Company Description We create world-class content, which we distribute across our portfolio of film, television, and streaming, and bring to life through our theme parks and consumer experiences. We own and operate leading entertainment and news
General information Country Japan City Tokyo Job ID 43189 Department Infor Consulting Services Experience Level ENTRY_LEVEL Employment Status FULL_TIME Workplace Type On-site Description & Requirements Early Talent Program Infor’s Early Talent Program helps recruit and onboard individuals
POSITION SUMMARY Contact appropriate individual or department (e.g., Sales, Data Administration, Accounting) as necessary to resolve guest calls, requests, or problems. Use sales techniques that maximize revenue while maintaining existing guest loyalty to Marriott, including up-selling. Determine
Company Description We create world-class content, which we distribute across our portfolio of film, television, and streaming, and bring to life through our theme parks and consumer experiences. We own and operate leading entertainment and news
You will be responsible to engage to business as a member of the Secretarial Services Team, take part in creating a service culture within the team and ensuring that the intake, prioritisation and delivery of work
Who We Are At Kyndryl, we design, build, manage and modernize the mission-critical technology systems that the world depends on every day. So why work at Kyndryl? We are always moving forward – always pushing ourselves
About Polymer A market-neutral, multi-manager platform with a strong Asia focus, Polymer Capital combines established institutional support and deep knowledge of local financial markets with a dedication to discovering and developing the region’s best investment talent.
新しく生まれ変わったリワードプログラムや新ブランドの展開など、日本&ミクロネシア地域の目覚ましい成長、そしてさらなる大きな野望を胸に、IHGファミリーの一員となる絶好のチャンスです。 IHG・ANA・ホテルズグループジャパンは、日本・ミクロネシア地区新規ホテル開業担当総支配人を募集しております。 日本・ミクロネシア地域の新規ホテル開業担当総支配人は、新規ホテルの立ち上げを成功させる上で重要な役割を担い、転換を図り、将来の運営に向けた舞台を整え、建設からゲストサービスまでのシームレスな開業を実現します。開業前の活動の指揮官として、日本・ミクロネシア地区新規ホテル開業担当総支配人は、ホテルスタッフの雇用とトレーニング、運営方針と手順の策定、必要なリソースの調達、位置づけのための商業施設との連携、ブランディング、ホテルのビジョンを実現するための建築家やデザイナーとの協力など、重要な業務の指揮を執ります。日本・ミクロネシア新規ホテル開業担当総支配人は、その専門知識と戦略的ビジョンにより、卓越したゲストの体験を実現し、競争の激しいホスピタリティ業界で長期的な成功を収めるための基盤を築きます。 意欲的で多様な考えを持ち、エキサイティングなチャレンジを遂行できる方を求めています。 日々の業務 新規ホテル開業担当総支配人として、ホテルの日々のリーダーシップと方向性を管理し、売上と収益を最大化し、財務的リターンを促進します。部下の育成、ブランドスタンダードの実行、地域内でのホテルとブランドの認知度向上を担っていただきます。 従業員 - ホテルのサービス哲学に沿った、チームエンゲージメントを高めるためのプログラムやイニシアチブを開発する。 - 将来の戦力確保のため、チームメンバーの後継者育成計画を策定、実施、監視する。 - チームメンバーのパフォーマンスと能力開発目標を設定し、パフォーマンス向上のための指導、コーチング、定期的なフィードバックを行う。 - 会社の規則や方針に従い、人事関連業務を監督する。 ゲストエクスペリエンス - すべてのブランドのサービス基準の遵守を維持することで、ブランドシチズンシップを示す。 - ゲスト満足度の向上を推進する。 - 同僚やホテルのチームメンバーと協力し、ゲストの期待に応え、それを上回るサービスやプログラムを確立し、実施する。 - ゲストに話しかけ、フィードバックを求め、関係を構築する。 財務 - 年間資本計画、キャッシュフロー計画、販売・マーケティング計画を作成し、予算を正確に予測する。 - 収益、将来の収益性、投資収益率を最大化するための財務分析。 - 流通チャネルとテクノロジー・プラットフォームを活用し、収益を促進し、市場シェアを最大化する。 - 資本計画や資産管理イニシアチブを主導し、オーナーと協力してホテルのマーケットリーダーとしての地位を維持・向上させる。 責任業務 - ゲスト、同僚、ホテルの資産にとって安全で安心な環境を確保する。
Services Sales Specialist strategic global accounts Description - Job Summary • This role is responsible for advising clients on their business challenges and developing sales strategies in collaboration with the account managers leveraging industry and organizational
Global Services and solutions APJ leader for global T1 Description - Today HP is a $50+ billion fortune 50 company with just under 50,000 employees worldwide across 190 countries. HP is about innovation, it’s who we
Company Description It all started in sunny San Diego, California in 2004 when a visionary engineer, Fred Luddy, saw the potential to transform how we work. Fast forward to today — ServiceNow stands as a global
Job TitleRegulatory Affairs Manager Job Description Job title: Regulatory Affairs Manager Philips is a global leader in health technology, committed to improving billions of lives worldwide and striving to make the world healthier and more sustainable
JOB SUMMARY Supports the General Manager and his/her team by assisting on administrative responsibilities. Duties include organizing, composing and distributing correspondence to both employees and guests, initial response and follow up to inquiries and collecting and tracking
Company Description PSI is a leading Contract Research Organization (CRO) with over 25 years of experience in the pharmaceutical industry. Originating from Switzerland, PSI is a privately owned, full-service CRO with a global reach, supporting clinical
Seed Service Center member This role has been designed as ‘Hybrid’ with an expectation that you will work on average 2-3 days per week from an HPE office. Who We Are: Hewlett Packard Enterprise is the
Seed Service Center member 4 This role has been designed as ‘Hybrid’ with an expectation that you will work on average 2-3 days per week from an HPE office. Who We Are: Hewlett Packard Enterprise is
Moxy Tokyo Kinshicho is located in the heart of downtown Tokyo. The Hotel has 205 rooms which boast stylish, minimalist designs, a bar & lounge, and a gym. The Hotel offers food and drinks around the
Position Purpose: The Affiliate Head of Finance is responsible for overseeing all financial operations, strategy, and governance for the affiliate, ensuring alignment with corporate objectives and compliance with local regulations. The role supports decision-making delivering insights
Job Title Cluster Lead, Administration, Building and Facilities Summary of the role This role resides in Tokyo, Japan, and reports to the APAC GRE Regional Manager. You will be responsible for managing all facets of Building and
At F5, we strive to bring a better digital world to life. Our teams empower organizations across the globe to create, secure, and run applications that enhance how we experience our evolving digital world. We are