As a member of the Support organization, your focus is to deliver post-sales support and solutions to the Oracle customer base while serving as an advocate for customer needs. This involves resolving post-sales non-technical customer inquiries
Responsible for the operation of production environments, including systems and databases, supporting critical business operations. Will perform administration and analysis for multiple production environments and recommend new and novel solutions to improve availability, performance, and supportability.
At Oracle Cloud Infrastructure (OCI), we build the more intelligent future of cloud. OCI Sovereign Cloud is a team of smart, motivated, and diverse people that are focused on bringing the worlds most important work to
Job Posting Description The Opportunity The customer is the focus of everything we do, and millions of end users rely on our products daily. We believe in the value of empowering Investment Trust Sales with the
Were Celonis, the global leader in Process Mining technology and one of the worlds fastest-growing SaaS firms. We believe there is a massive opportunity to unlock productivity by placing data and intelligence at the core of
Supports day to day hardware maintenance and readily implements repairs for known failure modes in servers and network equipment. Learns proper techniques in supporting the infrastructure deployed in the cages. Understands when to escalate support issues.
仕事内容 延長保証の新規制度の提案や、既存延長保証制度の運営、推進等の営業業務を担当していただきます。また、延長保証制度に係る契約書・保証書・事務マニュアル等の作成も担当していただきます。 【新規制度の提案】 業界を新規で開拓することから始まり、ターゲットとなるクライアント企業を選定し、その企業にフィットする延長保証制度を一から創り上げる“コンサルティング営業”です。一つの延長保証制度を創り上げていく過程では、社内外含めた多くの関係者と連携し業務を進めていただくため、高いコミュニケーション能力が求められます。 【既存延長保証制度の運営、推進】 既存顧客のフォローアップや、既存顧客へのあらたな延長保証の提案をおこなっていただきます。 職務目的 無形商材である延長保証制度をお客様の新たな収益源や付加価値サービスとして、その価値を正しく提供し、当社・お客様の双方の収益を拡大していくことを目的とします。 また、お客様に誠実に向き合いながら、延長保証制度のリスクを引き受ける損害保険会社とその代理店、当社委託先と信頼関係を築き、共に成長できる環境を作っていくことが、営業担当者に期待される重要な役割です。 必要なスキル WORD・EXCEL・Power Point等のPCスキル コミュニケーションスキル プレゼンテーションスキル 論理的説明能力 マーケティング力、問題解決力があればなお良い 英語力があればなお良い 必要な経験 法人営業の経験 法人新規開拓や営業企画の経験があればなお良い Reimagining insurance to make a bigger difference to the world American International Group, Inc. (AIG) is a
仕事内容 延長保証の新規制度の提案や、既存延長保証制度の運営、推進等の営業業務を担当していただきます。また、延長保証制度に係る契約書・保証書・事務マニュアル等の作成も担当していただきます。 【新規制度の提案】 業界を新規で開拓することから始まり、ターゲットとなるクライアント企業を選定し、その企業にフィットする延長保証制度を一から創り上げる“コンサルティング営業”です。一つの延長保証制度を創り上げていく過程では、社内外含めた多くの関係者と連携し業務を進めていただくため、高いコミュニケーション能力が求められます。 【既存延長保証制度の運営、推進】 既存顧客のフォローアップや、既存顧客へのあらたな延長保証の提案をおこなっていただきます。 職務目的 無形商材である延長保証制度をお客様の新たな収益源や付加価値サービスとして、その価値を正しく提供し、当社・お客様の双方の収益を拡大していくことを目的とします。 また、お客様に誠実に向き合いながら、延長保証制度のリスクを引き受ける損害保険会社とその代理店、当社委託先と信頼関係を築き、共に成長できる環境を作っていくことが、営業担当者に期待される重要な役割です。 必要なスキル WORD・EXCEL・Power Point等のPCスキル コミュニケーションスキル プレゼンテーションスキル 論理的説明能力 マーケティング力、問題解決力があればなお良い 英語力があればなお良い 必要な経験 法人営業の経験 法人新規開拓や営業企画の経験があればなお良い Reimagining insurance to make a bigger difference to the world American International Group, Inc. (AIG) is a
職務目的 延長保証取扱企業の管理/運営サポート業務 延長保証お申込み内容・保険通知内容の精査・問合せ・管理業務 協力会社・外部ベンダーの管理/運営サポート業務 職責 1.延長保証取扱企業管理 (グローバル企業/大手顧客含む) 2.延長保証申込の精査・問い合わせ対応 3.延長保証登録契約管理 4.コールセンター運営業務 5.新規案件フロー構築(営業部と協働) 6.保険通知書精査業務 7. 受架電対応 8. 各種、発行・発送業務 9. ベンダー管理 主要な関係先 協力会社(コールセンター等)、メーカー、量販店、等のクライアント他 求められるスキル ・WORD・EXCEL・Power Point等のPCスキル ・法人向けプレゼンテーション能力 ・コミュニケーション能力 ・臨機応変な顧客対応力 ・マクロや関数などの知識があると尚良い ・英語での業務遂行能力があると尚良い 求められる業務経験 ・クライアント企業の管理 ・契約管理 ・ベンダーの管理 Reimagining insurance to make a
Responsible for the operation of production environments, including systems and databases, supporting critical business operations. Will perform administration and analysis for multiple production environments and recommend new and novel solutions to improve availability, performance, and supportability.
Basic Qualifications: · Bachelor of Science degree in Computer Science, Information Systems or equivalent work experience. · 2-4 years of experience in IT Infrastructure support and server administration in a mid-sized environment (200 - 1000+ server
As a member of the Support organization, your focus is to deliver post-sales support and solutions to the Oracle customer base while serving as an advocate for customer needs. This involves resolving post-sales non-technical customer inquiries
Our customers will measure our contribution to their success based on the value they receive from our services. TAMs are responsible for the overall governance and technical service delivery. They help customers maximize the business value
The Role: Joining Moderna offers the unique opportunity to be part of a pioneering team thats revolutionizing medicine through mRNA technology with a diverse pipeline of development programs across various diseases. As an employee, youll be
System and Instrumentation Field Service Engineer Are you excited by the prospect of working for industry leader in Energy Technology? Are you a Service Engineer looking for an interesting and inspiring opportunity? Join our Service Engineer
Operation Finance Manager – Japan & Korea Do you enjoy improving performance? Would you like to play a key role in our business? Join our cutting-edge Finance team Our Finance Team provides support and insight for
AI-Generative AI Specialist Sales Oracle Cloud Infrastructure (OCI) has been the platform of choice for running AI-Generative AI workloads (LLM Development, model training/fine tuning and inferencing). Cutting-edge companies doing LLM development such as Mosaic ML, Adept
Generative AI Senior Technical Specialist Oracle Cloud Infrastructure (OCI) has been the platform of choice for running AI-Generative AI workloads (LLM Development, model training/fine tuning and inferencing) at scale. Cutting-edge companies doing LLM development such as
FICO (NYSE: FICO) is a leading global analytics software company, helping businesses in 100+ countries make better decisions. Join our world-class team today and fulfill your career potential! The Opportunity If you are a motivated, strategic
As a Sr. Support Engineer, you will be the technical interface to customers, Original Equipment Manufacturers (OEMs) and Value-Added Resellers (VARs) for resolution of problems related to the installation, recommended maintenance and use of Oracle products.