Job Title: Automation Engineer Location: Tokyo, Japan Position Summary: The Automation Engineer will be responsible for addressing hardware and software challenges at the system level in advanced robotics systems. This role involves troubleshooting, optimizing performance, and
Netflix is one of the worlds leading entertainment services, with 283 million paid memberships in over 190 countries enjoying TV series, films and games across a wide variety of genres and languages. Members can play, pause
職種 正社員 職務明細 Forvis Mazarsについて Forvis Mazarsは世界をリードするプロフェッショナル・サービス・ネットワークです。私たちの40,000人の強力なチームは、世界中で比類のないクライアント・エクスペリエンスを提供することに全力を尽くしています。私たちは1つのチームとして活動し、協力的で統合されたアプローチをとることで、あらゆる業種や地域のあらゆる規模のクライアントに、一貫したパーソナライズされたサービスを提供しています。 1992年に設立され、日本では30年以上の経験を培ってまいりました。以来、Forvis Mazars in Japanは、日本企業、世界各国の多国籍企業、及び外国人投資家のクライアントに対して監査、税務、アウトソーシング、アドバイザリーサービスを提供する点で主要な役割を果たし、今日では、日本におけるトップのプロフェッショナルサービス・ファームとして認知されています。現在、18名のパートナーのリーダーシップのもと、約20国籍の250名以上のプロフェッショナルを擁しています。 About Forvis Mazars Forvis Mazars is a leading global professional services network. Our 40,000+ strong team is committed to delivering an unmatched client experience across
About Ogilvy Ogilvy has been creating impact for brands through iconic, culture-changing, value-driving ideas since the company was founded by David Ogilvy 75 years ago. It builds on that rich legacy through Borderless Creativity – innovating
企業概要 ピュブリシスグループは、単なる働く場ではなく、グローバルに力を発揮するための環境を提供する場です。世界変革に貢献するためにはアイデアだけでは不十分です。本当の意味で社会にインパクトを与えるためには、知識、人材、リソースを有意義に活用する必要があります。ピュブリシスグループでは、グローバルネットワーク、知識、ツール、クライアント、ブランド、そしてデータ、テクノロジー、メディア、戦略、クリエイティビティ、ビジネス変革の専門知識を持つ9万人以上の優秀な人材と繋がり、協力することができます。 ピュブリシスグループは世界でも3番目に大きなコミュニケーション・グループです。1926年にパリで設立され、マーケティング、コミュニケーション、デジタル・ビジネストランスフォーメーションのリーダーとして100カ国以上で事業を展開しています。 求人内容 Agency内部プロダクションチームにおいて、エージェンシーの各ブランドチームや、世界各国にあるProdigiousと良好な関係性を構築し、案件数・売上増加に向けたアカウント業務をご担当いただきます。 当面は大手金融企業のタッチ決済サービスの広告(グラフィックが中心)及び各種制作物の制作進行管理業務をご担当いただきます。 Digital、film、printなど各種コンテンツ制作を主軸としたプロジェクトにおいて、クライアントとのコミュニケーションを円滑に進め、 グループ会社および協力パートナー、ベンダーなど社内外のスタッフと協業を推進しプロジェクトをリードしていただきます。 長期的にプロダクション事業の拡大を担っていける人材を募集しております。 資格 総合広告代理店または制作会社で営業職としてAE:5年/AM:7年以上の職務経験がある。 POP・グラフィック制作の経験がある。 (Account Manager)キャンペーン全体のプロデュースおよび予算の作成・管理の経験がある。 クライアントおよび社内スタッフと良好な関係を作る人的スキルを有している。 その他の情報 #LI-Hybrid...
Netflix is one of the worlds leading entertainment services, with 283 million paid memberships in over 190 countries enjoying TV series, films and games across a wide variety of genres and languages. Members can play, pause
Hardship LevelH (no hardship) Family TypeFamily Family TypeFamily Residential location (if applicable) GradeNOC Staff Member / Affiliate TypeNational Professional Officer ReasonRegular Regular Assignment Remote work acceptedNo Target Start Date2025-03-01 Deadline for ApplicationsDecember 26, 2024 Standard Job
職種 正社員 職務明細 ■Condé Nastについて Condé Nast(コンデナスト)は、Vogue、The New Yorker、GQ、Glamour、AD、Vanity Fair、Wiredなど、多くの象徴的なブランドを擁するグローバルメディア企業です。同社の受賞歴あるコンテンツは、84百万人の読者にプリントで、デジタルでは367百万人、ソーシャルプラットフォームでは379百万人に届き、毎月10億以上のビデオ閲覧数を生み出しています。 当社は、ロンドンとニューヨークに本社を置き、中国、フランス、ドイツ、インド、イタリア、日本、メキシコとラテンアメリカ、ロシア、スペイン、台湾、イギリス、アメリカなど、世界32か国で事業を展開しています。また、世界中にローカルライセンスパートナー(提携)も有しています。 ■コーポレートバリュー:Condé Code Condé Codeは、当社がコーポレート・バリューとして掲げる私たちの持つべき価値観、規範です。 以下6つから成るCondé Codeを理解・共感し、Condé Nastの一員としてそれらを主体的に体現していくことが求められます。 1. Champion All Voices 2. Be Curious 3. Focus On Tomorrow 4. Stay Inspired 5. Earn Trust 6. Work Together ■配属先:Sales Department
職種 正社員 職務明細 JOB TITLE: RETAIL DESIGN MANAGER COMPANY: LVMH FRAGRANCE BRANDS K.K. LOCATION: TOKYO MISSION STATEMENT: Identify needs and opportunities for each door and implement a trade strategy (events, media and specific trade actions) that
Hogarth is the Global Content Experience Company. Part of WPP, Hogarth partners with one in every two of the world’s top 100 brands including Coca-Cola, Ford, Rolex, Nestlé, Mondelez and Dyson. With a breadth of experience
Hogarth is the Global Content Experience Company. Part of WPP, Hogarth partners with one in every two of the world’s top 100 brands including Coca-Cola, Ford, Rolex, Nestlé, Mondelez and Dyson. With a breadth of experience
Hogarth is the Global Content Experience Company. Part of WPP, Hogarth partners with one in every two of the world’s top 100 brands including Coca-Cola, Ford, Rolex, Nestlé, Mondelez and Dyson. With a breadth of experience
Hogarth is the Global Content Experience Company. Part of WPP, Hogarth partners with one in every two of the world’s top 100 brands including Coca-Cola, Ford, Rolex, Nestlé, Mondelez and Dyson. With a breadth of experience
Hogarth is the Global Content Experience Company. Part of WPP, Hogarth partners with one in every two of the world’s top 100 brands including Coca-Cola, Ford, Rolex, Nestlé, Mondelez and Dyson. With a breadth of experience
Our Purpose We work to connect and power an inclusive, digital economy that benefits everyone, everywhere by making transactions safe, simple, smart and accessible. Using secure data and networks, partnerships and passion, our innovations and solutions
This position is responsible for leading media buying and executing communication activities to increase brand awareness and gain audiences’ understanding of the maison. In consistency with international brand direction as well as local business objectives, plan
At YETI, we believe that time spent outdoors matters more than ever and our gear can make that time extraordinary. When you work here, you’ll have the opportunity to create exceptional, meaningful work and problem solve