About the Role Swift provides a range of business and technical and other supporting infrastructure consultancy services across Swift’s customer base. The Financial Services Industry Consultant operates in a medium to complex business and technical environment. The
Company Description Our Mission At Palo Alto Networks® everything starts and ends with our mission: Being the cybersecurity partner of choice, protecting our digital way of life. Our vision is a world where each day is
Job Description GfK Japan, a member of the globally renowned GfK Group, has been building trust and a strong track record in the Japanese market since its establishment in 1979. Specializing in sales trend surveys for
Overview Over View Working at Atlassian Atlassians can choose where they work – whether in an office, from home, or a combination of the two. Interviews are conducted virtually, a part of being a distributed-first company.
Our client’s Microsoft Business Solutions team is a Microsoft Gold Partner and leader in Microsoft software implementations for medium to large organisations, providing their clients with the ability to keep up with the ever-changing digital world
Our client’s Microsoft Business Solutions team is a Microsoft Gold Partner and leader in Microsoft software implementations for medium to large organisations, providing their clients with the ability to keep up with the ever-changing digital world
Senior Security Manager Our client, a US healthcare provider, is seeking a Senior Security Manager for North Asia. Overall Purpose Of The Job As a senior leader in the North Asia Medical and Security Assistance Services,
Come join the company that is reinventing cloud security and empowering businesses to thrive in the cloud. As the fastest-growing startup ever, Wiz is on a mission to help organizations secure cloud environments that will accelerate
Job Type: Fulltime Employee Industry: Audience measurement, DMP, Analytics, Ad Tech, Media, Data Company size: 20-50 Company type: Startup from London, UK with offices in Tokyo and Bangalore Language: Native Japanese, proficient English Location: Tokyo (Hybrid)
Genesys empowers more than 8,000 organizations in over 100 countries to improve loyalty and business outcomes by creating the best experiences for customers and employees. Through Genesys Cloud, the #1 AI-powered experience orchestration platform, Genesys delivers the
About the Team Being part of Meeshos Fulfillment and Experience (F&E) team as Cluster Head LM will zip you to the cockpit of our ever-burgeoning rocketship, where you get to directly shape the experience of the
This is a contract role What we offer You will be part of the team that is the first point of contact for employees and leaders, helping them solve HR queries online, on the phone or
Company Description We are a Digital Product Engineering company that is scaling in a big way! We build products, services, and experiences that inspire, excite, and delight. We work at scale — across all devices and
Company Description Are you ready to trade your job for a journey? Become a FlyMate! Passion, excitement & global collaboration are all core to what it means to be a FlyMate. At Flywire, we’re on a
Company Description Since we opened our doors in 2009, the world of commerce has evolved immensely, and so has Square. After enabling anyone to take payments and never miss a sale, we saw sellers stymied by
企業概要 世界トップクラスの調査会社GfKグループの一員であるGfKジャパンは、1979年の日本法人設立以来、日本市場における家電、カメラ、IT、通信機器の販売動向調査で信頼と実績を蓄積し、市場変化のスピードが速い日本のビジネス環境に特化したサービスを提供してまいりました。ここ数年は、コンタクトレンズやゴルフ用品、音楽・映像ソフトといった新規のデータサービスを開始し、家電業界以外でも認知度を広げております。市場のグローバル化が進む今、GfKは最先端のプラットフォームを通じて、日本のみならず世界各国の緻密な市場データと予測分析、消費者インサイトを提供しています。2023年には日用消費財の業界をリードするNIQと合併し、対象となる消費者、チャネル、カテゴリー、地域をさらに拡大させました。 Market Intelligenceは、GfKジャパンの中核ビジネスとなる家電POSデータサービスにおいて、提供する販売データの付加価値を更に向上させ、クライアントのビジネス成功を支援する、カスタマーサクセスマネージャーの役割を担っています。今回はチームの活動をさらに強化、加速させるため、チームの拡充を図ります。クライアントの持続的成長をサポートするビジネスパートナーであるべく、一緒に活動してくださる方を募集します。 求人内容 役割 クライアントの戦略的パートナーとして、クライアントのビジネス成功を支援する クライアントサポートの過程で、クロスセル/アップセルの機会を創出する 家電業界を代表するアナリストである 変化する市場に迅速に対応するため、社内外のイノベーションを推進する 業務内容 社外 営業と協働してクライアントの窓口となり、クライアントのサービス活用を促進する クライアントの課題特定、解決の過程において、新規受注やアップグレード、リニューアルにつなげる機会を作る マーケットエキスパートとしてハイレベルなプレゼンテーションとインサイトを提供する 自社データベースなどを用いた市場レポートや市場予測を作成する 社内 家電業界や市場、POSに関する深い知識を保有し、常にアップデートする POSデータサービスやプラットフォームの機能や改善点について国内外の関連チームにフィードバックする 営業と協力し、プリセールスやリニューアルのセールスリードを特定する グローバルと連携しデータベース運用(改善、品質管理、レートカードなど)のローカルイニシアティブを取る 入社後 当社のビジネスモデルやデータ集計の手法、データ分析ツールの使い方を学んでいただきます。先輩社員についてクライアントからの問い合わせ対応、ツールのオンボーディング、担当カテゴリのデータ分析やレポート作成、プレゼンテーションなどに従事していただきます。クライアントとの信頼関係を築き、日々のコミュニケーションの中から課題を特定してクロスセル/アップセルの機会を創出することも重要な役割です。クライアントのビジネス成功をどう支援するか、自ら考え行動できるカスタマーサクセスマネージャーを目指してください。 Our Consultants CSMs: Establishes to be a strategic partner to our local (and
At EY, you’ll have the chance to build a career as unique as you are, with the global scale, support, inclusive culture and technology to become the best version of you. And we’re counting on your
Minimum qualifications: Bachelors degree in a management, technical, or engineering field, or equivalent practical experience. 11 years of experience in customer-facing roles. Experience driving digital transformation using cloud-based solutions, specifically IaaS and PaaS, as well as managing
Responsible for driving sustained and profitable growth in the service sector across Asia Pacific by offering comprehensive solutions for renewable energy assets, both onshore and offshore. These solutions include long-term operations and maintenance agreements, parts and
Summary Posted: Sep 10, 2024 Role Number: 200566651 Retail Customer Care Centre, operationally supporting Retail Online and Retail Stores. The Japan Retail Customer Care Centre is a direct channel for Apple focused on driving pre and post sales