Our Productivity Support team helps to ensure that local offices run smoothly, both individually and as parts of our global network. The Asia-Pacific team covers more than 10 offices in various locations in Singapore, Hong Kong,
Join us and celebrate the beauty of human experience. Create for happier, healthier lives, with love for nature. Together, with creativity and imagination, we deliver food innovations, craft inspired fragrances and develop beauty and wellbeing solutions.
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この求人に応募するには、日本政府発行の障がい者手帳を持っていることが必要です。 求人要約 問合せ、貸出備品対応 文具コーナーの補充・管理 会議室レイアウト設定 など 名刺、備品、消耗品の手配 備品・IDカード貸出対応 総務関連費用の請求書確認 対象となる方 日本政府発行の障害者手帳所持方 オフィス環境での就労経験 基本的なコンピュータスキルとコミュニケーションスキル 英語でのコミュニケーションが可能(このポジションは米国のマネージャーに報告する) 勤務時間 9:00~18:00(所定労働時間8時間 休憩60分) 週3日 雇用形態 1年目契約社員 2年目から正社員 給与 相談(みなし残業10時間含む)+交通費全額支給 昇給・ボーナス 年1回 Workplace Services Coordinator Administers a variety of general office activities by