Company Description Are you ready to trade your job for a journey? Become a FlyMate! Passion, excitement & global collaboration are all core to what it means to be a FlyMate. At Flywire, we’re on a
Company Description Publicis Groupe is not just a company you work for; it’s a platform for you to take your talent to the world. If you want to help change the world, ideas alone are not
Company Description The history of Bosch is the history of car evolution. As a top-class automotive equipment supplier, Bosch Corporation supports market expansion/inroads domestically as well as globally. Bosch will continue to pursue forward-looking technologies such
Job Description As the Digital Marketing Manager, you lead the growth and development digital marketing vision and strategy to secure COS Online growth and amplify our digital presence. In this role, you create an alignment between commercial
DMX Assistant Brand Manager-2407028094W Description Kenvue is currently recruiting for: Assistant Brand Manager, DMX (Digital Media Excellence) Marketing This position reports into Brand Manager and is based at Tokyo, Japan. Who we are At Kenvue, we realize the extraordinary
Moxy Tokyo Kinshicho is located in the heart of downtown Tokyo. The Hotel has 205 rooms which boast stylish, minimalist designs, a bar & lounge, and a gym. The Hotel offers food and drinks around the
Key Account Manager – Oncology Japan At Regeneron, we believe that when the right idea finds the right team, powerful change is possible. As we work across our growing network to invent, develop and commercialize life-transforming medicines
企業概要 As a member of the Account Management Team, you will work closely with restaurant partners as a strategic account manager, planning and executing measures to improve their performance while ensuring operational efficiency and success. *Clients: Corporations in
Role Description: Inside Sales Associate - Japan Role Purpose Wasabi’s Inside Sales Associate is a crucial part of Japan Sales Team. You will be a hunter, calling on new prospects to help them move to Wasabi’s
Role Purpose: As a professional and reliable business partner, contribute to maximizing product value through planning and executing communication initiatives/activities in line with the product brands strategy. Proactively gather information and collaborate with internal stakeholders to
Get to know Okta Okta is The World’s Identity Company. We free everyone to safely use any technology—anywhere, on any device or app. Our Workforce and Customer Identity Clouds enable secure yet flexible access, authentication, and
About the job As an Account Manager, you will be the main relationship owner with our strategic partner in Japan. You will work at the intersection of the business, customer success, operations, and data. This team owns
General Purpose: CORSAIR is currently seeking a new Marketing Manager to plan, develop, and oversee the implementation of effective marketing strategies, programs, and initiatives in Japan. Your main responsibility will be to determine the overall marketing direction
職種 正社員 職務明細 Manage all processes associated with windows, pop-ups, special projects, and product events across all brand touchpoints. Communicated the local VM member who is responsible for the windows and project display layout, and operational
Description Kenvue is currently recruiting for: Assistant Brand Manager, DMX (Digital Media Excellence) Marketing This position reports into Brand Manager and is based at Tokyo, Japan. Who we are At Kenvue , we realize the extraordinary power of
About Zscaler Serving thousands of enterprise customers around the world including 40% of Fortune 500 companies, Zscaler (NASDAQ: ZS) was founded in 2007 with a mission to make the cloud a safe place to do business
弊社について IHGホテルズ&リゾーツでは、社員一丸となって、「True Hospitality for Good」を世界規模でお届けしております。コーポレートオフィスと6,000を超えるホテルを展開するIHGでのキャリアは、あなたの可能性を広げる最適な職場です。IHGのユニークな文化と、あなたをサポートし、鼓舞する優秀な同僚がお待ちしております。IHGでは、あなたのキャリアがどのようなものであれ、また、どのようなことを達成したいのであれ、さまざまな機会をお選びいただけます。 近年、私たちは社内を変革してきました。お客様やオーナー様に愛され、選ばれるホテル企業になるため、業績を伸ばし、成長への絶え間ないフォーカスを維持するという大胆な野望を抱いています。 私たちはホスピタリティ・ビジネスを中核とし、つながりを大切にし、共にあることで生産性を支える独自の仲間意識を育んでいます。IHGでは、オフィスワークとリモートワークを融合させたハイブリッドな働き方をすることで、従業員に柔軟性とバランスを与えています。そのため、リーダーはチームと協力し、いつ、どのようにコラボレーションするかを決定します。 最高のワークライフを送れるよう、さまざまな福利厚生をご用意しています。これには、多数のホテルでの宿泊割引、リチャージ・デイ、年間を通じたボランティア・デーなどが含まれます。マイウェルビーイング・フレームワークを通じて、健康、ライフスタイル、職場におけるウェルビーイングのサポートに取り組んでいます。当ホテルはユニークで包括的な企業文化を提供しており、そこには常に、所属し、成長し、変化をもたらすための「あなたのための部屋」があります。 私たちの使命は、すべての人を歓迎し、違いを認め合い、従業員が自分らしさを発揮できるような、インクルーシブなチームを作ることです。IHGホテルズ&リゾーツは、人種、肌の色、宗教、性別、性的指向、性自認、国籍、退役軍人の地位、障害の有無にかかわらず、応募者と従業員に均等な雇用機会を提供します。当社は、信頼、サポート、受容の文化を推進しています。異なる背景、経験、考え方を常に歓迎します。 日々の業務 IHGでは新しく生まれ変わったリワードプログラムや新しいブランドの立ち上げなど今日本とミクロネシア地域において目覚ましい事業の拡大を推進しています。そんなIHGファミリーの一員になりませんか? IHGにとって日本は重要なマーケットでありその日本マーケットの成長に伴い、ディストリビューションマネージャー(日本&ミクロネシア担当)を募集いたします。 この職務はディストリビューションシニアディレクター(在上海オフィス)の直属となります。 このポジションの業務はIHGのディストリビューション戦略のもとIHGのホテルを販売いただくディストリビューションチャネルであるパートナー(楽天、一休、じゃらん、JTBなど)との折衝や新規開拓をします。特にフォーカスするのはパートナーとの条件交渉やシステムソリューション関連の管理、レートパリティ(料金の同等性)の目標達成です。 またディストリビューションチャネルの詳細な分析と知識に基づいてエンドツーエンドの一貫したプロジェクトの必要性を定義し推進するポジションです。 私たちは、意欲的で多様な考えを持ち、エキサイティングなチャレンジを探している人材を求めています。そしてその見返りとして数多くの素晴らしいキャリアチャンスをご提供することができます。 求められる能力 この職務で成功するためには、以下のスキルと属性が望ましいです。 - 学士号/修士号取得者優遇。関連する事業開発、アナリティクス、アカウントマネジメント、プロジェクトマネジメントにおいて少なくとも5~10年の経験 - 市場分析、洞察、結論を導き出す能力を通じて、戦略的思考を実証 - デジタル、eコマース、プロジェクトマネジメントに関する知識 - 大規模なプロジェクトを構想から実施まで組織化、計画、実行したプロジェクトマネジメント経験 With spectacular growth in our region - which includes a
About Zscaler Serving thousands of enterprise customers around the world including 40% of Fortune 500 companies, Zscaler (NASDAQ: ZS) was founded in 2007 with a mission to make the cloud a safe place to do business
At F5, we strive to bring a better digital world to life. Our teams empower organizations across the globe to create, secure, and run applications that enhance how we experience our evolving digital world. We are
JOB SUMMARY This role is responsible for managing the digital platform strategy for Marriott’s APEC channels. Key focuses include understanding the APEC market’s buying behavior and market trends to optimize Marriott channels for the APEC market, ensuring the