Job Description: At Bank of America, we are guided by a common purpose to help make financial lives better through the power of every connection. Responsible Growth is how we run our company and how we deliver
About the Role: Grade Level (for internal use): 11 シニアアナリスト 金融機関格付け 勤務地: 東京、日本 カテゴリー:レーティング 募集ポジションの内容 チーム: お互いにサポートしあう文化のあるハイパフォーマンスなチームです(東京の金融・公的部門の格付けを担当する当部のメンバーは15名程度です)。 インパクト: 銀行、ノンバンク、金融セクター全般に関し、確固たる分析と明確な意見表明を通じ、付加価値の高い「クレジットストーリー」をステークホルダーに提供します。 あなたにとってのメリット: 高度なスキルと情熱を持った個人にとって、日本のグローバル金融機関もしくは地域金融機関の経営層から直接学ぶことができる絶好の機会です。 グローバルな比較の観点から金融機関分析の専門知識を身につけることができます。 国内外の多様なバックグラウンドを持つ、非常に有能で経験豊富なアナリスト達と協働します。 職務の内容: 銀行やノンバンク、およびその発行債券の格付けを決定するための情報及びデータの分析 格付委員会に担当先の格付けのレコメンデーションを提示し、討議する 時限性を意識してタイムリーにプレス・リリース、個別企業レポート、業界関連のコメンタリを作成する 社外に格付根拠と格付手法をわかりやすくに説明する 格付先の業績の継続的なモニタリング(発行体の公表情報および個別に提供される非公表情報のレビュー、面談への参加を含む) 発行体・投資家との分析面に関する面談 グローバルもしくはアジア・太平洋地域のセクター分析・会議体への貢献、関連レポートの作成 望ましいスキル: 学士。上級学位、CFAまたはCPAなどの資格があればなお可 金融業界での最低5年間の関連経験、分析又は調査の経験があればなお可 金融市場やビジネス環境の理解、銀行およびノンバンクに関する規制の理解 財務諸表分析スキルと会計知識
Job Description Summary The Financial Controls & Compliance (FC&C) Manager independently assess and ensures compliance with all relevant Novartis Financial Control Manual (NFCM) and other relevant requirements. FC&C Manager also collaborate with business or process owners and provide
As the Financial Controller (Lead), youll play a pivotal role in financial management, ensuring compliance with regulations, and driving strategic analysis. Your decisions will impact the companys financial health, budgeting, and forecasting. Join the dynamic team with global impact and
職種 正社員 職務明細 Forvis Mazarsについて Forvis Mazarsは世界をリードするプロフェッショナル・サービス・ネットワークです。私たちの40,000人の強力なチームは、世界中で比類のないクライアント・エクスペリエンスを提供することに全力を尽くしています。私たちは1つのチームとして活動し、協力的で統合されたアプローチをとることで、あらゆる業種や地域のあらゆる規模のクライアントに、一貫したパーソナライズされたサービスを提供しています。 1992年に設立され、日本では30年以上の経験を培ってまいりました。以来、Forvis Mazars in Japanは、日本企業、世界各国の多国籍企業、及び外国人投資家のクライアントに対して監査、税務、アウトソーシング、アドバイザリーサービスを提供する点で主要な役割を果たし、今日では、日本におけるトップのプロフェッショナルサービス・ファームとして認知されています。現在、18名のパートナーのリーダーシップのもと、約20国籍の250名以上のプロフェッショナルを擁しています。 About Forvis Mazars Forvis Mazars is a leading global professional services network. Our 40,000+ strong team is committed to delivering an unmatched client experience across
職種 正社員 職務明細 Forvis Mazarsについて Forvis Mazarsは世界をリードするプロフェッショナル・サービス・ネットワークです。私たちの40,000人の強力なチームは、世界中で比類のないクライアント・エクスペリエンスを提供することに全力を尽くしています。私たちは1つのチームとして活動し、協力的で統合されたアプローチをとることで、あらゆる業種や地域のあらゆる規模のクライアントに、一貫したパーソナライズされたサービスを提供しています。 1992年に設立され、日本では30年以上の経験を培ってまいりました。以来、Forvis Mazars in Japanは、日本企業、世界各国の多国籍企業、及び外国人投資家のクライアントに対して監査、税務、アウトソーシング、アドバイザリーサービスを提供する点で主要な役割を果たし、今日では、日本におけるトップのプロフェッショナルサービス・ファームとして認知されています。現在、18名のパートナーのリーダーシップのもと、約20国籍の250名以上のプロフェッショナルを擁しています。 About Forvis Mazars Forvis Mazars is a leading global professional services network. Our 40,000+ strong team is committed to delivering an unmatched client experience across
職種 正社員 職務明細 Forvis Mazarsについて Forvis Mazarsは世界をリードするプロフェッショナル・サービス・ネットワークです。私たちの40,000人の強力なチームは、世界中で比類のないクライアント・エクスペリエンスを提供することに全力を尽くしています。私たちは1つのチームとして活動し、協力的で統合されたアプローチをとることで、あらゆる業種や地域のあらゆる規模のクライアントに、一貫したパーソナライズされたサービスを提供しています。 1992年に設立され、日本では30年以上の経験を培ってまいりました。以来、Forvis Mazars in Japanは、日本企業、世界各国の多国籍企業、及び外国人投資家のクライアントに対して監査、税務、アウトソーシング、アドバイザリーサービスを提供する点で主要な役割を果たし、今日では、日本におけるトップのプロフェッショナルサービス・ファームとして認知されています。現在、18名のパートナーのリーダーシップのもと、約20国籍の250名以上のプロフェッショナルを擁しています。 About Forvis Mazars Forvis Mazars is a leading global professional services network. Our 40,000+ strong team is committed to delivering an unmatched client experience across
職種 正社員 職務明細 About LOEWE: Created in Spain in 1846, LOEWE approaches 175 years as one of the world’s major luxury houses. Since 2013, under LOEWE’s creative Director, Jonathan Anderson, the brand has started a new
職種 正社員 職務明細 ▼Job Purpose This role supports the continued development of Mazars Japan group, expanding its presence very rapidly in Japan on those business areas such as one-stop Accounting/payroll Outsourcing, Tax, Financial Advisory and Audit Services.
Planate Management Group (PMG) is a Service-Disabled Veteran-Owned Small Business (SDVOSB) headquartered in Alexandria, Virginia, and Orlando, Florida USA with technical support centers in South East Asia and East Africa, that provide program management and facilities
Job Description Responsibilities Functionally responsible and accountable for the following areas: Facilities management for 6 facilities in Japan Repairs, maintenance, improvement Access/badge management Office supplies, mail service Office layout, design, planning, seat assignments On-site Contingent Worker
Contact: [email protected] Company Description Our client is dedicated to accelerating the renewable energy transition in Japan. We are seeking energetic, intellectual, curious, and ambitious individuals to join our team to drive the acquisition, development, and construction
Job Description Purpose Enhance customer satisfaction levels while attaining DOS(Days of Supply: important metric to measure how long the inventory on hand), Net inventory, and cash flow targets. Supply to business growth as shared services planning
JOB SUMMARY Accountable for the quality, consistency and production of the restaurant kitchen. Exhibits culinary talents by personally performing tasks while leading the staff and managing all food related functions. Coordinates menus, purchasing, staffing and food
Working with Us Challenging. Meaningful. Life-changing. Those aren’t words that are usually associated with a job. But working at Bristol Myers Squibb is anything but usual. Here, uniquely interesting work happens every day, in every department.
Aspire is the leading all-in-one finance operating system for growing businesses in APAC. We are on a mission to reinvent business finance for a new generation of entrepreneurs and business owners, empowering startups and MSME to
Woven by Toyota is the mobility technology subsidiary of Toyota Motor Corporation. Our mission is to deliver safe, intelligent, human-centered mobility for all. Through our Arene mobility software platform, safety-first automated driving technology and Toyota Woven
JOB SUMMARY Accountable for overall success of the daily kitchen operations. Exhibits culinary talents by personally performing tasks while leading the staff and managing all food related functions. Works to continually improve guest and employee satisfaction
JOB SUMMARY The Assistant Controller manages the day-to-day operation of the Accounting Office. Primary responsibilities include financial analysis and financial reporting, budgeting/forecasting, audit and control, asset and liability reconciliation, working capital and cash control. CANDIDATE PROFILE Education and
JOB SUMMARY Accountable for overall success of the daily kitchen operations. Exhibits culinary talents by personally performing tasks while leading the staff and managing all food related functions. Works to continually improve guest and employee satisfaction