You will play a critical role in bridging the communication gap between Japan and the regional/global teams. Manage a small team. If you are looking to focus on management rather than a technical position this role is
Responsibilities: l Manage the implementation of capability initiatives and quality control of final deliverables. l Drive the needs assessments, capability program design, delivery, measurement and embedding with a strong focus on external engagement excellence. l Ensure successful
職種 正社員 職務明細 MD (Merchandiser) About the job: This role is for one of the Fashion brands in the LVMH Group in Japan. We are looking for someone who has the potential to grow and develop in
PGIM is the diversified asset management business of Prudential Financial, Inc. (NYSE: PRU). With $1.29 trillion in assets under management, and 45 offices spanning 18 countries, PGIM is among the world’s top-14 largest asset managers. Each
Job Description At Thermo Fisher Scientific, you’ll discover meaningful work that makes a positive impact on a global scale. Join our colleagues in bringing our Mission to life – to enable our customers to make the
Job Description サーモフィッシャーサイエンティフィック インコーポレイテッドについて 米国マサチューセッツ州ウォルサムに本社を置き、世界中に125,000人の従業員を擁しています。総売上高は440億ドル、研究開発費は15億ドルに及び、Thermo Scientific、Applied Biosystems、Invitrogen、Fisher Scientific、Unity Lab Services、Patheon、PPDブランドは、世界のさまざまな分野の基礎・応用研修、製品開発、品質管理・保証、安全保障から医療、製薬・バイオ医薬に至るお客様に広く浸透しています。 主な職務内容: 製品厚み測定機器のオンサイトサービス業務:顧客先での製品据付およびトレーニングの実施 ・プラスチック成型製造・研究開発分野において、Thermo Scientificの測定・検査・制御装置の顧客先での据付、正しくかつ安全な操作と保守の顧客トレーニングの実施 ・定期メンテナンス、保守管理、機器の修理、および顧客への継続的なトレーニングと技術サポートの実施 ・作業手順書および顧客の要件に沿った、訪問レポートの作成 プロフェッショナルエンジニアとしての役割: 社内外での専門家、トレーナー ・国内およびアジアパシフィック地域、グローバルの同僚エンジニアが抱える、製品の問題解決に協力 ・グローバルチームの一員として、技術的な問題に関する社内協議に参加、難解な問題の迅速かつ効率的な解決に対処 ・品質と信頼性の向上の推進のサポート、製品の品質管理にフィードバックを提供。顧客先での経験に基づいた、新製品開発に関するフィードバック・提案を提供 製品知識の提供:販売・納入した製品の長期的な運用に関するアドバイザー的役割 ・顧客のフォローアップのスケジューリングを調整し、トラブルフリーな運用に向けたメンテナンスの提案 ・営業部門の見積に必要な技術情報収集のサポート ・品質管理・製品開発チームと連携した、製品の改善提案 ・顧客先での機器の最適化によるパフォーマンスの向上を提案 ・顧客のニーズを満たし、製品が市場で評価を得られるよう、営業チームやマーケティングチームと緊密に連携 製品管理と改善 ・顧客からの製品のパフォーマンス・品質への評価を社内関係部門にフィードバック、持続的な改善を図る アフターマーケットビジネス ・アフターマーケット部門と協力し、既存顧客にスペアパーツ・機器のアップグレード・製品サポート契約などのアフターフォローの提案と実行 要件/資格: ・電気・機械、またはメカトロニクス工学に関する知識 ・プラスチック成型関連の業務経験があれば尚可 ・ビジネスレベルの英語(メールの読み書きなど) スキルと特性 ・Microsoft
BeiGene continues to grow at a rapid pace with challenging and exciting opportunities for experienced professionals. When considering candidates, we look for scientific and business professionals who are highly motivated, collaborative, and most importantly, share our
Job Description: Employer: DWS Group Title: Coverage Specialist – Japan / Retail Location: Tokyo Job Code: #LI-ZL1 #LI-01 About DWS: Today, markets face a whole new set of pressures – but also a whole lot of opportunity
Coordinate and lead commercial, engineering and other teams from the beginning of project development through to the Final Investment Decision (FID), with the potential to continue in this role during the later construction stages of the
About the Opportunity: Join a leading technology innovator on its mission to propel the world towards a zero-carbon future. Our core focus is on enhancing the operational and financial efficiency of renewable energy assets through a state-of-the-art,
Due to the focus in Japan for Digital Transformation and Data-driven strategy, this leading and well-known platform has continued to grow rapidly and achieved record growth. Focusing on a high level of customer service and experience, their
Areas of Responsibility As an IT Specialist, you will support the IT foundation, security, IT systems, IT services, communications and IT infrastructure of our distribution centres and their users across the Cluster. You will support the
Global D2C sleeping mattress company from Germany ドイツ発のグローバルD2C寝具マットレス会社 What will you do? * Develop and execute a comprehensive marketing strategy in collaboration with the Head of Japan and global teams, aimed at enhancing brand presence and
* Lead and project management of the following studies: - CSS (Company-led research) - IIS (Doctor-led research) - Collaborative study - Including oversight of external CRO Client Details * Leading global CRO business, with rich project
As Head of Pharmacovigilance, the role entails leading safety monitoring efforts for pharmaceutical products, ensuring regulatory compliance, and managing a team of professionals in these responsibilities. Client Details The organization focuses on providing essential pharmaceutical services,
Be part of a top 10 Global CRO thats entering the Japan market as a first member. Lead in RA activities to submit clinical trial documents to obtain approval. Client Details * Top 10 global CRO
Job Description: Employer: DWS Group Title: Senior Business Management Analyst Location: Tokyo, Japan Job Code: #LI-ZL1 #LI-01 About DWS: Today, markets face a whole new set of pressures – but also a whole lot of opportunity too.
At Gensler, we design for people. We leverage our global perspective and local presence to innovate at every scale. We’re not just designers. We’re tinkerers, craftspeople, visionaries, innovators and thought leaders. Fueled by passion and entrepreneurial
JD in english follows. —- はじめに 全てはミッションの達成のために メルカリは「新たな価値を生みだす世界的なマーケットプレイスを創る」をミッションに掲げる日本発の企業です。2013年の創業以降、ミッションの達成に向かって挑戦してきたメルカリは今、スタートアップから「世界に通用する企業」へと変化する挑戦の真っ只中にいます。今の成長フェーズでしか向き合えない価値ある課題を一つひとつ解決することが、必ずミッションの達成につながると信じて、メルカリは歩み続けています。私たちと一緒に、このミッションに挑戦してみませんか? 私たちのカルチャー メルカリはミッションの達成のために、社員一人ひとりと組織が大切にする共通の価値観があります。「Go Bold(大胆にやろう)」「All for One(全ては成功のために)」「Be a Pro(プロフェッショナルであれ)」という個人の行動指針を意味する3つのバリュー。そして「Sustainability」「Diversity & Inclusion」「Trust & Openness」「Well-being for Performance」という組織の土壌となる価値観を意味する4つのファンデーション。これらは、どんなに組織規模が拡大したとしても、メルカリがミッションを達成するために必要不可欠な要素であり、守り続けたいカルチャーであると考えています。 このような「メルカリ(会社)とメンバー(社員)が大事にする、共通の価値観」については社内向けのドキュメントである『Mercari Culture Doc』にまとめられていますので、ぜひご覧ください。メルカリはこのカルチャーを大切にしながら、多様なバックグラウンドを持つメンバーを積極的に受け入れ、認め合い、全員が活躍できる環境を追求します。 募集要項 業務内容 会社、事業方針を踏まえた中長期視点での取り組むべき課題・注力テーマを自ら設定し、その企画設計・推進を実行。 中長期観点で取り組むべき事案の設定提案を行う。 統計モデル、機械学習などを用いて仮説を構築したり、消費者の意思決定プロセスを構造化することが出来る。 具体的な業務内容 統計やマーケティング・サイエンスを使い、消費者の意思決定のメカニズムを明らかにする 機械学習を中心に消費者の行動を予測する 数理計画を用い、マーケティングキャンペーンを最適化する 時系列モデルを用い各種広告効果を計測し広告費用を最適化する 大胆なチャレンジ MAU2,000万を超えるメディアでの広告ソリューションの立ち上げ
Company Description Software and Digital Solutions business Unit (SDS) is responsible for growing Digital Business and operates in 4 regions – APAC, Japan, Europe and North America. The business is structured in every region as a