JOB SUMMARY Accountable for the quality, consistency and production of the restaurant kitchen. Exhibits culinary talents by personally performing tasks while leading the staff and managing all food related functions. Coordinates menus, purchasing, staffing and food
JOB SUMMARY Areas of responsibility include Restaurants/Bars and Room Service, if applicable. Supervises daily restaurant operations and assists with menu planning, maintains sanitation standards and assists servers and hosts on the floor during peak meal periods.
Lectra Japan Ltd Customer Success Manager INTRODUCTION We invite you to embark on a journey. A technological journey towards the evolution of our society and our industries, powered by Industry 4.0 and supported by Lectra. Software, equipment,
JOB SUMMARY Position responsible for all duties for St. Regis Bar Manager, including operation, staff management, Food and Beverage promotions. Oversees guest and employee satisfaction, maintaining standards and meeting or exceeding financial goals. Demonstrates knowledge and
JOB SUMMARY Functions as the strategic business leader of the property’s food and beverage/culinary operation, including Restaurants/Bars, Room Service and Banquets/Catering, where applicable. Position oversees the development and implementation of departmental strategies and ensures implementation of
Responsibilities Develop relationship with important stakeholders within the Department Store Support any commercial activities within Department Stores (e.g. Setup and implementation of counters, merchant reports, merchant enquiries, etc) Ability to analyse and explain inbound business conditions
JOB SUMMARY Supports the Director of Recreation in all aspects of the pool and beach areas, including overall maintenance, daily upkeep, cleanliness and the operation of cabana units. Provides and models service behavior to guests and
雇用機会 お客様は私たちにとって最も重要であり、多くのエンドユーザーは私たちの製品・サービスを信頼して安心した日々をおくることが出来ています。私たちのビジネスの将来のために、重大な問題を解決して価値を提供することが出来る大阪オペレーションセンター お客様サービス部 スタッフを求めています。あなたを必要としています。 職務要約: お客様サービス部収納G案内サポートTのスタッフとして、顧客宛通知の作成、受理、確認、データ修正、保管、発送手配、社内からの問い合わせ対応、および、ベンダーとの契約書締結等を行う。 職務詳細: ・顧客宛通知(主に生命保険料控除証明書)の手作成 ・顧客宛通知の受理、確認、データ修正、保管、発送手配、社内からの問い合わせ対応 ・ベンダーとの契約書締結 ・その他(顧客宛通知や支払いに関するサポート業務) スキルと経験 (必須): ・金融機関における実務経験 ・正確に処理する能力 ・エクセル中級以上(VLOOKUPなどの検索関数、ピボットテーブルなど) スキルと経験 (有れば尚可): ・生命保険会社のオペレーション部門での業務(実務)経験 求める人物像: ・コミュニケーション能力(口頭、書面、プレゼンテーション)の高い人 ・何事にも前向きに取り組める人 ・他のメンバーを尊敬し、協力して取り組める人 社外勤務についての部内ガイドライン: ・社外勤務は週に3回程度 残業について: 月10~20時間 給与: 経験、能力を考慮の上、当社規定により優遇します。 通勤交通費支給(当社規定による) 変動賞与年1回(個人、会社業績に応じて支給) 勤務時間: 原則 9:00~17:00(実働7時間) フルフレックス制度あり 福利厚生:
Who We Are At Kyndryl, we design, build, manage and modernize the mission-critical technology systems that the world depends on every day. So why work at Kyndryl? We are always moving forward – always pushing ourselves
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