Company Description Who is Turner & Townsend? All over the world people are using buildings, infrastructure, and assets we helped to deliver. It could be the hospital they work in, the railway they travel on every
Job Description SummaryResponsible for driving technical accounting compliance, financial and operational internal controls, process simplification, and operational excellence to deliver accurate actual financial reporting and analysis. Has knowledge of best practices and how own area integrates with others;
JOB SUMMARY Assists in managing the execution of all operations in the rooms area departments (e.g.,Front Office, Engineering/Maintenance, Housekeeping) and managing staff. Strives to continually improve guest and employee satisfaction and maximize the financial performance of the
JOB SUMMARY Accountable for overall success of the daily kitchen operations. Exhibits culinary talents by personally performing tasks while leading the staff and managing all food related functions. Works to continually improve guest and employee satisfaction
Our story Strada is a technology-enabled, people powered company committed to delivering world-class payroll, human capital management, and financial management solutions to organizations globally. With a team of more than 8,000 experts and over 30 years of
JOB SUMMARY Responsible for the operation of the club lounge, ensuring that the highest levels of hospitality and service are provided. Areas of responsibility include guest and employee engagement, and human resources. Represents property management in
JOB SUMMARY Functions as the strategic business leader of the propertys Rooms department. Responsible for planning, developing, implementing and evaluating the quality of property’s rooms. Position works with direct reports to develop and implement departmental strategies
JOB SUMMARY Assists the Front Office Manager in administering front office functions and supervising staff on a daily basis. Front office areas include Bell/Door Staff, Switchboard and Guest Services/Front Desk. Position directs and works with managers
新しく生まれ変わったリワードプログラムや新ブランドの展開など、日本&ミクロネシア地域の目覚ましい成長、そしてさらなる大きな野望を胸に、IHGファミリーの一員となる絶好のチャンスです。 IHG・ANA・ホテルズグループジャパンは、日本・ミクロネシア地区新規ホテル開業担当総支配人を募集しております。 日本・ミクロネシア地域の新規ホテル開業担当総支配人は、新規ホテルの立ち上げを成功させる上で重要な役割を担い、転換を図り、将来の運営に向けた舞台を整え、建設からゲストサービスまでのシームレスな開業を実現します。開業前の活動の指揮官として、日本・ミクロネシア地区新規ホテル開業担当総支配人は、ホテルスタッフの雇用とトレーニング、運営方針と手順の策定、必要なリソースの調達、位置づけのための商業施設との連携、ブランディング、ホテルのビジョンを実現するための建築家やデザイナーとの協力など、重要な業務の指揮を執ります。日本・ミクロネシア新規ホテル開業担当総支配人は、その専門知識と戦略的ビジョンにより、卓越したゲストの体験を実現し、競争の激しいホスピタリティ業界で長期的な成功を収めるための基盤を築きます。 意欲的で多様な考えを持ち、エキサイティングなチャレンジを遂行できる方を求めています。 日々の業務 新規ホテル開業担当総支配人として、ホテルの日々のリーダーシップと方向性を管理し、売上と収益を最大化し、財務的リターンを促進します。部下の育成、ブランドスタンダードの実行、地域内でのホテルとブランドの認知度向上を担っていただきます。 従業員 - ホテルのサービス哲学に沿った、チームエンゲージメントを高めるためのプログラムやイニシアチブを開発する。 - 将来の戦力確保のため、チームメンバーの後継者育成計画を策定、実施、監視する。 - チームメンバーのパフォーマンスと能力開発目標を設定し、パフォーマンス向上のための指導、コーチング、定期的なフィードバックを行う。 - 会社の規則や方針に従い、人事関連業務を監督する。 ゲストエクスペリエンス - すべてのブランドのサービス基準の遵守を維持することで、ブランドシチズンシップを示す。 - ゲスト満足度の向上を推進する。 - 同僚やホテルのチームメンバーと協力し、ゲストの期待に応え、それを上回るサービスやプログラムを確立し、実施する。 - ゲストに話しかけ、フィードバックを求め、関係を構築する。 財務 - 年間資本計画、キャッシュフロー計画、販売・マーケティング計画を作成し、予算を正確に予測する。 - 収益、将来の収益性、投資収益率を最大化するための財務分析。 - 流通チャネルとテクノロジー・プラットフォームを活用し、収益を促進し、市場シェアを最大化する。 - 資本計画や資産管理イニシアチブを主導し、オーナーと協力してホテルのマーケットリーダーとしての地位を維持・向上させる。 責任業務 - ゲスト、同僚、ホテルの資産にとって安全で安心な環境を確保する。
JOB SUMMARY Accountable for overall success of the daily kitchen operations. Exhibits culinary talents by personally performing tasks while leading the staff and managing all food related functions. Works to continually improve guest and employee satisfaction
Must have Japanese citizenship or Eligible work in Japan permit holder JOB SUMMARY Assists the Front Office Manager in administering front office functions and supervising staff on a daily basis. Front office areas include Bell/Door Staff,
About Polymer A market-neutral, multi-manager platform with a strong Asia focus, Polymer Capital combines established institutional support and deep knowledge of local financial markets with a dedication to discovering and developing the region’s best investment talent. Polymer
At EY, you’ll have the chance to build a career as unique as you are, with the global scale, support, inclusive culture and technology to become the best version of you. And we’re counting on your
At EY, you’ll have the chance to build a career as unique as you are, with the global scale, support, inclusive culture and technology to become the best version of you. And we’re counting on your
At EY, you’ll have the chance to build a career as unique as you are, with the global scale, support, inclusive culture and technology to become the best version of you. And we’re counting on your
Company Introduction Polymer Capital Management is a market-neutral, multi-manager investment platform based in and focused on Asia. Polymer combines established institutional support and deep knowledge of local financial markets with a dedication to discovering and developing the
Location: Tokyo / Singapore / Hong Kong About PolymerA market-neutral, multi-manager platform investing in liquid securities with a strong Asia focus, Polymer Capital combines established institutional support and deep knowledge of local financial markets with a dedication
Must have Japanese citizenship or Eligible work in Japan permit holder JOB SUMMARY Accountable for overall success of the daily kitchen operations. Exhibits culinary talents by personally performing tasks while leading the staff and managing all
Company Description Checkout.com is one of the most exciting fintechs in the world. Our mission is to enable businesses and their communities to thrive in the digital economy. We’re the strategic payments partner for some of
JOB SUMMARY Responsible for following established procedures in ordering, receiving, storing, distributing and payment of items. Formulates an approved vendors list encompassing all categories. CANDIDATE PROFILE Education and Experience 4-year bachelors degree in Finance and Accounting or