Work ScheduleStandard (Mon-Fri) Environmental ConditionsOffice Job Description Position Summary: 所属組織GM,本部長のExecutive Assistantとして,事業全般のサポートを行いビジネスに貢献する。同時に,組織にかかわるインターナルコミュニケーション全般を担当し,事業部全体の円滑なコミュニケーションに寄与する。 Job Responsibilities: SDG統括兼IDD事業部長アシスタント,サポート業務 SDG Japan Leadership team アシスタント,サポート業務(8名) SDG Japan全組織のアシスタント,サポート業務 SDG/TFDのインターナルコミュニケーションの統括・実施責任者 Minimum Qualifications: <経験・スキル> 事業会社での実務経験 英語力(読解・会話:TOEIC 600点程度) PCスキル(パワーポイント、エクセル、ワード、Outlook) <人物面> 社内ステークホルダーとの良好な関係を構築できること プロアクティブに部門を超えたサポート業務を執り行う姿勢 Preferred Qualifications: 医薬品・医療機器業界における実務経験 事業会社における秘書業務の実務経験 マトリックスベースのグローバル組織での実務経験...
Organization Description Developed in partnership with jeweler and luxury products designer Bulgari, our select Bulgari Hotels & Resorts are located in major cosmopolitan cities and luxury resort destinations. Join our team and help deliver the excitement,
JOB SUMMARY Functions as the strategic business leader of the property’s food and beverage/culinary operation, including Restaurants/Bars, Room Service and Banquets/Catering, where applicable. Position oversees the development and implementation of departmental strategies and ensures implementation of the
JOB SUMMARY Manages rooms and function space inventory and ensures inventory is allocated and restricted properly to maximize revenue and profits for hotels in the market. Responsible for building rates, packages and hotel sales strategy information in
JOB SUMMARY Manages rooms and function space inventory and ensures inventory is allocated and restricted properly to maximize revenue and profits for hotels in the market. Responsible for building rates, packages and hotel sales strategy information in
Job Summary:We are seeking a dedicated and passionate Performance Coach to join the Exos team. The ideal candidate will have a strong understanding of day-to-day fitness center operations, with the ability to develop and maintain strong relationships
Requisition #: 15641 Our Mission: Powering Innovation That Drives Human Advancement When visionary companies need to know how their world-changing ideas will perform, they close the gap between design and reality with Ansys simulation. For more
JOB SUMMARY Responsible for following established procedures in ordering, receiving, storing, distributing and payment of items. Formulates an approved vendors list encompassing all categories. CANDIDATE PROFILE Education and Experience 4-year bachelors degree in Finance and Accounting or
Located on the upper floors of the 27-story building, the Courtyard by Marriott Fukui features 252 guest rooms, including 12 suites, with spectacular views of Fukui City. The hotel offers meeting rooms, a ballroom, all-day dining,
JOB SUMMARY Assists in the management of the daily functions of the department to ensure protection of property assets, employees, guests and property. Maintains logs, certifications and documents required by law and Standard Operating Procedures. Assists in
JOB SUMMARY The Director of Human Resources will report directly to the property General Manager, with a dotted-line (functional) reporting relationship to the Regional Senior Director of Human Resources and will be an integral member of the
チームについて 公共営業部は、中央省庁、関東圏(1都6県)の地方公共団体、教育機関、医療機関などに対して ネットアップのデータマネージメントソリューションをパートナー様と共同でご提供します。 営業担当者はそれぞれの担当エリア及び顧客において、社内・社外の関係者との連携をリードし戦略を立案、営業活動を行います。 これまでの公共分野のご経験や知見をフルに活用いただける環境をご用意しております。 Job Summary 弊社ソリューションの提案営業として、新規顧客および既存顧客のハイタッチ営業をご担当いただきます。 顧客・パートナー様と円滑なコミュニケーションを取り、良好な関係を維持し、販売機会を創出します。 弊社のデータマネージメントソリューションを通じて顧客のDX推進の活性化に貢献いただきます。 【ご担当頂く業界等】 ・関東圏の独立行政法人、教育機関等の顧客を担当いただくポジションにてご活躍いただきます。 ・新規顧客および既存顧客に対し積極的にアプローチをし、ビジネス チャンスを発掘、特定し、販売機会を創出します。 ・パートナー様と連携し、担当するエリア・顧客に対するハイタッチ営業活動をご担当いただきます。 ・戦略に関する合意形成など、あらゆるビジネス活動、導入関連活動においてお客様との窓口として活動いただきます。 Job Requirements ・IT業界にてハイタッチセールスとして5年以上の実務経験がある方 ・担当業界(公共分野)に対してハイタッチセールスとして3年以上の営業経験、及び知識がある方 ・自発的に考え行動できる方 ・ITインフラストラクチャー、またはクラウドソリューションの提案の経験がある方 ・アカウントのマネージメントスキル、数字への責任感がある方 ・目標の達成に持続的に取り組めること ・課題を戦略的に捉えて提案を行い、アクションプランを立案できること ・セールスチームの取り組みに積極的に貢献し、チームの決定に影響を与えられる方 ・日本語による、文書および口頭での優れたコミュニケーション能力がある方 求人要項 雇用形態:正社員・期間の定め無 試⽤期間:3か月(試用期間中の勤務条件に変更はありません) 就業時間:9:00-17:30 (フレックス制 or 裁量労働制) 休⽇:完全週休2日制(土・日)、有給休暇、夏季休暇(3日)、年末年始(12/29~1/3)、ボランティア休暇(5日間)、私傷病・ファミリー休暇、Global Wellness Day、出産休暇(20週)、育児休暇(10日間)、養老介護休暇(10日間)
JOB SUMMARY Supports the day-to-day execution of general ledger impacted processes, including support to clients as they work with and understand these processes. Performs accounting functions specifically in the areas of account balancing, ledger reconciliation, reporting and
JOB SUMMARY Responsible for balancing financial objectives of different lodging products to maximize total revenues. Position is accountable for pricing, positioning and inventory of all hotels within the market. Oversees all processes associated with demand, revenue, inventory,
JOB SUMMARY Exhibits culinary talents by personally performing tasks while assisting in leading the staff and managing all food related functions. Works to continually improve guest and employee satisfaction while maximizing the financial performance in all areas
JOB SUMMARY Manages the daily functions of the department to ensure protection of property assets, employees, guests and property. Maintains logs, certifications and documents required by law and Standard Operating Procedures. Trains staff in established emergency procedures
We currently seek a Director-level person for our office in Tokyo to support our fast-growing Japan business! BTS is a consulting and leadership development company that helps organizations achieve tangible business results from their people development
Come join the company that is reinventing cloud security and empowering businesses to thrive in the cloud. As the fastest-growing startup ever, Wiz is on a mission to help organizations secure cloud environments that will accelerate
Before you apply to a job, select your language preference from the options available at the top right of this page. Explore your next opportunity at a Fortune Global 500 organization. Envision innovative possibilities, experience our
About the Role: Grade Level (for internal use):12 アソシエイトディレクター 金融機関格付け 勤務地: 東京、日本 カテゴリー:レーティング 募集ポジションの内容 チーム: お互いにサポートしあう文化のあるハイパフォーマンスなチームです(東京の金融・公的部門の格付けを担当する当部のメンバーは15名程度です)。 インパクト: 銀行、ノンバンク、金融セクター全般に関し、確固たる分析と明確な意見表明を通じ、付加価値の高い「クレジットストーリー」をステークホルダーに提供します。 あなたにとってのメリット: 高度なスキルと情熱を持った個人にとって、日本のグローバル金融機関もしくは地域金融機関の経営層から直接学ぶことができる絶好の機会です。 グローバルな比較の観点から金融機関分析の専門知識を身につけることができます。 国内外の多様なバックグラウンドを持つ、非常に有能で経験豊富なアナリスト達と協働します。 職務の内容: 銀行やノンバンク、およびその発行債券の格付けを決定するための情報及びデータの分析 格付委員会に担当先の格付けのレコメンデーションを提示し、討議する 時限性を意識してタイムリーにプレス・リリース、個別企業レポート、業界関連のコメンタリを作成する 社外に格付根拠と格付手法をわかりやすくに説明する 格付先の業績の継続的なモニタリング(発行体の公表情報および個別に提供される非公表情報のレビュー、面談への参加を含む) 発行体・投資家との分析面に関する面談 グローバルもしくはアジア・太平洋地域のセクター分析・会議体への貢献、関連レポートの作成 望ましいスキル: 学士。上級学位、CFAまたはCPAなどの資格があればなお可 金融業界での最低5年間の関連経験、分析又は調査の経験があればなお可 金融市場やビジネス環境の理解、銀行およびノンバンクに関する規制の理解 財務諸表分析スキルと会計知識 優れた対人・コミュニケーション能力(社内外ともに日本語を使うことの方が多いです)