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This position serves as a member of Direct to Patient/Consumer , Professional digital transformation to drive both patient/ consumer (Incl. ACUVUE ® user) and professional (Incl. ACUVUE ® endorser/ KOLs) engagement as part of critical business
WHO ARE WE LOOKING FOR? Nike Japan is hiring for a Manager, Site Experience who brings digital and commercial experience toward building Nike’s Site Experience (Site Merchandising) team in Japan. This leader will be a key change agent in
Your Job Enhance the capability for Capacity Strategy group; This position has mainly responsible for leading capacity strategy development including tooling transfer projects across division to maximize value creation with optimal footprint at the CCS division level. Our
Job Description Our Company is a biopharmaceutical company with a mission of discovering, developing, and delivering innovative medicines and vaccines which save and improve peoples’ lives. We have opened two roles in our Customer and strategy chapter
•Position Purpose •Develop and deliver strategies to give our company customer facing teams a competitive edge with personalized engagement as well as data-driven insights using advanced commercial processes, systems and tools •Key Responsibility Areas •Establish the strategic
About Us Bjak is focused on providing access to affordable and sustainable financial services for people in ASEAN. Headquartered in Malaysia, Bjak is the largest insurance portal in Southeast Asia. Our main portal, Bjak.com, helps millions
Company Description Are you looking for a company that pushes the boundaries and creates a community inclusive of everyone? A shared vision beyond only us? As a Digital Experience Manager, your role will be pivotal in optimizing
Join our team at Johnson & Johnson MedTech as Manager of Corporate Strategy! In this role, you will have the opportunity to shape the future direction of our company and drive strategic initiatives. You will be responsible
Services Experience Delivery Japan Geo Leader This role has been designed as ‘’Onsite’ with an expectation that you will primarily work from an HPE office. Who We Are: Hewlett Packard Enterprise is the global edge-to-cloud company advancing
*PG24 or 25 The Strategic Marketing Associate Manager in VCC is responsible for Brand & product management The Strategic Marketing Associate Manager oversees a wide array of business aspects below; Implementing comprehensive MFCL&Toric professional marketing strategy and
The Marketing Associate in VCC is responsible for Brand and P&L management for a designated area Scope includes • Daily Disposable: Moist, TruEye, Oasys 1day, Max • Reusable: Oasys • Out scope : Theravision® and Transition
Company Description Wolt is a technology company that makes it incredibly easy to discover and get the best restaurants, grocery stores and other local shops delivered to your home or office. Since launching 7 years ago,
Company Description Square builds common business tools in unconventional ways so more people can start, run, and grow their businesses. When Square launched in Japan in 2013, as the first International Market outside North America, it
Company Description Jobs for Humanity is collaborating with Booking to build an inclusive and just employment ecosystem. We support individuals coming from all walks of life. Company Name: Booking Job Description The goal of the Workspace
<職務内容/Main Tasks>(1) SDVを実現する電子アーキテクチャおよびソフトウエアプラットフォームの技術戦略立案- 次世代電子アーキテクチャのコア技術の開発ロードマップの策定(2) ソフトウエアによる価値創出の実現- サービスを生み出す手法と運営方法- SDV(Software Defined Vehicle)プラットフォーム開発プロセス<アピールポイント(職務の魅力)/Selling point of this position>①職務を通して得られる自己成長、獲得できるスキル、やりがい SDV(Software Defined Vehicle)実現のための電子プラットフォーム開発の技術戦略およびソフトウエアによる価値創出に携わることができるポジションです。これからの自動車の価値と競争力を決定づける業務となります SDVにより実現する世界観「常に更新されていく最新の機能・コンテンツがクルマにインストールされ、?昨日より今日、今日より明日のクルマが魅力的で自分好みに成長していく?。クルマのデータを活用したサービスにより、生活がより便利になる」自分たちがこの世界を実現に貢献している事を実感することができます。自動車会社として新しいチャレンジであり、より柔軟な提案を考え、幅広い部署と論議して戦略やプロセスをまとめていくことができます。②将来的に目指せるキャリア、ポジション今お持ちのスキルをベースにして自動車領域における電信電装やソフトウエアの技術を幅広く習得することができます。また、お客様に価値を提供する手法や運営方法を構築することで、技術ロードマップや新規プロセスの立案および提案スキルやプロジェクトマネジメントのスキルを獲得していくことができます。技術・マネジメント両面でのキャリア構築できます。<登録資格( 経験/資格など )/Skills and Experience Required>■MUST以下いずれかの開発経験を2年以上有している。もしくは習得する意欲がある・IoT系ソフトウェア・車載ソフトウェア・車載電子システム・電子部品以下、コンピテンシーを有していること。・企画力、戦略策定力が有り、周囲を巻き込んで社内にて推進することが出来る。自動車業界経験:あれば尚可/Experience of the car industry:preferred■TOEIC:550■WANTMust要件に加えて、以下いずれかを有する方。・自動車業界での就業経験・海外での業務経験・ソフトウェア開発スキル・電気/電子回路開発スキル・MUST要件に関する、開発リーダー経験自動車業界経験:あれば尚可/Experience of the car industry:preferred■TOEIC:730<求める人物像/Please describe successful candidate image (Personality)>・まだ世の中にないモノ、コトを想像し、実現策を創造することを楽しめる・何事からも学ぶ姿勢や意欲があり、初めてのことでも臆せず挑戦できる方・困難な課題にもあきらめることなく、取り組みを継続できる方・異なる文化や意見を受け入れながら、積極的にコミュニケーションを図れる方・相手の理解度を計り、共通認識になるまで論議を進めることが出来る方。・年収レンジ:月次給( 参考値 )475,000円~630,000円※経験・専門性を考慮した上で総合的に確定いたします想定年収( 参考値 )約880万円~1170万円・固定残業30H/月含む・インセンティブ(目安値)を含む
<職務内容/Main Tasks>INFINITIグローバルカスタマーエクスペリエンスチームのミッションは、長期的な顧客エンゲージメント向上を主としています。1. INFINITIカーにおけるカスタマーエクスペリエンス(CX)戦略の推進 - INFINITI CX戦略およびメンバーシップサービスとモビリティサービスから構成されるフレームワークを定義し、推進する - 社内関連部署や役員への定例報告会 ‐ 戦略、ステータスアップデート、マイルストーン、サポート要件、予算について等 - 日産本社および、主にアメリカ・カナダ・メキシコにおけるINFINITI CX戦略の推進 - アメリカ・カナダ・メキシコ地域における各CX戦略の進捗プロセス確認・フォローアップ2. 概念実証(PoC)と顧客が必要とする必要最低限の機能を備えたプロダクト(MVP)の展開 - 代理店パートナーや各グローバルリージョンのカウンターパートと連携し、各地域*ごとに全体的な計画(スコープとロードマップを含む)を作成し、CX PoCを実装する(*主に米国/カナダ/メキシコ向け) 3. 効果測定 - 北米地域を担当するグローバルCXプロジェクトマネージャー(PMO)として、イニシアチブのパフォーマンスを追跡・測定する。- グローバル・クリエイティブ、メディア、ソーシャル、エクスペリエンシャル、イベントエージェンシーとの協働・連携The mission of INFINITI CX team is to develop life long customer engagement.
<職務内容/Main Tasks>チームミッション:より良いカスタマーエクスペリエンス実現のためのグローバル戦略を策定し、シームレスでパーソナルな顧客体験をお客様の生涯にわたる関係構築につなげる。本ポジションに期待される役割・主要マーケットでの新車購入およびサービス体験におけるお客様満足度調査及びPDCAの実施をリードする。(年次のKPI設定・月次進捗管理、役員報告)・グローバルに収集されるお客様の声(VoC)、満足度調査の結果を分析し、新たな効果測定の手法など将来に向けた方策提案を行う。・各マーケットでのカスタマーエクスペリエンス戦略の実行フォロー及びベストプラクティスの共有を推進する。本社・現地チームと連携し、PDCAの仕組みづくり、会議体のマネジメントを行う。・課長として上記業務遂行のためのチームマネジメント・育成を行うDepartment Mission:Develop and implement Global strategy for enriched customer experience which is seamless and personalized to create lifelong customer engagement.Expected Role: - Leading PDCA process related to customer satisfaction survey collaborating with our key markets/regions. E.g. Annual
Company Description Square builds common business tools in unconventional ways so more people can start, run, and grow their businesses. When Square launched in Japan in 2013, as the first International Market outside North America, it
Working with Us Challenging. Meaningful. Life-changing. Those aren’t words that are usually associated with a job. But working at Bristol Myers Squibb is anything but usual. Here, uniquely interesting work happens every day, in every department.