With 1,000 intelligence professionals, over $300M in sales, and serving over 1,800 clients worldwide, Recorded Future is the world’s most advanced, and largest, intelligence company! Customer Success Manager, Intelligence Services * Japanese follows English (英語の後に日本語が続きます) Who
Description Synergy ECP, a platform company with Falfurrias Capital Partners, has a talented, dedicated staff to provide a broad range of services to the defense and intelligence industries. Our capabilities are focused on software engineering, cybersecurity,
システムやデータベースを含む本番環境の運用を担当し、重要な業務をサポートします。 複数の本番環境に対して管理および分析を実行し、可用性、パフォーマンスおよびサポート可能性を向上させるための新しいソリューションおよび新しいソリューションを推奨します。これは、深い技術的知識とOracleのクラウド・インフラストラクチャの管理/分析に関する知識を組み合せて、膨大な成長、スケーリング、クラウドの活用、きわめて高いパフォーマンスおよび高可用性要件に関連する複雑な本番環境の問題を幅広くサポートする機会です。 キャリアレベル - IC2 Career Level - IC2 すべての本番サーバー・ハードウェアおよびソフトウェアをインストール、監視、保守、サポートおよび最適化します。一流の問題管理ケースおよび管理ステータスの提供など、複雑な技術問題に対するエスカレーション型のテクニカル・サポートを提供すること。エスカレーションされたサポート・ケースを調整し、適切な内部技術リソースやサード・パーティ・ベンダーをリードして、Oracleシステムとデータベース・アプライアンスのストレージ・インフラストラクチャの解決と調整を行います。Oracle本番環境を担当し、サーバー・オペレーティング・システムおよびアプリケーションのアップグレード、バグ修正およびパッチ適用を支援し、Oracleテクノロジ・スタックのハードウェアとソフトウェアの両方の標準化プロジェクトで作業しながら、クラウド環境で想定どおりに一貫したシステム稼働時間を提供します。回転ベースでオンコール・サポートを提供します。 要件: 日本語能力: ネイティブレベル コンピュータサイエンスまたは同等の職歴の学士号 Linuxシステム管理、ネットワーキング、ストレージ、コンピュートおよび仮想化の経験 インシデント・ブリッジへの参加または実行の経験 顧客重視、顧客満足への情熱 クラウド・テクニカル・サポート、運用、NOCなどの経験が優先されますが、必須ではありません 新しい技術分野を迅速に学習し、他の分野をトレーニングする能力を実証します。 As a world leader in cloud solutions, Oracle uses tomorrow’s technology to tackle today’s problems. True innovation
事業概要 GLGは、世界最大の有識者ネットワークを誇るENS(Expert Network Services)業界のリーディングカンパニーです。100万人以上の有識者のデータベースから、市場・企業・トレンドなどについて”知りたい”クライアントと、それについて”知見・経験”のある有識者を直接繋ぐことで、世界中のビジネスプロフェッショナルの様々な事業・経営課題における意思決定の支援を行っています。 《代表的なソリューション》 GLGインタビュー:有識者との1 on 1のインタビュー GLGサーベイ: 主にB2Bの回答者を対象とした定量・定性オンラインサーベイ GLGカスタムプロジェクト:調査ゴールを達成できるようGLGが持つリソースをフル活用し伴走支援 GLGイベント:多種多様な業界の有識者による講演やパネルディカッションイベント GLGライブラリー:過去に実施したイベントコンテンツやその文字データが視聴・閲覧可能 《主なクライアントタイプ》(※Fortune100企業のうち、約4割がGLGのクライアントです): 金融機関(PEファンド、ミューチュアルファンド、ヘッジファンド、投資銀行、証券会社など) 事業会社(商社、メーカー、製薬会社、IT企業、スタートアップなど) コンサルティングファーム(戦略系、総合系、IT系など) 今回募集しているポジション: コンサルティング会社のクライアントに対してサービスを提供するClient Solution Teamへの配属となります。クライアント企業の調査ニーズに応じて、データベースから該当する有識者をサーチ、スクリーニング、売り込みを行い、オンラインインタビューの機会を設けることで、クライアント企業の業界・企業のリサーチ、仮説の検証のサポートを行って頂きます。多くの案件で迅速な対応を求められる為、限られたタイムフレームの中で、複数のクライアントの要望の分析・優先付けを行い、的確な候補者及びソリューションを提供することが求められます。オンラインインタビューの手配以外にも、対面でのインタビューやB2Bサーベイ、その他の様々な有識者を介したソリューションの売り込み、提案にも関わって頂く予定です。 一次面接の前に採用担当者とのカジュアルな面談を設けており、GLGについて、募集ポジションについてご説明いたします。募集要項からはわからないことなども質問いただくことも可能です。 主な業務の流れ: クライアント企業からの要望やニーズをヒアリング 有識者データベースの中から適任者をサーチ(対象者がいない、少ない場合はこちらから提案) 外部人材データベースの中から適任者をサーチ 候補者に連絡し、受諾の可否及びスクリーニング インタビューの日程調整 クライアントと有識者間でインタビュー実施 募集背景 急激に伸びてきている日本国内のクライアント企業様からの需要に対応すべく、新しい仲間を求めています。GLGは、グローバルで事業を展開しておりますが、アジア・日本市場はその中でも重要市場と位置付けられております。直近では、GLG Japanになかった部門を、海外拠点から移管することで、今後の更なる成長のための下準備・ローカリゼーションも着々と進めております。 求める人物像 《必須スキル・経験》 大卒以上 ネイティブレベルの日本語
Company Description We create world-class content, which we distribute across our portfolio of film, television, and streaming, and bring to life through our theme parks and consumer experiences. We own and operate leading entertainment and news
Company Description The NielsenIQ Finance Business Partner (FBP) plays a critical leadership role in the Commercial organization. FBP’s are key members of the regional, functional and global leadership teams, and play a unique role in driving
Data Analyst Job Category: Information Technology Time Type: Full time Minimum Clearance Required to Start: Secret Employee Type: Regular-Long Term Assignment Percentage of Travel Required: Up to 10% Type of Travel: Outside Continental US * * *
[職種] テクニカルアカウントマネージャ お客様の環境(IaaS/PaaS)で障害が発生した際、オラクルのエンジニアやサポートチームを組織し、障害発生時間を最小限に抑えるように支援を行います。また、障害発生がお客様のビジネスに与える影響を確認し、調査進捗を管理してお客様への報告を行います。四半期毎にお客様とのミーティングを開催し、今後の計画や重要なイベントを確認し、今後の支援方針を決定します。 Career Level - IC3 オラクルの代表としてお客様を担当し、お客様が抱える問題の早期発見と支援を行います。プレゼンテーション能力や論理的思考を基に、お客様や社内との円滑なコミュニケーションを通じて問題解決を進めるとともに、お客様のシステム運用要件やプロセスを理解し、信頼できるアドバイザーとして関係強化に努め、長期的な信頼関係を築いていただきます。 1. OS(Linux)/DB/Server/Storage/Network 全般でIT運用の経験がある方(5年以上) 2. システムインテグレーターやメーカーの運用サービス部門、サポート部門、ITコンサルタント部門などの経験がある方(5年以上) 1. 以下のいずれかの領域でのサポート・運用の経験 ・オラクルハードウェア製品(Exadata/ODA/Oracle Server)サポート業務の経験 ・オラクルミドルウェア製品(Oracle DB/RAC/ASM/MySQL)のサポート業務の経験 ・ネットワーク製品の構築/運用サポートの経験(VPN/WANなど) ・Cloud製品の構築/運用サポートの経験(Oracle Cloud/AWS/Azureなど) ・運用管理ツールの構築/運用サポートの経験(JP1/System Workerなど) ・仮想化ツールの構築/運用サポートの経験(VM wear/Oracle VMなど) 2. プロジェクト管理の経験 3. Cloudベンダーの認定資格 英語は円滑な会話能力があることが好ましいが、コミュニケーションを取るための読み書き(資料、メール、chat 等)ができれば可 As a world
At Oracle Cloud Infrastructure (OCI), we build the more intelligent future of cloud. OCI Sovereign Cloud is a team of smart, motivated, and diverse people that are focused on bringing the worlds most important work to
We help the world run better At SAP, we enable you to bring out your best. Our company culture is focused on collaboration and a shared passion to help the world run better. How? We focus
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Our customers will measure our contribution to their success based on the value they receive from our services. TAMs are responsible for the overall governance and technical service delivery. They help customers maximize the business value
As a global leader in cybersecurity, CrowdStrike protects the people, processes and technologies that drive modern organizations. Since 2011, our mission hasn’t changed — we’re here to stop breaches, and we’ve redefined modern security with the
Working with Us Challenging. Meaningful. Life-changing. Those aren’t words that are usually associated with a job. But working at Bristol Myers Squibb is anything but usual. Here, uniquely interesting work happens every day, in every department.
To get the best candidate experience, please consider applying for a maximum of 3 roles within 12 months to ensure you are not duplicating efforts. Job CategoryCustomer Success Job Details About Salesforce We’re Salesforce, the Customer
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Key Responsibilities: Performs all standard service activities through Tier I unassisted. Performs standard Tier II with assistance. Able to perform routine preventative maintenance within established timeframes. Completes quality repairs. Responds to fab issues by communicating with
Key Responsibilities Forecasts financial, manpower, and operational requirements for key businesses (start up, warranty, service agreements, paid service). Identifies and pursues service agreement business in conjunction with marketing and sales. Manages start ups in terms of
Company Description We create world-class content, which we distribute across our portfolio of film, television, and streaming, and bring to life through our theme parks and consumer experiences. We own and operate leading entertainment and news