Why PlayStation? PlayStation isn’t just the Best Place to Play — it’s also the Best Place to Work. Today, we’re recognized as a global leader in entertainment producing The PlayStation family of products and services including
What the Role Entails About Tencent Tencent is an Internet-based platform company founded in Shenzhen, China, in 1998. We use technology to enrich the lives of Internet users and assist the digital upgrade of enterprises. Our
Sr. Mobile Game Designer - Tokyo About us: Deep expertise. Personal and Industry evolution. Impeccable craft. These are Limit Break’s founding principles. Limit Break founded by global industry leaders in mobile gaming, We are unlocking its
Sr. Mobile Game Designer , Location: Tokyo Japan About us: Deep expertise. Personal and Industry evolution. Impeccable craft. These are Limit Break’s founding principles. Limit Break founded by global industry leaders in mobile gaming, We are
Level Designer Location: Tokyo Office (Onsite) About us: Deep expertise. Personal and Industry evolution. Impeccable craft. These are Limit Break’s founding principles. Limit Break founded by global industry leaders in mobile gaming, We are unlocking its
Senior UX/UI Designer Location: Japan About us: Deep expertise. Personal and Industry evolution. Impeccable craft. These are Limit Break’s founding principles.Welcome to Limit Break, where gaming and innovation meet to create a world like no other.
About us Location: Tokyo, Japan Deep expertise. Personal and Industry evolution. Impeccable craft. These are Limit Break’s founding principles.Welcome to Limit Break, where gaming and innovation meet to create a world like no other. As global
Lead Game Designer Location: Tokyo, Japan (Onsite) About us: In this position, you will be responsible for creating and managing game design documents (GDD). You will also collaborate with international teams to determine the overall direction
Responsibilities: 業務内容 1.キャラクターアニメーションの制作 ゲーム内のキャラクターやクリーチャーの動きを制作し、リアルで魅力的なアニメーションを提供します。 2.エフェクトアニメーションの制作 スキルやバトルアクションなど、視覚的に印象的なエフェクトのアニメーションを制作します。 3.リグとスキニングの調整 キャラクターのリグやスキニングを調整し、アニメーションがスムーズに動くようにします。 4.アニメーションの統合と調整 ゲームエンジン内でアニメーションを統合し、ゲームプレイに自然に馴染むように調整します。 5.アートスタイルの維持 ゲーム全体のアートスタイルに一貫性を持たせるため、他のアーティストと連携しながら作業を進めます。 Job Description 1. Character Animation Production Create character and creature movements within the game, providing realistic and engaging animations. 2. Effect Animation Production Produce
部署紹介/Business Unit LIGHTSPEED STUDIOS は、物語性の高いストーリー、没入感のあるゲームプレイ、最先端のテクノロジーを駆使し、ゲーム開発をアートとサイエンスの融合として追求し続けています。世界中のプレイヤー、そしてあらゆるデバイスに次世代のゲームエクスペリエンスを提供することを使命としています。 LIGHTSPEED STUDIOS is made up of passionate players who advance the art & science of game development through great stories, great gameplay, and advanced technology. We are focused on bringing next generation
チーム紹介/About the Hiring Team ライトスピード・ジャパンは、世界中のオーディエンス向けにオリジナルのAAA級アクションゲームタイトルの制作に特化しているゲーム開発スタジオです。著名なゲームディレクターとして知られる伊津野英昭(いつの ひであき)が率いる当スタジオは、東京と大阪の2つの拠点で活動しています。 柔軟で包括的な職場環境を提供し、ゲーム制作の限界を押し広げる才能と情熱にあふれるゲームクリエイターの参加を非常に歓迎しています。 LightSpeed Japan Studio is a game development studio dedicated to crafting original AAA action game titles for global audiences. Led by industry veteran Hideaki Itsuno, the studio operates across
Business Unit LIGHTSPEED STUDIOS is made up of passionate players who advance the art & science of game development through great stories, great gameplay, and advanced technology. We are focused on bringing next generation experiences to gamers
チーム紹介/About the Hiring Teamライトスピード・ジャパンは、世界中のオーディエンス向けにオリジナルのAAA級アクションゲームタイトルの制作に特化しているゲーム開発スタジオです。著名なゲームディレクターとして知られる伊津野英昭(いつの ひであき)が率いる当スタジオは、東京と大阪の2つの拠点で活動しています。 柔軟で包括的な職場環境を提供し、ゲーム制作の限界を押し広げる才能と情熱にあふれるゲームクリエイターの参加を非常に歓迎しています。 LightSpeed Japan Studio is a game development studio dedicated to crafting original AAA action game titles for global audiences. Led by industry veteran Hideaki Itsuno, the studio operates across two
Responsibilities: 仕事内容 メインエンジニアは、プロジェクト全体の安定性、拡張性、そして革新性を支えるチームのキーポジションです。豊富なプログラミングスキルとともに、部門横断でのコミュニケーション能力と協力経験が求められます。 1. エンジン開発と最適化 スタムエンジンの機能開発や最適化をリードし、バトルシステム、物理シミュレーション、AIなどの実装をサポートします。様々なハードウェア環境での安定したパフォーマンスを確保し、滑らかなプレイ体験を提供することが求められます。 2. 戦闘およびキャラクターシステムの開発 戦闘デザイナーやキャラクターデザイナーと協力し、キャラクターの動作、スキル、コンボシステム、そして敵AIの実装を担当します。プレイヤーに精緻でダイナミックなバトル体験を提供できるよう、システムの構築に貢献します。 3. 技術的な指導とチームサポート 戦闘デザイナーやキャラクターデザイナーと協力し、キャラクターの動作、スキル、コンボシステム、そして敵AIの実装を担当します。プレイヤーに精緻でダイナミックなバトル体験を提供できるよう、システムの構築に貢献します。 4. 部門横断の協力と技術的なソリューションの提供 レベルデザイン、美術、アニメーションなどの他部門と密接に連携し、ニーズを把握したうえで最適な技術的ソリューションを提案します。美術表現やデザインの意図を損なうことなく、効率向上とリソースの最適化を図ります。 5. パフォーマンス分析と問題解決 ゲームのパフォーマンスを監視し、フレームレートやロード時間、メモリ使用量などの技術的課題を迅速に特定・解決します。高い品質基準を満たすゲーム体験を保証するための重要な役割です。 6. 新技術の調査と導入 最新技術(物理エンジン、レンダリング技術、AIなど)を積極的に調査し、プロジェクトに応じた適切な技術を導入することで、ゲームの表現力と革新性の向上を図ります。 Job Description The main engineer is a key position supporting the stability, scalability, and innovation