Company Description Dynatrace exists to make the world’s software work perfectly. Our unified software intelligence platform combines broad and deep observability and continuous runtime application security with the most advanced AIOps to provide answers and intelligent
企業概要 シーカは、建築分野や自動車産業における接着、シーリング、制振、補強、保護のための革新的なシステムや製品の開発・生産で世界をリードする特殊化学品会社として、世界的に認知されています。世界101カ国に子会社を持ち、300以上の工場を持つシーカは、全世界で33,000人以上の従業員を擁し、2022年度の売上高は105億スイスフランでした。日本では、シーカは長い歴史を持ち、1200人以上の専門家からなる献身的なチームを擁しています。 求人内容 Job Purpose 1. Management one or more Categories (certain groupings of Direct and/or Indirect spend items) within a country 2. Development Category strategies and commercial tactics for assigned category 3. Management of suppliers
<職務内容/Main Tasks>チームミッション:より良いカスタマーエクスペリエンス実現のためのグローバル戦略を策定し、シームレスでパーソナルな顧客体験をお客様の生涯にわたる関係構築につなげる。本ポジションに期待される役割・主要マーケットでの新車購入およびサービス体験におけるお客様満足度調査及びPDCAの実施をリードする。(年次のKPI設定・月次進捗管理、役員報告)・グローバルに収集されるお客様の声(VoC)、満足度調査の結果を分析し、新たな効果測定の手法など将来に向けた方策提案を行う。・各マーケットでのカスタマーエクスペリエンス戦略の実行フォロー及びベストプラクティスの共有を推進する。本社・現地チームと連携し、PDCAの仕組みづくり、会議体のマネジメントを行う。・課長として上記業務遂行のためのチームマネジメント・育成を行うDepartment Mission:Develop and implement Global strategy for enriched customer experience which is seamless and personalized to create lifelong customer engagement.Expected Role: - Leading PDCA process related to customer satisfaction survey collaborating with our key markets/regions.