パブリックセクター事業本部において、中央省庁のお客様と将来にわたって戦略的な関係を築き、クラウド活用の推進をリードする技術営業職(Account Technology Strategist:ATS) を募集します。ATSは、業界に特化した企業顧客向けのデジタルトランスフォーメーションの取り組みの最前線にいます。候補者は、日々の営業管理やチーム全体の成長をリードするだけでなく、ロールモデルとしてIT業界でハイレベルな地位にあるお客様やステークホルダーと密接にビジネスを推進していくことが期待されています。また平易にマイクロソフトの価値をお客様に伝えるためのテクニカルな面での知見があることが望ましいです。また、候補者は市場に対して戦略的かつ論理的な分析を行い、お客様への付加価値の創造や課題の解決を訴求していただくために、組織横断的な活動ができることが求められます。すなわち、リーダーシップとオーナーシップが必須となります。 是非、あなたのこれまでのIT業界でのビジネスキャリアを活かし、マイクロソフトの先端かつセキュアな幅広いクラウドソリューションで中央省庁のお客様のデジタルトランスフォーメーション/AIトランスフォーメーションを共に推進していきましょう。 日本マイクロソフトの福利厚生や社員インタビューが掲載されたキャリア採用情報は、下記URLよりご確認下さい。 https://www.microsoft.com/ja-jp/mscorp/mid-career/default.aspx Responsibilities Customer and Industry Insights Synthesizes and combines various business and industry insights from their team, global best practices, proof points from experience/case studies with countries and/or regions, and
ET Business Mgmt. Operations – EYTS Business Management Lead The opportunity The overall purpose of the EYTS Business Manager role is to provide business management level services and support to the EYTS functional teams to ensure
Hello. We’re Haleon. A new world-leading consumer health company. Shaped by all who join us. Together, we’re improving everyday health for billions of people. By growing and innovating our global portfolio of category-leading brands – including
【AF】Product Manager(シングルショット) ポジション概要: 私たちは、意欲的なプロダクトマネージャーを募集しています。 プロダクトマネージャーは、担当製品の成長と新製品の立ち上げにおいて重要な役割を果たします。 会社のビジョンと目標に沿った包括的な製品戦略を策定し、実行する責任を負います。 主な責任: マーケティング戦略の立案と実行: 担当製品に関するマーケティング戦略を策定し、実行します。 マーケティング戦略には顧客の理解、市場のセグメンテーション、ターゲットの選定、製品のポジショニング、バリュープロポジション、マーケティングミックス等が含まれます。 新製品の立ち上げ: 効果的な製品立ち上げの戦略を策定し、プロジェクトマネジメントを行いながら実行します。 これには、マーケティング資料の作成、販売トレーニングの提供、顧客とのコミュニケーション戦略の策定、製品販売のためのオペレーションの構築等が含まれます。 市場理解: 顧客訪問や顧客の声を聞くイベントの企画・実施を通じ、製品や市場全体へのフィードバックを得て、市場理解を深めます。 需要予測: 販売と在庫の正確な予測を作成し、最適な在庫管理と市場需要への効果的な対応を行います。 ビジネス分析: 目標や予測に対するビジネスパフォーマンスを測定・分析し、ギャップに対して問題解決を行います。 財務計画の策定: シニアマネジメントと協力して、年度の売上予測、年間および中期の計画の策定を行います。 部門間の協力: マーケティング、営業、薬事、サプライチェーンパートナー、グローバルのカウンターパートなど、国内外のさまざまな部門と協力して、計画を策定し、実行します。 関係構築: 社内外の関係者と関係を構築し、計画の実行に貢献します。これには、KOL(キーピニオンリーダー)、グローバル本社、アジア本社のステークホルダーも含まれます。 資格: ・戦略的、批判的思考と問題解決のための分析スキル ・優れた書面および口頭でのコミュニケーションスキル ・最低2年のプロダクトマネジメント経験 ・ネイティブまたは日本語能力試験N1レベル ・TOEIC 750点以上 望ましい資格: ・医療機器または製薬業界での3年以上の経験。電気生理学分野の経験があれば尚可。 ・医療機器製品の成功した立ち上げと管理の実績 ・経営学修士(MBA)
Objectives of the Position Responsible for financial planning, forecasting, reporting, business analysis and commercial controlling support for Agricultural Solutions business in Japan. Act as financial advisor, challenger and business partner to the Agricultural Solutions Japan Business Area
What’s in it for you? You will join Equativ at a key moment as we start our Japan operations and set up the founding team for the market. You will be a critical member to start
Senior Research Specialist, Power Research Japan and Asia London Stock Exchange Group (LSEG) is a leading global financial markets infrastructure and data provider headquartered in the United Kingdom that serves the global financial community and provide
Supply Chain Specialist- Tokyo(Haneda), Japan Company:Boeing Japan Kabushiki Kaisha Job ID:00000439629 Date Posted:2024-10-30 Location:JPN - Haneda, Japan Job Description Qualifications: (Japanese Follows) Boeing Japan is seeking a Supply Chain Specialist to support our Integrated Materials Management
About the Role: Grade Level (for internal use):13 Role: Head of Sales – Global Intelligence & Analytics, Japan & S. Korea You will lead the fast growing, energetic GIA Japan & S. Korea Sales Team, part
Commercial Intelligence & Data Management YOUR TASKS AND RESPONSIBILITIES: Lead to transform all available internal ( Sell-in, Sell out, DOH, distribution KA,CRM), external data into tangible business value/plan by analyzing information, communicating outcomes, build easy to
Job DescriptionMaintain and continuously improve partnership with business and cross-function teams, by providing efficient and effective guidance on strategic and operational decision making from financial perspective in support of the organization to achieve financial goals Key
JOB DESCRIPTION: Primary Function/Goals/Objectives The primarily role of this position is to support business in the areas of A) P&L forecasting and actuals reporting mainly on revenue to margin forecast modeling. B) Revenue driven trade working capital
A Career at HARMAN As a technology leader that is rapidly on the move, HARMAN is filled with people who are focused on making life better. Innovation, inclusivity and teamwork are a part of our DNA.
Job Description To execute marketing research studies by compiling, analyzing, and interpreting marketing research data, writing client reports, and constructing presentations. Leverage best-in-class predictive and statistical tools to generate sales forecasts for new product launches, analyze
Company Description It all started in sunny San Diego, California in 2004 when a visionary engineer, Fred Luddy, saw the potential to transform how we work. Fast forward to today — ServiceNow stands as a global
Work ScheduleStandard (Mon-Fri) Environmental ConditionsOffice Job Description FP&A Analyst performs complex financial analysis and creates accurate, transparent and timely reports and analytical tools to support leadership in the decision making process. Collects, analyzes and interprets complex financial
Location: Tokyo Salary: 8M~13M (negotiable) Department: Commercial & Marketing Innovation Key Responsibilities The Market Researcher / Analyst will: Design/Plan: Drive the design and implementation of primary market research using proper methodology to provide an accurate understanding
Are you inspired by innovation and the continuous pursuit of improving customer experience? Are you energized by the dynamic forces shaping the e-commerce market? Amazon Retail Finance seeks an analytical, results-oriented Sr. Financial Analyst Intern to
Orchestrates global teams to gather information, collaborate on performance markers, and identify potential risks in customer accounts. Partners with customers and/or partners to provide innovative solutions in new industries, and to integrate Microsoft technology in their
Job Description To execute marketing research studies by compiling, analyzing, and interpreting marketing research data, writing client reports, and constructing presentations. Leverage best-in-class predictive and statistical tools to generate sales forecasts for new product launches, analyze