountの概要について 本ポジションでは、弊社でも最重要アカウントの1つであるエンタープライズ領域の流通業界トップクラスのお客様を複数社担当する10名強のチームを束ねる営業本部長のポジションとなります。お客様のCEO,CIO,CTOといったエグゼクティブと信頼関係を作り、弊社本社とも強固に連携しお客様の課題解決及びトランスフォーメーションを支える新しいテクノロジーを、社内の様々な組織とコーディネートしながら活動を行います。 Responsibilities People Management Managers deliver success through empowerment and accountability by modeling, coaching, and caring. Model -
Microsoft is on a mission to empower every person and every organization on the planet to achieve more. Our culture is centered on embracing a growth mindset, a theme of inspiring excellence, and encouraging teams and
AVEVA is a global leader in industrial software. Our cutting-edge solutions are used by thousands of enterprises to deliver the essentials of life – such as energy, infrastructure, chemicals and minerals – safely, efficiently and more
Customer Success Manager, Japan Our Customer Success Managers are the point of contact for customers, managing the entire customer lifecycle by focusing on business outcomes and identifying opportunities for growth within their named accounts post-sale. As a CSM, your primary
MAIN PURPOSE This position reports directly to the Vice President of the Commercial Division and is primarily responsible for defining & managing Retail business related projects, network development, new store openings, and overall real estate-related projects
Maersk is a global leader in integrated logistics and have been industry pioneers for over a century. Through innovation and transformation we are redefining the boundaries of possibility, continuously setting new standards for efficiency, sustainability, and
Key Responsibilities: Performs all standard service activities through Tier I unassisted. Performs standard Tier II with assistance. Able to perform routine preventative maintenance within established timeframes. Completes quality repairs. Responds to fab issues by communicating with
Company Description Dynatrace exists to make the world’s software work perfectly. Our unified software intelligence platform combines broad and deep observability and continuous runtime application security with the most advanced AIOps to provide answers and intelligent
General Summary / 職務概要 V CJ 基本戦略に基づき, 上長 と合意した上で顧客戦略の立案,実行,フォローアップを行う。 同時に,部下の 担当顧客立案•実行を支援•管理する。 会社戦略,顧客戦略に基づく,担当顧客の戦術の立案,実行を行う。 社内他部門と積極的 に 連携 し,顧客に対して 企業対企業の最大価値の提供を実現する為にリーダーシップを 発揮する。 各種 P roject への参画を行い,大手法人の i nsight のインプット等を通して, O ut put に貢献する。 FS と積極的に情報を交換し,店舗レベルに至るまで状況把握•戦略の実行•効果測定のサイクルをリードす る。 取引先マネ ジメント及びキーパー ソ ンと良好なビジネス関係を構築,維持する。
Description •Drive process improvements in customer service operations, providing oversight and direction for process optimization of order management, inquiry management and communication with internal /external customers including outsourced day-to-day operations of MedTech Japan. •Collaborate with Customer Service operations team to achieve
Get to know Okta Okta is The World’s Identity Company. We free everyone to safely use any technology—anywhere, on any device or app. Our Workforce and Customer Identity Clouds enable secure yet flexible access, authentication, and automation
Consultant, Client Relationship Management (Location: Tokyo) Job Description : • Actively manage, plan, prioritize, and follow-up on all phases of project work and change requests ensuring that personnel efforts are focused on business priorities. • Lead a
Minimum qualifications: Bachelors degree or equivalent practical experience. 2 years of experience in account management, sales, or marketing. Experience in developing and pitching solutions through various channels (i.e., over the telephone, email, in-person meetings) to prospects. Ability