職種 正社員 職務明細 JOB TITLE: RETAIL DESIGN MANAGER COMPANY: LVMH FRAGRANCE BRANDS K.K. LOCATION: TOKYO MISSION STATEMENT: Identify needs and opportunities for each door and implement a trade strategy (events, media and specific trade actions) that will
職種 正社員 職務明細 JOB TITLE: Product Marketing Specialist COMPANY: Perfumes & Cosmetics Brand LOCATION: TOKYO MISSION STATEMENT: Product Management Plan / execute / review all new / existing product management Plan / execute / review national
As a Product Manager you will be responsible for planning, executing, and reviewing new and existing product management strategies while driving products sales across multiple channels. Client Details Our client is a prestigious luxury beauty brand,
Join us and celebrate the beauty of human experience. Create for happier, healthier lives, with love for nature. Together, with creativity and imagination, we deliver food innovations, craft inspired fragrances and develop beauty and wellbeing solutions. There’s
Your key responsibilities 1. preparation and clean-up of evaluation of products and fragrance samples (preparation of clothes for evaluation (washing machine or hand washing), washing machine cleaning, cleaning of evaluation space and booth, preparation and clean-up of
Client Strategy & Communication Specialist/ Coordinator The Client Strategy and Communication Specialist/Coordinator, as part of the Marketing Intelligence & Communications Division, works closely with three internal divisions (Fashion, Fragrance & Beauty, and Watches & Fine Jewelry) and
Since its launch in 1993 with a collection of six essential handbags, Kate Spade New York has always been colorful, bold, and optimistic. Today, it is a global lifestyle brand that designs extraordinary things for the
Since its launch in 1993 with a collection of six essential handbags, Kate Spade New York has always been colorful, bold, and optimistic. Today, it is a global lifestyle brand that designs extraordinary things for the
Context / background CHANEL Tech is leading a multi-year transformation program aiming at providing best in class solutions to its business counterparts, through a modern tech stack and a scalable architecture. At the cornerstone of the
The Social Media Planner will work in the Marketing Intelligence & Communications with three internal business divisions (Fashion, Fragrance & Beauty, Watches & Fine Jewelry) and external partners, to build daily social media communication. The Social Media
Join us and celebrate the beauty of human experience. Create for happier, healthier lives, with love for nature. Together, with passion and creativity, we deliver food innovations, craft inspired fragrances and develop beauty and wellbeing solutions. There’s
MISSION To assist in design development of projects using 3D modelling and rendering software to create 3D views and design studies. Projects include Department Store Counters, Stand Alone Boutiques, Multi Brand Stores, Pop Up Events, Outpost
Join us and celebrate the beauty of human experience. Create for happier, healthier lives, with love for nature. Together, with kindness and humility, we deliver food innovations, craft inspired fragrances and develop beauty and wellbeing solutions that
Join us and celebrate the beauty of human experience. Create for happier, healthier lives, with love for nature. Together, with passion and creativity, we deliver food innovations, craft inspired fragrances and develop beauty and wellbeing solutions. There’s
〜世界最大の香料メーカー、Givaudan(ジボダン)〜 ジボダンはスイスに本社を置く、香料業界で世界売上1位の香料メーカーです。 1895年にスイスで香水メーカーとして創業し、現在50か国以上に展開、78の製造拠点を持つ香料業界のリーディングカンパニーへと成長しました。私たちが生み出す香料は、フレグランスだけでなく、食品、飲料、消費財など、さまざまな分野で使用されています。 日常生活の中で、私たちが香りに触れる機会は驚くほど多く、毎日約10回、食事やお気に入りの香水、洗濯物のお手入れなどを通じてジボダンの香りを感じていただいています。 2023年の売上高は約1.2兆円(前年比4.1%増)で、香料業界において世界売り上げ1位、マーケットシェアは約3割を誇ります。 日本法人は1970年に設立されて以来、50年以上にわたり安定した事業を継続し、幅広い業界のお客様と共に、消費者の皆様に香りを通じて喜びを届ける製品づくりに取り組んでいます。 世界中で約16,000名を超える社員が、お客様と協力しながら新しいアイデアや志を追求し、活躍しています。ジボダンと共に、香りの未来を創造していきましょう。 Join us and celebrate the beauty of human experience. Create for happier, healthier lives, with love for nature. Together, with passion and creativity, we deliver food innovations, craft inspired
〜世界最大の香料メーカー、Givaudan(ジボダン)〜 ジボダンはスイスに本社を置く、香料業界で世界売上1位の香料メーカーです。 1895年にスイスで香水メーカーとして創業し、現在50か国以上に展開、78の製造拠点を持つ香料業界のリーディングカンパニーへと成長しました。 世界中で約16,000名を超える社員が、お客様と協力しながら新しいアイデアや志を追求し、活躍しています。 〇⾹料とは・・・ 香料には、⽇ごろ⼝にする⾷品や飲料に使われるフレーバーと、⾹⽔や洗剤に使われるフレグランスがあります。 日常生活の中で、私たちが香りに触れる機会は驚くほど多く、毎日約10回、食事やお気に入りの香水、洗濯物のお手入れなどを通じてジボダンの香りを感じていただいています。 ⾝の回りの消費財のあらゆるものに使用される同社製品は、社会に必要不可⽋な存在となっており、2023年の売上高は約1.2兆円(前年比4.1%増)と、香料業界において世界売り上げ1位、マーケットシェアは約3割を誇ります。 日本法人は1970年に設立されて以来、50年以上にわたり安定した事業を継続し、幅広い業界のお客様と共に、消費者の皆様に香りを通じて喜びを届ける製品づくりに取り組んでいます。 ジボダンと共に、香りの未来を創造していきましょう。 Join us and celebrate the beauty of human experience. Create for happier, healthier lives, with love for nature. Together, with passion and creativity, we deliver food
〜世界最大の香料メーカー、Givaudan(ジボダン)〜 ジボダンはスイスに本社を置く、香料業界で世界売上1位の香料メーカーです。 1895年にスイスで香水メーカーとして創業し、現在50か国以上に展開、78の製造拠点を持つ香料業界のリーディングカンパニーへと成長しました。 世界中で約16,000名を超える社員が、お客様と協力しながら新しいアイデアや志を追求し、活躍しています。 〇⾹料とは・・・ 香料には、⽇ごろ⼝にする⾷品や飲料に使われるフレーバーと、⾹⽔や洗剤に使われるフレグランスがあります。 日常生活の中で、私たちが香りに触れる機会は驚くほど多く、毎日約10回、食事やお気に入りの香水、洗濯物のお手入れなどを通じてジボダンの香りを感じていただいています。 ⾝の回りの消費財のあらゆるものに使用される同社製品は、社会に必要不可⽋な存在となっており、2023年の売上高は約1.2兆円(前年比4.1%増)と、香料業界において世界売り上げ1位、マーケットシェアは約3割を誇ります。 日本法人は1970年に設立されて以来、50年以上にわたり安定した事業を継続し、幅広い業界のお客様と共に、消費者の皆様に香りを通じて喜びを届ける製品づくりに取り組んでいます。 ジボダンと共に、香りの未来を創造していきましょう。 Join us and celebrate the beauty of human experience. Create for happier, healthier lives, with love for nature. Together, with passion and creativity, we deliver food
〜世界最大の香料メーカー、Givaudan(ジボダン)〜 ジボダンはスイスに本社を置く、香料業界で世界売上1位の香料メーカーです。 1895年にスイスで香水メーカーとして創業し、現在50か国以上に展開、78の製造拠点を持つ香料業界のリーディングカンパニーへと成長しました。 世界中で約16,000名を超える社員が、お客様と協力しながら新しいアイデアや志を追求し、活躍しています。 〇⾹料とは・・・ 香料には、⽇ごろ⼝にする⾷品や飲料に使われるフレーバーと、⾹⽔や洗剤に使われるフレグランスがあります。 日常生活の中で、私たちが香りに触れる機会は驚くほど多く、毎日約10回、食事やお気に入りの香水、洗濯物のお手入れなどを通じてジボダンの香りを感じていただいています。 ⾝の回りの消費財のあらゆるものに使用される同社製品は、社会に必要不可⽋な存在となっており、2023年の売上高は約1.2兆円(前年比4.1%増)と、香料業界において世界売り上げ1位、マーケットシェアは約3割を誇ります。 日本法人は1970年に設立されて以来、50年以上にわたり安定した事業を継続し、幅広い業界のお客様と共に、消費者の皆様に香りを通じて喜びを届ける製品づくりに取り組んでいます。 ジボダンと共に、香りの未来を創造していきましょう。 Join us and celebrate the beauty of human experience. Create for happier, healthier lives, with love for nature. Together, with passion and creativity, we deliver food
The Social Media Intern will support the Social Media Manager and the team in building strategic partnerships with internal stakeholders and external partners to maximize the House’s social media presence across the platforms in Japan, reinforce
Since its launch in 1993 with a collection of six essential handbags, Kate Spade New York has always been colorful, bold, and optimistic. Today, it is a global lifestyle brand that designs extraordinary things for the