ジョンソン•エンド•ジョンソンは,健康こそすべてだと考えています。ヘルスケアイノベ-ションにおける私たちの強みが,複雑な病を予防•治療•治癒し,治療をよりスマ-ト化した,低侵襲なものに進化させ,-人ひとりの患者さんに合ったソリュ-ションを提供することができる世界を築く力になります。 Innovative MedicineとMedTechにおける専門性を生かし,将来の飛躍的な進化に向けてヘルスケアソリュ-ションの幅広い領域でイノベ-ションを推し進め,人々の健康に大きなインパクトを与えていきます。https://www.jnj.com/ 職務概要 Position Summary: 複数のラインでの検査,包装工程における安全,品質,供給の全分野における要求事項の達 成に向けてチ-ムをリ-ドする。 Lead the team in the multiple inspection/packaging lines to achieve all requirements in safety, quality, and supply. 法規制の順守に関する責任 Regulatory Compliance Responsibilities: 全ての従業員はコンプライアンスの順守を最優先にしなくてはならない。 All employees must concern compliance as
Objectives of the Position: Achieve annual sales targets/long-term strategic targets and deliver tangible results by collaborating with internal/external stake holders. Propose and implement local sales strategy for responsible products for growth by creative and convincible communication
Job Description: About Organization Network Operations (SXC) Division at Rakuten Mobile is dedicated to ensuring the highest levels of service reliability and network performance. Incident Management Section, which operates under the SXC Division, plays a critical
【部署の説明】 アプリケーションエンジニアリング部門では、NNのアジャイルモデルによるアプリケーション開発の計画と実行する部署です。情熱的なエンジニアを育成し、社内外ユーザー向けにアプリケーションとサービスを開発します。また、エンジニア才能の育成やベストプラクティスの共有を行い、社内外の広範なコミュニティへの参加も促進しています。 【職務内容】 生命保険の新規契約募集・登録に関わるシステムの開発を目的としたアジャイル開発チームに参画し、他メンバーと協力しながら主にSalesforce上でのアプリケーション開発を行って頂きます。 Salesforceを活用してより良いビジネス価値をもたらして、ビジネスプロセスの効率化を実現します。 主な職務内容は 1. アプリケーション・アーキテクチャの設計・デザイン 2. ユーザー要件分析と、その結果のシステム開発要件や既存システムインテグレーション要件への反映、主に募集プロセス、新契約関連業務を理解し、各種規定、法令に準拠するソリューションを提案、開発 3. コーディング、単体テスト、結合テスト、ユーザ受入テストのサポートの実務または管理 4. 新規機能企画・UI/UX改善 社内のシステム利用者の声を直接聞くことで更に次の改善を行ったり、テクノロジーでビジネスにイノベーションを起こしていくことを期待しています。 【入社後の教育・研修について】 ・アジャイル/スクラムの研修及び資格取得支援 ・Salesforce関連研修及び資格取得支援 【当該業務の魅力】 ・ユーザーと毎日密なコミュニケーションを取り、要件やビジネスニーズを深く理解しながらのソリューション開発 ・Squadと呼ばれる3名から10名のチームでのアジャイル開発 ・働き方について一定の裁量があり、自身のペースを保ちながらの勤務が可能 ・既存システムおよび最新技術に関する知識の習得が可能 【将来のキャリア展望】 ・多種多様な開発スキルを身に着けたシニアエンジニアを目指すことができる ・ビジネス戦略に基づき要件や優先順位を定義し、開発指揮をとるマネージャー(Product Owner)を目指すことができる ・開発者の育成や支援、モチベーションを引き出すマネージャー(チャプターリード)を目指すことができる ・社内のSalesforce支援チーム(CoE:Center of Excellence)を目指すことができる 【Must】 ・Webアプリケーションの開発(設計、実装、保守)経験 (5年以上) ・JavaまたはC#でのプログラミングの経験 (3年以上)
Job Description: About Organization Our mission is to empower our organization with AI-driven solutions that drive excellence and competitive advantage. Identifying and implementing AI use cases across all departments to optimize processes and drive value. Ensuring
Job Description: About Organization The mission of Quality Assurance Platform Division is to deliver products and services with the highest standards of quality and reliability to Rakuten Mobiles commercial network. We prioritize customer satisfaction and contribute
Job Description: About Organization The mission of the Quality Assurance Platform Division is to deliver products and services with the highest standards of quality and reliability to Rakuten Mobiles commercial network. Prioritizing customer satisfaction, the division
Job Description: About Organization The mission of the Quality Assurance Platform Division is to deliver products and services with the highest standards of quality and reliability to Rakuten Mobiles commercial network. Prioritizing customer satisfaction, the division
Job Description: About Organization This Business Unit holds ownership for designing, building, managing and enhancing international products and services for end users (consumer & enterprise). The teams will be responsible for developing product vision and roadmap,
Job Description: About Organization The mission of Quality Assurance Platform Division is to deliver products and services with the highest standards of quality and reliability to Rakuten Mobiles commercial network. We prioritize customer satisfaction and contribute
Job Description: About Organization We are the Network Insight Engineering team in Cognitive Customer Experience Management Division, dedicated to leveraging cutting-edge AI/ML and data science techniques to harness the power of Telecom big data. Our mission
Job Position Category Sourcing Mgr./Lead (Indirect Purchasing) Key Job Accountabilities / 主要職務 Provide the most valuable solution under challenging conditions with business needs and cost of resources based on VA. 1 Define the best suited category
【Explanation of Division】 Within the EX (Employee eXperience, HR and General Affairs) area, Employee Success Division takes responsibilities on General Affairs, Facility Management, Employee Experience improvement, Internal Communication and Digitalization / Development within the area. Workplace
(English follows) 【部署の説明/ Description about the division】 エヌエヌ生命にとってリスクを効果的に管理することは重要な優先事項であり、事業戦略の成功に不可欠と考えられています。 オペレーショナルリスク管理チームはプロセス、ポリシー、システム等の不備に起因したリスクが適切に管理されるよう、マネジメントおよび事業部門を支援します。 私たちは主に情報(IT)、詐欺、パーソナルおよびフィジカルセキュリティ、プロジェクト、外部委託や人事関連、危機/災害管理 (BCP BCP/DR)に関連するリスクを対象とし、事業目標および戦略に沿った適切なリスク管理体制を目指します。 【職務内容/ Job Description】 ORMチーム アシスタントマネージャーは、オペレーショナルリスクに関するガバナンスを構築し、ツールやデータを活用し管理体制を効率化および最適化業務を担当します。 このポジションには、(オペレーショナル)リスク管理の経験や知識およびITサービス導入のスキルセットが必要です。 ① NNグループ、FSA要件、および業界におけるプラクティスに基づき、オペレーショナルリスク管理に関連するガバナンスおよび管理体制の構築および継続的な改善を行う -NNグループのリスク管理フレームワークであるECF (Effective Control Framework)の改善、および強化 -NNグループポリシー更新の通知およびGap Analysis実施のファシリテーション -オペレーショナルリスク管理をサポートするツール(iRisk, インシデント管理ツール, PBI, その他ツール)の導入、メンテナンス -データ(オペレーショナルリスク関連に限らず全社的に活用可能なデータを含む)を活用したオペレーショナルリスク管理の効率および最適化 ② Effective Control Framework(ECF)を介し、オペレーショナルリスクに対する統制状況とその有効性の検証、確認を継続的に行う -担当エリアにおける
Job Description: About Organization Rakuten group has almost 100 million customers in Japan and 1 billion customers around the world, and provides more than 70 services such as ecommerce, payment services, financial services, mobile, media, sports,
Job Description: About Organization The Transformation Management Department is pivotal in driving organizational change and ensuring long-term business success. Its mission is to manage and lead transformation initiatives that align with strategic objectives, improve processes, integrate
Job Description: About the Organization The Transformation Management Department is pivotal in driving organizational change and ensuring long-term business success. Its mission is to manage and lead transformation initiatives that align with strategic objectives, improve processes,
【部署の説明】 アプリケーションエンジニアリング部門では、NNのアジャイルモデルによるアプリケーション開発の計画と実行する部署です。情熱的なエンジニアを育成し、社内外ユーザー向けにアプリケーションとサービスを開発します。また、エンジニア才能の育成やベストプラクティスの共有を行い、社内外の広範なコミュニティへの参加も促進しています。 【職務内容】 営業社員(MR)向けの営業支援アプリケーションの開発。社内外のデータを活用して営業社員にNext Best Actionなどを連携し営業社員のデジタルを活用した生産性向上、効率的な営業プロセスの構築を実現します。 他メンバーと協力しながら主にSalesforce上でのアプリケーション開発を行って頂き、Azureでのコーティング等も対応いただきます。 主な職務内容は 1. アプリケーション・アーキテクチャの設計・デザイン 2. ユーザー要件分析と、その結果のシステム開発要件や既存システムインテグレーション要件への反映 3. コーディング、単体テスト、結合テスト、ユーザー受入テストのサポート 4. 新規機能企画・UI/UX改善 社内のシステム利用者の声を直接聞くことで更に次の改善を行ったり、テクノロジーでビジネスにイノベーションを起こしていくことを期待しています。 【入社後の教育・研修について】 ・アジャイル/スクラムの研修及び資格取得支援 ・Salesforce関連研修及び資格取得支援 【当該業務の魅力】 ・クイックかつハンズオンな開発業務を担うことによる会社およびビジネスへの貢献 ・Front end から Back end までFullstack的なスキールを実戦的に経験を積もることができる。 ・ユーザーと密なコミュニケーションを取り、要件やビジネスニーズを深く理解しながらのソリューション開発 ・Squadと呼ばれる3名から10名のチームでのアジャイル開発 ・働き方について一定の裁量があり、自身のペースを保ちながらの勤務が可能 ・既存システムおよび最新技術に関する知識の習得が可能 【将来のキャリア展望】 ・多種多様な開発スキルを身に着けたシニアエンジニアを目指すことができる ・スクラムマスターまたは周辺関連職務担当の可能性 ・ビジネス戦略に基づき要件や優先順位を定義し、開発指揮をとるマネージャー(Product
Job Description: About the Organization Core Network Operations Division at Rakuten Mobile is tasked with managing and operating the fully virtualized Rakuten Mobile Network. This division oversees critical infrastructure components including the Core (IP Multimedia Subsystem),
Job Description: About the Organization Core Network Operations Division at Rakuten Mobile is tasked with managing and operating the fully virtualized Rakuten Mobile Network. This division oversees critical infrastructure components including the Core (IP Multimedia Subsystem),