About KOMOJU KOMOJU (by Degica) is the leading cross-border payment gateway for Japan. We power payments for companies like video game distribution platform Steam and the popular mobile app TikTok. Today we help thousands of merchants
Company Description Our Mission At Palo Alto Networks® everything starts and ends with our mission: Being the cybersecurity partner of choice, protecting our digital way of life. Our vision is a world where each day is
About Netskope Today, theres more data and users outside the enterprise than inside, causing the network perimeter as we know it to dissolve. We realized a new perimeter was needed, one that is built in the
Job Description: 【概要】 プリセールス・ソリューションアーキテクトのポジションを募集しております。 新規および既存のクライアントとのエンゲージメントライフサイクル(ソリューションの提案から契約が締結され、デリバリ―チームにハンドオーバーされるまで)を通じて、セキュリティソリューションのデザインを担当します。 このポジションの主な役割は、セキュリティソリューション、セキュリティ分野での専門知識、スコーピングのためのプロフェッショナルサービスコンサルタントとしての経験と知識を提供し、セールスチームが営業活動において高品質で技術的かつ情報に基づいた知識を提供できるよう支援します。複数のクライアントを幅広くご担当いただき、セキュアなセキュリティソリューションをクライアントの経営層および技術チームに対して提案します。 【業務内容】 クライアントとの会議において専門家としてDXCのサービスや強みを伝え営業活動をサポートします。 DXCが提供する多数のセキュリティ製品およびサービスの中からクライアントのセキュリティ戦略に沿った、最適なリスク低減ソリューションを提供します。 ソリューションを設計し、企業レベルでセキュリティプロジェクトを技術的に推進し、クライアントのセキュリティ要件が満たされていることを確認します。 クライアントのニーズと要件の定義を支援するために、適切なソースから情報データを収集します。 クライアントからの技術情報の要求に対応します。 さまざまな業界のプロダクトやテクノロジーを使用して、クライアントのテクノロジーソリューションを開発します。 高品質のクライアントドキュメントと提案書作成に貢献します。 提案ソリューションに対して適切な価格設定を行います。 最新の技術・知識を維持し、プロジェクトのスコーピングを的確に行うためにテクニカルコミュニティと緊密に連携します。 Requirement 【必須(MUST)】 ビジネスレベルの英語力 サイバーセキュリティ分野でのプリセールスの役割の経験と日本のマーケットの理解 サイバーセキュリティソリューションの設計、クライアントへの提案、マネージドセキュリティサービスの経験 セキュリティドメインでの7年以上の経験 【歓迎(WANT)】 CISSP,CCSP,CISAなどのセキュリティ認定のいずれかを取得していること 次のセキュリティツール、テクノロジー、および運用のいずれか2つ以上でアーキテクチャの経験がある(実践的な経験は必須ではありません) SIEM-ArcSight / QRadar / Splunk / Sentinel 次世代SOCの構築 – ServiceNow SecOps,
Job Description: Department Overview Were looking for a motivated Endpoint Engineer within the Corporate IT Infrastructure Department to support the evaluation, improvement, and documentation of our corporate device environment, with a focus on PC related products.
私達はマイクロソフトと有償サポート契約を締結されたお客様を中心に、高い技術力を軸にハイレベルなサービスを提供することを主な業務としております。 単純に技術支援にとどまらず、お客様のビジネスの成功を通じてより密接なマイクロソフトとのパートナーシップの構築に貢献することが私達のミッションです。 【マイクロソフトにおけるサポートエンジニアとは?】 マイクロソフトのサポートでは、法人のお客様への有償サポート対応をしています。自分のテクニカルスキルを武器にお客様の問題を解決し、弊社を代表してお客様とのコミュニケーション(メール:7割、電話:3割)を行います。 最高のサポートサービスを提供するために、同一チームの同僚だけではなく、他製品担当や製品開発部門を含めた世界中のエンジニアからの支援を受け、お客様の問題解決に向けて日々奮闘しています。担当製品の責任者として、ドキュメントの開示や品質向上のための海外開発本部へのフィードバックなどQA対応以外にも多岐に渡りご活躍いただくことができます。 こういったことから、「技術の最後の砦」と位置付けられており、社内でも最も深く技術に触れられる部門です。最先端の技術に触れながら、自身の技術力も伸ばして行ける、技術者にとって働きがいのある職種です。 サポートエンジニアの魅力は、「常に最先端の技術に触れ、学ぶことができる環境が整っていること」です。純粋に技術を追求し、国内のみならず世界における製品の第一人者になれる、非常に魅力的な職種です。 プロダクト、技術を幅広く見るエンジニア 純粋に技術を追求できる環境 大きな製品・目的の為に必要なチーム 異なる環境・異なる問題への解決が目白押し 日々新しい技術に触れることができる 【どんなサポートエンジニアが働いているの?】 私たちはデジタルトランスフォーメーションの核となる各種セキュリティ製品をサポートする、クラウド技術支援のスペシャリストです。スペシャリストと聞くと、専門性を持った一個人が対応しているように思われることがありますが、そのバックエンドではチームメンバーと相談しながら調査を進めていて、チーム一丸となってお客様からのお問い合わせに取り組んでいます。そのためチームで協力しあう文化が私たちセキュリティ&コンプライアンスサポートチームの特徴でもあります。 そんなセキュリティ&コンプライアンスサポートチームでは、テクニカルサポートの経験者が新しい製品に挑戦することでキャリアの幅を広げているメンバーや、テクニカルサポート未経験でもチームメンバーからの協力を得て成長を感じているメンバーがいます。どのような環境で業務をしているのか、下記の部門紹介インタビュー記事を見て、具体的なイメージを膨らませてみてください。 日本マイクロソフト キャリア採用情報サポートエンジニア_部門紹介インタビュー_Yuka (microsoft.com) Microsoft’s mission is to empower every person and every organization on the planet to achieve more. As employees
About the Company Cybereason is on a mission to reverse the adversary advantage by empowering defenders with ingenuity and technology to end cyber attacks. Talking of technology, we posted the best results in the history of
CooperSurgical is a leading fertility and womens healthcare company dedicated to putting time on the side of women, babies, and families at the healthcare moments that matter most in life. CooperSurgical is at the forefront of
Company Description Our Mission At Palo Alto Networks® everything starts and ends with our mission: Being the cybersecurity partner of choice, protecting our digital way of life. Our vision is a world where each day is
Job Description: Department Overview The Cyber Security Defense Department (CSDD) is responsible for the security and safety of the Internet services of Rakuten Group Inc. CSDD covers all aspects of the Secure Development Life Cycle (SDLC)
Company Description Our Mission At Palo Alto Networks® everything starts and ends with our mission: Being the cybersecurity partner of choice, protecting our digital way of life. Our vision is a world where each day is
Recruitment Background:The risk of cyber threats is becoming increasingly serious due to the expansion of the attack surface caused by the accelerating digitalization of financial services and the intensifying geopolitical situation. Our Capgemini Cyber team focused
Menlo Securitys mission is enabling the world to connect, communicate and collaborate securely without compromise. COVID-19 has made our mission all the more real. We support customers across various enterprises including Fortune 500 companies, 9/10 of
Company Description Our Mission At Palo Alto Networks® everything starts and ends with our mission: Being the cybersecurity partner of choice, protecting our digital way of life. Our vision is a world where each day is
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Full remote Staff Technical Support Engineer role where you would be working with the local Japan team as well as other colleagues in APAC. World leader in EDR who is currently expanding their full remote technical support