Req ID: 299972 NTT DATA strives to hire exceptional, innovative and passionate individuals who want to grow with us. If you want to be part of an inclusive, adaptable, and forward-thinking organization, apply now. We are
Job Description As a Japan Onsite Support Engineer, you will be responsible for: • Provide end-user onsite support of PCs (hardware and software), hand-held devices (Android and iPhone), file and print services. • Support Microsoft Windows, Microsoft Office, and
Job Description As a Japan Onsite Support Engineer, you will be responsible for: • Provide end-user onsite support of PCs (hardware and software), hand-held devices (Android and iPhone), file and print services. • Support Microsoft Windows, Microsoft Office, and
The NPO Expert Engineer interfaces with customers to provide network design and performance related to services. Main Responsibility Area: Required to proceed the delivery of network planning and optimization projects according to the agreed scope of
Job Requisition ID #24WD83163 Position Overview Autodesk is a leading global technology company that creates software products and services for the architecture, engineering, construction, manufacturing, automotive, media and entertainment industries. As we expand our Enterprise Customer
Supply Chain Specialist- Tokyo(Haneda), Japan Company:Boeing Japan Kabushiki Kaisha Job ID:00000439629 Date Posted:2024-10-30 Location:JPN - Haneda, Japan Job Description Qualifications: (Japanese Follows) Boeing Japan is seeking a Supply Chain Specialist to support our Integrated Materials Management (IMM)
Employee Support Analyst - Tokyo Location Tokyo Business Area Workplace Operations and Supply Chain Ref # 10039779 Description & Requirements The Team: Workplace Operations & Supply Chain, through our services and applications are dedicated to providing an
ROLE SUMMARY The Supply Chain Lead (SCL) is the Global Clinical Supply Chain (GCS) key point of contact for RU/BU customers., They are responsible for liaising with either Global Product Development (GPD) Study Team Managers or
Introduction At IBM, work is more than a job – it’s a calling: To build. To design. To code. To consult. To think along with clients and sell. To make markets. To invent. To collaborate. Not
Hardship Level (not applicable for home-based)H (no hardship) Family Type (not applicable for home-based)Family Staff Member / Affiliate TypeInternship Target Start Date2024-12-16 Deadline for ApplicationsNovember 5, 2024 Terms of ReferenceUNHCR Representation in Japan is seeking an
Your work days are brighter here. At Workday, it all began with a conversation over breakfast. When our founders met at a sunny California diner, they came up with an idea to revolutionize the enterprise software
グローバルに展開している日本法人向けにITオンサイトサポートを行って頂きます。 グローバルチームと連携しながら、日本法人のユーザからの問合せ対応、PCライフサイクル管理等を行います。 WINDOWS11 Update、マスタ作成、MS365ソリューションの提供、次世代サービスデスクの提供なども行っております。 ポジションの魅力:グローバルスケールの中での日本拠点の対応となりますので、海外担当者やユーザとのコミュニケーションや、海外のナレッジを得たりすることができます。 職務内容: - 日本語での以下のITサポート業務: PC/プリンタ等のアップデートや障害対応、PCのMACI (Move, Allocate, Change and Install) ファイルサーバ、LAN等の保守、ビデオ会議システム保守、アンチウィルスSW保守・対応、ソフトウェア配布 - ServiceNowでのチケット管理、エスカレーション - ベンダーコントロール/オフショアとの連携 - ユーザトレーニング - 資産管理/調達、廃棄 - 定期レポート - オフショア等他チームとの連携、会議参加 - 社内会議、研修への参加、情報提供 - 新製品の調査や意見提起 将来のキャリアパス: Windowsクライアントの知見を深めて頂き、大規模プロジェクトのチームリードを目指して頂きます。 また、海外とのコミュニケーション力の向上を以て、グローバルプロジェクトへの参画も可能です。 Requirements必須要件: -
New Opening (additional position) working in the user support team at a major global financial institution/Global IT company. We are looking for candidate who has decent IT support experience and customer service skills. And someone who is willing
Intesa Sanpaolo is the banking group leader in Italy. Assisting more than 14,6 milion of retail customers through a network of 5360 branches, it significantly supports the development of Companies and gives an important sustain to the
達 Windows サポートチームでは共に楽しく働ける仲間を募集しております。当部署では、Help Desk/Call Center のような表向きのサポート業務とは異なり、OS 基盤のためクラウドや Office 製品を含めた幅広いチームとのコラボレーションや米国本社の開発部門と協業することで、お客様に最適なソリューションを提供します。 今回、募集しているサポートエンジニアの最大のミッションは、お客様の相談相手となり、システム全体からビジネスニーズを把握した上で、高度な技術的支援を中心とした最適な解決策を提供することです。また、お客様の状況次第では、お客様の課題の解消だけでなく、より効果的に Windows をご使用いただくためのソリューションの提案を行うこともあります。その他、ドキュメントの開示や品質向上のための海外開発本部へのフィードバックなど 、日本マイクロソフトでのサポート エンジニア職は、マイクロソフト製品の責任者かつ技術とサービスのプロフェッショナルとして、様々な活躍の場が待っております。 サポートエンジニアの魅力は、「常に最先端の技術に触れ、学ぶことができる環境が整っていること」です。純粋に技術を追求し、国内のみならず世界における製品の第一人者になれる、非常に魅力的な職種です。 Responsibilities 担当エリアは、Windows プラットフォーム全般 (Windows Server/Client) です。 主に製品や技術分野で役割分担されており、一例として以下があります。 ・ Windows の認証やネットワーク (Active Directory (認証基盤)、ネットワーク解析など) ・ Windows の機能 (Hyper-V、Clustering、Remote Desktop Service、印刷など) その他、高度なトラブルシューティング (パフォーマンス解析、Dump 解析など)
Woven by Toyota is the mobility technology subsidiary of Toyota Motor Corporation. Our mission is to deliver safe, intelligent, human-centered mobility for all. Through our Arene mobility software platform, safety-first automated driving technology and Toyota Woven
We are very excited to be building a small and efficient TechOps team at Octopus. Due to incredible growth around the world, we are looking for a knowledgeable and experienced Generalist based in the APAC timezone
Windows サポートチームでは共に楽しく働ける仲間を募集しております。当部署では、Help Desk/Call Center のような表向きのサポート業務とは異なり、OS 基盤のためクラウドや Office 製品を含めた幅広いチームとのコラボレーションや米国本社の開発部門と協業することで、お客様に最適なソリューションを提供します。 今回、募集しているサポートエンジニアの最大のミッションは、お客様の相談相手となり、システム全体からビジネスニーズを把握した上で、高度な技術的支援を中心とした最適な解決策を提供することです。また、お客様の状況次第では、お客様の課題の解消だけでなく、より効果的に Windows をご使用いただくためのソリューションの提案を行うこともあります。その他、ドキュメントの開示や品質向上のための海外開発本部へのフィードバックなど 、日本マイクロソフトでのサポート エンジニア職は、マイクロソフト製品の責任者かつ技術とサービスのプロフェッショナルとして、様々な活躍の場が待っております。 サポートエンジニアの魅力は、「常に最先端の技術に触れ、学ぶことができる環境が整っていること」です。純粋に技術を追求し、国内のみならず世界における製品の第一人者になれる、非常に魅力的な職種です。 Responsibilities 担当エリアは、Windows プラットフォーム全般 (Windows Server/Client) です。 主に製品や技術分野で役割分担されており、一例として以下があります。 ・ Windows の認証やネットワーク (Active Directory (認証基盤)、ネットワーク解析など) ・ Windows の機能 (Hyper-V、Clustering、Remote Desktop Service、印刷など) その他、高度なトラブルシューティング (パフォーマンス解析、Dump 解析など) や
Job Description: Department Overview Rebates Development Group is a tech organization under EC Incubation Department (ECID). We are responsible for developing and enhancing our online system to support our business, Rakuten Rebates. Rakuten Rebates is a high
At EY, you’ll have the chance to build a career as unique as you are, with the global scale, support, inclusive culture and technology to become the best version of you. And we’re counting on your unique