The Role This position will be responsible to lead a team in managing the overall operations of a portfolio of properties, enhancing the value of the properties through well maintained and efficiently run facilities through effective
AMD, GSAM Division Management, Associate, Tokyo (107072) Job Function: Work with GSAM Tokyo Chief Operating Officer as Business Unit Manager to support the GSAM Tokyo business through business administration, with a primary focus on management reporting, as well
<職務内容/Main Tasks>世界中で進む顧客体験 (Customer Experience:CE)のデジタル化を推進し、日産のCEをGlobalに向上・発展させていく活動の一環として主に下記の内容の業務を行ないます。1. デジタル領域に関する新規ビジネスモデルの検討。2. 部門の中期計画達成に必要なリソースを分析し、マーケティング費用、一般管理費用等の年度予算の策定を行なう。3. 各種プロジェクトの企画内容を予算面、契約面からアセスメントし、プロジェクト実施に必要な予算を確保する。4. サプライヤとの契約管理および必要な各種届出を行う。5. 請求、支払い業務に関するオペレーションの管理・推進を行う。As part of our efforts to promote the digitalization of Customer Experience (CE) globally and enhance Nissan’s CE, we will primarily be responsible for the following tasks:1. Study
The Role This position will provide administrative support to the PM Team in theGroup. Job Responsibilities プロパティマネージャーの下で下記業務のサポート。(Mapletreeのシステムを使用) ➢ 請求書発行関連業務 ➢ 月次PMレポート作成補助業務 ➢ 修繕工事等発注業務(注文書作成/発行等、社内事務手続き) ➢ 費用支払申請関連業務 ➢ 社内経費精算業務 ➢ その他簡単な書類作成業務 ➢ ファイリング(建物関連資料、各種契約書、報告書、社内書類等、電子フィル含む。) ➢ 庶務(ミーティング手配・バイク便手配・来客・電話対応、コピー、PDF作成保管、スタッフの出張手配等) • Support overall
The Role This position will manage a portfolio of the assigned properties, ensuring proper upkeep of engineering and building systems, managing and overseeing the performance of service providers, supervising arrears management processes and managing budgets versus expenses. Job
The Role This position will manage a portfolio of the assigned properties, ensuring proper upkeep of engineering and building systems, managing and overseeing the performance of service providers, supervising arrears management processes and managing budgets versus expenses and
As a wealth management advisor, you’re responsible for developing and maintaining lasting and trusting business relationships with members and clients, to ensure they’re satisfied. Your role is to listen to members’ and clients’ needs, offer them advice
ASSET MANAGEMENT A career with Goldman Sachs Asset Management is an opportunity to help clients across the globe realize their potential, while you discover your own. As part of one of the world’s leading asset managers with over
Associate Contracts Management Specialist - Tokyo, Japan Company: Boeing Japan Kabushiki Kaisha Job ID: 00000422783 Date Posted: 2024-06-24 Location: JPN - Tokyo, Japan Job Description Qualifications: (Japanese Follows) The Boeing Company is currently seeking an Associate Contract
Consultant – Facilities management – North Asia (Japan & Korea) APJC地域の重要な戦略的ビジネスパートナーとして、北アジア地域(日本および韓国)のファシリティをリードし、管理頂くポジションです。 APJCにおけるファシリティの最適な位置づけとなる戦略や機能を開発するために、ファシリティや その他のビジネスにおける主要なリージョンおよびグローバルリーダーとパートナーシップを組んで頂きます。 シンガポールを拠点とするAPJCファシリティ担当バイス・プレジデントの直属となり、APJCファシリティ・リーダーシップ・チームの一員となるポジションです。 仕事内容: 施設設計の計画、建設から継続的なメンテナンスに至るまで、あらゆる側面を管理する 設備、人件費、資材、その他関連コストの見積もりを含む、施設改修の計画、予算、スケジュール管理 建物スペースの割り当てとレイアウト、通信サービス、設備拡張の調整を監督する 施設運営と資本プロジェクトの予算を策定・管理し、同時に会社の成長と持続可能性の目標をサポートする長期計画を作成する 関連する建築・安全規制や基準を常に把握し、チームメンバーと施設が環境・衛生・安全要件に準拠していることを確認し、必要に応じて改善指導を行う 施設関連の経費を監視し、契約を承認し、予算の制約内で必要な商品やサービスを確保するための調達プロセスを管理する グループの戦略的・運営的目標の達成に向け、他者の努力を指揮する 継続的な点検とメンテナンスを通じて、施設の適切な機能を確保する スペースと資産の在庫を管理する 他のシニアリーダーと共に、施設の戦略的計画と目標の策定に参加する 建築図面、危険識別、建築基準法、財務モデルに関する高度な知識を応用し、不動産および施設管理の領域における意思決定や問題解決に役立てる 管理・運営事項の最終決定を支援し、運営目標の効果的な達成を保証する 地域内の他部門と連携し、施設間の良好な関係と理解を維持する TFM契約とベンダーパートナーの管理 応募要件: 15年以上のファシリティマネジメント業務経験、リーダーシップ、戦略・企画業務経験 ファシリティマネジメントの全ての側面、予算策定・管理、戦略立案、スペースプランニング、建設、EHS、事業継続、サイトレジリエンスに関する経験 EH&S手順、法規制、緊急事態への備え、請負業者の安全、環境、業務安全に関する知識 ビジネスレベルの日本語・英語スキルと高いコミュニケーション能力 プロジェクト報告書、戦略計画報告書、分析書の作成経験 マイクロソフトツールの使用経験 ファシリティ統合ワークプレイス管理システムの知識(スペースプランニング、リースモジュール、作業指示管理、プロジェクト管理)
EDP Renewables APAC is the main subsidiary of EDP Group, a global leader in the renewable energy sector and one of the world’s largest wind producers. With its headquarters in Singapore, EDP Renewables is the leading
【Explanation of Division】 Employee Success Division is a division structuring, maintaining, and improving employees Working Environment under the mission as follows. - Based on company workstyle / workplace strategy, create a Work Environment where employees are
<職務内容/Main Tasks>部署のミッション:カスタマーベネフィットを一番に考え、ブランド価値を向上することで、売り上げ・M&S経費を最適化すること。職務詳細:日産車の国内・国外向け商品マーケティング 業務を担っていただきます。・価格ポジショニング評価、ライフサイクル計画の最適化を通して、売り上げ・収益の最大化を目指す・グローバル全体における日産ブランドの目指す方向性を示し、個別商品マーケティング戦略の策定と実行を担う各リージョンのマーケティングチームをリードし、協業する・商品のマーケティング&セールス領域の問題点を明確化し、マネジメントに状況と改善案をレポートMission: Put the customer benefit first, optimize net revenue and M&S expenses by maximizing brand valueProduct Marketing for Nissan models globallyMaximize revenue and profit through price positioning strategy, optimization of Lifecycle planInclude Marketing & Sales
JOB SUMMARY Functions as the strategic business leader of the propertys Rooms Operations. Areas of responsibility include Front Office, , Recreation/Health Club and Housekeeping. Position works with direct reports (department heads) to develop and implement departmental
JOB SUMMARY Functions as the property’s strategic financial business leader. The position champions, develops and implements property-wide strategies that deliver products and services to meet or exceed the needs and expectations of the brand’s target customer
Description •Drive process improvements in customer service operations, providing oversight and direction for process optimization of order management, inquiry management and communication with internal /external customers including outsourced day-to-day operations of MedTech Japan. •Collaborate with Customer Service operations
JOB SUMMARY Responsible for all front office functions and staff. Areas of responsibility include Bell Staff, Switchboard Operations, Guest Services/Front Desk and Retail/Gift Shop, as applicable. As a department head, directs and works with managers and
HOTEL DESCRIPTION Kagoshima is the southwestern prefecture of the Kyushu Island. Major economic pillars of the prefecture include agricultural and food, electronic and automotive-related industries. The Hotel will be part of a mixed-use development that comprises
Work Schedule Other Environmental Conditions Office Job Description [About Us] Thermo Fisher Scientific Incorporated is headquartered in Waltham, Massachusetts, USA and has a global workforce of 80,000 employees. With total revenues of $30 billion and research
Key objective of the role: Provide an exceptional level of organizational, secretarial, billing and admin support to the lawyers within the department. Also to be recognised throughout the firm as reliable, responsible and trusted employees who