JOB SUMMARY Functions as the strategic business leader of the property’s food and beverage/culinary operation, including Restaurants/Bars, Room Service and Banquets/Catering, where applicable. Position oversees the development and implementation of departmental strategies and ensures implementation of
JOB SUMMARY Position responsible for all duties for St. Regis Bar Manager, including operation, staff management, Food and Beverage promotions. Oversees guest and employee satisfaction, maintaining standards and meeting or exceeding financial goals. Demonstrates knowledge and
JOB SUMMARY Assists the Front Office Manager in administering front office functions and supervising staff on a daily basis. Front office areas include Bell/Door Staff, Switchboard and Guest Services/Front Desk. Position directs and works with managers
JOB SUMMARY Accountable for overall success of the daily kitchen operations. Exhibits culinary talents by personally performing tasks while leading the staff and managing all food related functions. Works to continually improve guest and employee satisfaction
JOB SUMMARY Accountable for overall success of the daily kitchen operations. Exhibits culinary talents by personally performing tasks while leading the staff and managing all food related functions. Works to continually improve guest and employee satisfaction
JOB SUMMARY Areas of responsibility include Restaurants/Bars and Room Service, if applicable. Supervises daily restaurant operations and assists with menu planning, maintains sanitation standards and assists servers and hosts on the floor during peak meal periods.
経験: 保険金・給付金等支払査定部門での3年以上の実務経験。 これに準ずる保険会社での保険業務部門での実務経験。 保険金・給付金等支払査定部門での決裁経験があれば尚可。 スキルおよび能力: 業界スタンダードな支払査定に関する高い専門知識、またはこれに準ずる知識を有している。 法制(保険法・FSAガイドライン等)・約款・基礎書類等に関する知識を有している。 支払事由に対し、事実関係を分析し、書面・口頭で論理的に説明する能力を有している。 顧客(セールス部門含めた)に寄り添った思考(常に利便性や付帯サービスの改善意識を持った)に基づく柔軟な対応能力を有している 社外勤務についての部内ガイドライン: ハイブリッド勤務になります。社外勤務は当社のガイドライン(Working Better)に従ってチームで決定いたします。 残業について: 月20~30時間 給与: 経験、能力を考慮の上、当社規定により優遇します。 通勤交通費支給(当社規定による) 変動賞与年1回(個人、会社業績に応じて支給) 勤務時間: 原則 9:00~17:00(実働7時間) フルフレックス制度あり 福利厚生: 社会保険完備(健康保険、厚生年金保険、雇用保険、労災保険)、ベネフィットワン、各種研修制度(英語、日本語研修含む)、育児・介護休業制度、ベビーシッター支援制度、wiwiwシステム(育児休業からの復職支援システム)の導入、退職金制度 休日休暇: 完全週休2日制(土・日)、祝日、年末年始、有給休暇、特別連続休暇、アニバーサリー休暇他 勤務地: 大阪オフィス 〒530-0005 大阪府大阪市北区中之島2丁目3-33 大阪三井物産ビル12 F 又は初台本社 〒163-1430 東京都新宿区西新宿三丁目20-2 東京オペラシティタワー
Who We Are At Kyndryl, we design, build, manage and modernize the mission-critical technology systems that the world depends on every day. So why work at Kyndryl? We are always moving forward – always pushing ourselves
JOB SUMMARY Accountable for overall success of the daily kitchen operations. Exhibits culinary talents by personally performing tasks while leading the staff and managing all food related functions. Works to continually improve guest and employee satisfaction
雇用機会 お客様は私たちにとって最も重要であり、多くのエンドユーザーは私たちの製品・サービスを信頼して安心した日々をおくることが出来ています。私たちのビジネスの将来のために、重大な問題を解決して価値を提供することが出来る保険金部 保険金・給付金支払査定者(アシスタントマネージャー) / Claims Dept. Claims Adjudicator (Senior Staff) を求めています。あなたを必要としています。 職務内容: 保険金・給付金請求案件に関し専門知識と技能に基づき支払査定を行う。 保険金・給付金に関する顧客、セールス部門からの照会等に適切に対応し解決する。 顧客視点での差別化サービス、利便性の高いサービスやテクノロジーの導入・開発検討、業務環境の課題改善を目的とした企画に積極的に関与する。 経験: 保険金・給付金等支払査定部門での3年以上の実務経験。 これに準ずる保険会社での保険業務部門での実務経験。 スキルおよび能力: 業界スタンダードな支払査定に関する高い専門知識、またはこれに準ずる知識を有している。 法制(保険法・FSAガイドライン等)・約款・基礎書類等に関する知識を有している。 支払事由に対し、事実関係を分析し、書面・口頭で論理的に説明する能力を有している。 顧客(セールス部門含めた)に寄り添った思考(常に利便性や付帯サービスの改善意識を持った)に基づく柔軟な対応能力を有している 社外勤務についての部内ガイドライン: ハイブリッド勤務になります。社外勤務は当社のガイドライン(Working Better)に従ってチームで決定いたします。 残業について: 月20~30時間 給与: 経験、能力を考慮の上、当社規定により優遇します。 通勤交通費支給(当社規定による) 変動賞与年1回(個人、会社業績に応じて支給) 勤務時間: 原則 9:00~17:00(実働7時間) フルフレックス制度あり
We are seeking a dedicated and enthusiastic Customer Success Director to drive our client relationships and ensure their continued satisfaction. The ideal candidate will excel at building client relationships, managing teams, and thriving in a fast-paced, high-growth
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Lectra Japan Ltd Customer Success Manager INTRODUCTION We invite you to embark on a journey. A technological journey towards the evolution of our society and our industries, powered by Industry 4.0 and supported by Lectra. Software, equipment,