Were Celonis, the global leader in Process Mining technology and one of the worlds fastest-growing SaaS firms. We believe there is a massive opportunity to unlock productivity by placing data and intelligence at the core of
Company Description Checkout.com is one of the most exciting fintechs in the world. Our mission is to enable businesses and their communities to thrive in the digital economy. We’re the strategic payments partner for some of
At Anaplan, we are a team of innovators who are focused on optimizing business decision-making through our leading scenario planning and analysis platform so our customers can outpace their competition and the market. What unites Anaplanners
At Anaplan, we are a team of innovators who are focused on optimizing business decision-making through our leading scenario planning and analysis platform so our customers can outpace their competition and the market. What unites Anaplanners
FICO (NYSE: FICO) is a leading global analytics software company, helping businesses in 100+ countries make better decisions. Join our world-class team today and fulfill your career potential! The Opportunity If you are a motivated, strategic
Main duties and responsibilities Airport stakeholders’ relationship management Build and maintain positive and effective relationships with Airport management, Customs and all relevant stakeholders Lead key negotiations with airport, customs, agents and related stakeholders make contracts with
In the service department, our focus is to provide our clients with high quality and best possible production of their wind power plants. With our long standing good previous experience with and service experience globally, we
Purpose of the role The Counter Operations Manager is to manage all Central Issuing and Refund Counters (CIRC) in Japan from setup, implementation to daily operations. As a key management role, this includes the management of
Purpose of the role The Counter Operations Manager is to manage all Central Issuing and Refund Counters (CIRC) in Japan from setup, implementation to daily operations. As a key management role, this includes the management of
Facility Fire Protection Engineer Key Role: Identify fire-related risks, determine ways to reduce the risks, and design ways to safeguard against the wrath of fire. Analyze, formulate, and recommend facility fire protection requirements, design, space criteria,
ジョブタイトル シニアアカウンタント/アシスタントマネージャー レポート先 不正利用対策マネージャー 主な目的 このポジションにおけるミッションは、Eコマースおよび店舗におけるデビット・クレジットカードの不正利用対策の実施、調整、運営です。日本市場のニーズに応じて、グループの戦略とガイドラインに沿った詐欺対策の実施と運用を確保します。 この役割は、各メゾンとの関係を維持し、不正防止ソリューションの開発と運用管理を担当します。これはビジネス全体の不正防止機能を強化し、クライアントのエクスペリエンスを向上させるというグループの戦略の重要な部分を担っています。不正利用管理業務には、対面決済に加えて非対面決済である電話およびWeb注文のレビュー、デビット/クレジットカードの処理、不正利用者・不正リスクの分析、調査、回収が含まれます。 クライアントリレーションセンターおよびBTQスタッフ、内部統制、ITなどの専門家と密接に連携し、ファイナンスチーム内だけでなく、他部署と協力し、強力なコミュニケーションスキルを持って当社の事業活動をサポートし、Eコマース部署・店舗のニーズを実現するための強い実行力を持つチーム・プレイヤーになることが期待されます。 リシュモンジャパンは国内で18のブランドを展開、約200のブティックを運営し、2,000人以上の従業員を雇用しています。このポジションは、リシュモンファイナンスコミュニティ全体の一員であり、強固なコンプライアンス・マインドと問題解決能力を備えた真のビジネスパートナーであることが期待されています。 主な職務 重点責任1:不正防止業務の運用管理 KPIの達成に向けて、不正使用/チャージバック率と、システムによるオートメーション率が目標値を上回るように管理する 電話注文とウェブ注文の支払取引を詐欺対策ツールを利用し最前線で制御する クライアントリレーションセンター・店舗の日々の不正利用検知と対応 不正防止業務の標準作業手順の確立と維持 クレジットカード会社や決済代行会社からの依頼に迅速に対応、必要なドキュメントの収集と提出 戦略的なチャージバックレポートの作成と提出 重的責任2:ステークホルダーとの協力・コンプライアンスの管理 不正利用リスク管理プロセスの透明性を提供する分析と報告を定期的に実施 不正利用防止のため、クライアントリレーションセンター・店舗向けの詐欺防止トレーニングを企画、実施 Eコマース・店舗の詐欺利用に関連する法令及びグループ指針への対応 アクワイアラーとリシュモンの良好な関係の維持 重的責任3: グローバル/戦略的/不正利用検知自動化プロジェクト プロセスの簡素化と生産性 システムの統合・高度化 新規事業/プロセス開発/スキーム実施 マシーンラーニングやリスクルールによるオートメーション化の推進 Eコマース・BTQへの新しい不正利用リスク管理ソリューションの導入 プロフィール: 経験: 5年以上の経理および/またはコントロールの経験 3年以上のEコマースにおける不正防止管理の経験はプラス リテール業界またはEコマース業界の経験はプラス スキル: 細部への注意、積極的かつソリューション志向、タイムリーかつ定性的
Purpose of the role Main duties and responsibilities The incumbent has the same duties and responsibilities as a Refund Staffs: Verify and refund Global Blue Tax-Free Forms Prevent refunding mistakes and fraud Increase Customer Satisfaction Prepare reports
Job Description: Primary Skills/Requirements Minimum 3 - 8 years of Work experience in Workday Technical as Integration consultant Certifications in Workday Integration Core and/or Studio (Preferable). Or Candidates having Very Good Hands-on Experience without certification are
Job Description: Respond Resolves all L2 issues / incidents / tasks for Customers either escalated from L1 support or end user via email, phone, or SM tool. Scope a customer s issue by collecting the relevant
Job Summary Job Description Application Deadline: November 15, 2024 What is the opportunity? In this role you will deliver on the RBC’s client experience and own the moment with our clients, effectively using time on the
SummaryPosted: Oct 30, 2024 Weekly Hours: 37.5 Role Number: 200560070 At Apple, we believe that hard work, a fun environment, creativity and innovation fuel the ultimate customer experience. We believe each customer interaction is an opportunity
Company Description Visa is a world leader in payments and technology, with over 259 billion payments transactions flowing safely between consumers, merchants, financial institutions, and government entities in more than 200 countries and territories each year.
Since 1998, weve been on a mission to reshape how players interact with their favorite games, growing into a global team of over 12,000 professionals spread across 70+ studios in 26 countries. We are always there
JOB SUMMARY Supports the day-to-day execution of general ledger impacted processes, including support to clients as they work with and understand these processes. Performs accounting functions specifically in the areas of account balancing, ledger reconciliation, reporting
FARFETCH exists for the love of fashion. Our mission is to be the global platform for luxury fashion, connecting creators, curators and consumers.Were a positive platform for good, bringing together an incredible creative community made up