JOB SUMMARY Assists the Front Office Manager in administering front office functions and supervising staff on a daily basis. Front office areas include Bell/Door Staff, Switchboard and Guest Services/Front Desk. Position directs and works with managers and employees to carry out
About Four Seasons: Four Seasons is powered by our people. We are a collective of individuals who crave to become better, to push ourselves to new heights and to treat each other as we wish to
Organization Overview: Citi Market Operations is currently at a pivotal point in its evolution and journey to implement a target operating model. We take pride and are passionate about our People and our culture. We are
JOB SUMMARY The Director of Marketing Communications is responsible for the planning, direction, control, and coordination of all communication activities, with an emphasis on public relations. Promotes and maintains good communications in order to enhance the
Organization Description Developed in partnership with jeweler and luxury products designer Bulgari, our select Bulgari Hotels & Resorts are located in major cosmopolitan cities and luxury resort destinations. Join our team and help deliver the excitement,
JOB SUMMARY Serves as the property Manager on Duty and oversees all property operations, ensuring that the highest levels of hospitality and service are provided. Represents property management in resolving any guest related situation. Manages the
JOB SUMMARY Serves as the property Manager on Duty and directs all property operations during the overnight shift. Ensures that the highest levels of hospitality and service are provided during the overnight shift. Represents property management
POSITION SUMMARY Process all guest check-ins by confirming reservations, assigning room, and issuing and activating room key. Process all payment types such as room charges, cash, checks, debit, or credit. Process all check-outs including resolving any
POSITION SUMMARY 日本語スキル必須 / Japanese language skill is a must. ホテルのアメニティ、サービス、営業時間、近隣の観光地やアクティビティに関する案内や情報をゲストに提供する。ゲストのチェックイン/チェックアウト、客室予約、リクエスト、変更、キャンセルをすべて整理、確認、処理する。ゲストの電話、リクエスト、問題を解決するために、必要に応じて適切な個人または部署(例:ベルパーソン、フロントデスク、ハウスキーピング、エンジニアリング、セキュリティ/ロスプリベンション)に連絡する。ゲストをフォローアップし、リクエストや問題に対する解決策が満足のいくものであったかを確認する。正確、完全、かつ読みやすいメッセージの受信、記録、および伝言を行う。ユニークなニーズを持つゲストからの特別なリクエストに対応する。VIPの到着を指定された担当者に伝え、エスコートとアメニティの手配を行う。アメニティとゲストのユニークなニーズを通じて、ゲストにパーソナルな経験を提供する。 会社の方針と手続きに従う、事故、怪我、危険な作業状況をマネージャーに報告する、制服と身だしなみが清潔でプロフェッショナルであることを確認する、機密情報の秘密を守り、会社の資産を保護する。会社の基準に従ってすべてのゲストを歓迎し、承認する。ゲストのサービスニーズを予測し、それに応える。明確でプロフェッショナルな言葉遣いで他者と会話し、適切なエチケットで電話応対をする。他者との良好な関係を築き、維持する。品質保証に関する期待や基準を遵守する。組織の効率性、生産性、品質、安全性、コスト削減を向上させるための新しいアイデア、技術、またはプロセスを特定し、推奨する。長時間または全勤務時間において、立ったり、座ったり、歩いたりする。10ポンド以下の重量の物体を補助なしで移動、持ち上げ、運び、押し、引き、置く。監督者の要請に応じて、その他の合理的な職務を遂行する。 Supply guests with directions and information regarding property amenities, services, and hours of operation, and local areas of interest and activities. Contact appropriate individual
Our jobs arent just about giving guests a smooth check-in and check-out. Instead, we want to build an experience that is memorable and unique. Our Operations Experts take the initiative to deliver a wide range of
業務内容 アシスタントフロントオフィスマネージャーに代わり、チームの日常業務を管理し、且つ、総支配人またはその代理人が不在の場合、夜間のホテル業務全般を調整•監督する責任を担っていただきます。 ゲストの安全とセキュリティを確保し、夜間の監査業務を正確かつタイムリーに対処いただきます。 具体的には、 ホテル館内の巡回(ハート•オブ•ハウス、駐車場を含む) VIP挨拶 すべての苦情処理 日報の作成 フロントオフィスの方針と手順がすべて遵守されていることを確認する。 夜間消防隊を組織し、監督し、指揮する。 フロントオフィス業務システムはもちろん、バックアップ手順やシステム復旧手順を理解する。 フロントデスク、ゲストエクスペリエンス、オペレーターの業務基準を理解し、フォローアップを行う。 IHG One Rewards基準の遵守 遺失物および拾得物の取り扱いおよび処分に関する監督•指示 勤務中に対応し解決した問題および未解決の問題を客室担当ディレクター/アシスタントフロントオフィスマネージャーへ報告する。 すべての客室タイプ、ホテルの指標、施設を熟知していること。 リスクのあるゲストの登録と管理 バッチ処理の監督(フロントオフィスでの毎日の売上取引を監査し、一致を確認し、すべてのレジの残高を照合し、不一致があれば担当者に報告する。) 応募資格 今回のポジションには必要な資格、技術スキル、および実績のあるホテルでの同様の役割での経験が必要であり、次のものが含まれます。 学歴不問 フロントオフィススーパーバイザーもしくは同等以上の実務経験 ビジネスレベル以上の日本語および英語のスキル チームをリードし、トレーニングを担当した経験 日本で就労可能な資格 理想的な人物像 チームメンバーをリスペクト出来る方 渋谷という土地に魅力を感じていただける方 福利厚生 120日、有給休暇(初年度は10日)、私傷病休暇(年間12日)、IHGグループ従業員割引制度、食事手当(10,500円/月)など、ホテルならではの福利厚生も充実しています。 個性や色が交差する渋谷らしく、様々なバックボーンを持つ方や多国籍な人材が活躍できる場所です。 ホテルレストラン出身者だけでなく、ホテルでの就業経験が無いスタッフもたくさん在籍しています。 働くスタッフ全員が自分らしく働くことができる、そんな環境を目指しています。 様々な人々やクリエイティブが交差するカルチャーの発信地として、日々変化を続けながらユニークで忘れらない体験をゲストへ提供するお手伝いをしていただきます。
JOB SUMMARY Assists the property’s Banquets/Catering Department in the propertys reactive and proactive sales efforts with a focus on group and catering accounts. The position contributes to achieving revenue goals and the financial performance of the
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POSITION SUMMARY Assist staff with expediting problem payments (e.g., problems processing credit card). Follow up with guest regarding satisfaction with guest-related issues. Process all guest check-ins by confirming reservations, assigning room, and issuing and activating room
JOB SUMMARY ハウスキーピング、レクリエーション/ヘルスクラブ、ランドリー部門の日常業務のサポートに重点的に取り組むアシスタントハウスキーピングマネージャー。必要に応じて、客室および公共スペースの清掃と維持管理を従業員とともに行う。点検を行い、是正措置の責任を明確にする。運営予算を維持しながら、ゲストおよび従業員の満足度を確保する。 Assistant Housekeeping manager that focuses on supporting the day-to-day activities in Housekeeping, Recreation/Health Club and Laundry, if applicable. Position works with employees to clean and maintain guestrooms and public space. Completes inspections and
JOB SUMMARY Functions as the strategic business leader of the propertys Rooms department. Responsible for planning, developing, implementing and evaluating the quality of property’s rooms. Position works with direct reports to develop and implement departmental strategies
About Four Seasons: Four Seasons is powered by our people. We are a collective of individuals who crave to become better, to push ourselves to new heights and to treat each other as we wish to
POSITION SUMMARY Run sold room reports, verify room status, determine discrepant rooms, prioritize room cleaning, and update status of departing guest rooms. Assist Housekeeping management in managing daily activities. Act as a liaison to coordinate the
Job Description JOB SUMMARY Serves as the property Manager on Duty and directs all property operations during the overnight shift. Ensures that the highest levels of hospitality and service are provided during the overnight shift. Represents
日本語スキル必須 / Japanese language skill is a must. 予約の確認、部屋の割り当て、ルームキーの発行と有効化により、すべてのゲストのチェックインを処理する。宿泊料金、現金、小切手、デビットカード、クレジットなど、すべての支払いタイプを処理する。すべてのチェックアウトを処理し、遅延料金や係争中の料金の解決を行う。ゲストからの電話、メッセージ、リクエスト、質問、懸念事項のすべてに応答し、記録し、処理する。ハウスキーピングと連携して、チェックインに必要な部屋の準備状況を把握する。ゲストや訪問者に駐車手順を伝え、必要に応じてベルスタッフやバレースタッフを派遣する。宿泊客に、ホテルや地元の観光地に関する案内や情報を提供する。日報(チェックイン・チェックアウト数)の作成、特別なリクエストの確認、レポートの正確性を確認する。コンピューターシステムで、指定されたキャッシャーとクロージングレポートを完成させる。ゲストの個人小切手とトラベラーズチェックを現金化する。シフトの開始と終了時にバンクを数える。会計仕様に従ってレシートの残高を調整しドロップする。 会社の安全およびセキュリティに関するすべての方針と手順に従う。事故、怪我、危険な作業状況をマネージャーに報告する。会社の方針と手続きに従う;制服と身だしなみが清潔でプロフェッショナルであることを確認する。専有情報の機密性を維持し、会社の資産を保護する。会社の基準に従い、すべてのゲストを歓迎し、レコグナイズする。ゲストのサービスニーズを予測して対処する。障害のあるゲストを支援する。明確でプロフェッショナルな言葉遣いで他者と会話し、適切なエチケットで電話に応対する。他者との良好な関係を築き、維持する。品質保証の期待と基準を遵守する。長時間、立ったり、座ったり、歩いたりする。10ポンド以下の重さのものを補助なしで移動、持ち上げ、運び、押し、引き、置く。監督者の要請により、その他の合理的な職務を遂行する。 マリオット・インターナショナルでは雇用機会均等の実現に向けて、多種多様な人材の雇用、従業員を第一に考え受け入れる企業文化の維持に取り組んでいます。当社は、身体障害者や退役軍人など、保護された根拠に基づく差別、あるいは準拠法の適用を受けるあらゆる根拠に基づく差別の撤廃に取り組んでいます。...