Welcome to Warner Bros. Discovery… the stuff dreams are made of. Who We Are… When we say, “the stuff dreams are made of,” we’re not just referring to the world of wizards, dragons and superheroes, or
Our vision is to transform how the world uses information to enrich life for all. Micron Technology is a world leader in innovating memory and storage solutions that accelerate the transformation of information into intelligence, inspiring
<職務内容/Main Tasks>グローバルブランド戦略チームは、世界各国のINFINITIチームと協力し、『INFINITI』を強固で一貫性のあるブランドとして構築する役割を担っています。ブランド戦略は、INFINITIの名を冠する製品や搭載されるテクノロジーの指針となるほか、マーケティングやカスタマーエクスペリエンス、ディーラー、そして製品を通じて外部に発信するメッセージ全般にも適用される重要なガイドラインです。1. ブランド定義INFINITIブランドを定義し、その定義を一貫性が保たれるように維持させる。INFINITIブランド戦略を策定し、主要なブランド・プルーフ・ポイント、特徴的な機能やタッチポイントを関連部署とともに開発する。2. ブランド展開INFINITIブランドの定義をグローバル機能部署/各地域全体に浸透させ、その効果的な理解と実行を確保する。効果的なブランドガバナンスを確保し、カスタマージャーニー全体におけるブランドコンプライアンスと、コミュニケーションにおける一貫性(時間、タッチポイント、地域)を確保する。3. 社内展開全従業員(社内、ディーラー、サプライヤー)がブランドを完全に理解し、採用できるよう、社内に展開する。社内コミュニケーションのロードマップを作成する。従業員に情報を提供し、積極的に関与させるためのトレーニングの実施(各部門および地域(例えば米州)向け)社内エンゲージメント活動の管理(トレーニングセッションやイベントの実施など)関連する予算管理4. コミュニケーションマーケティング・コミュニケーション・チームと連携し、マーケティング・プラットフォーム、製品、ブランド概要の策定をサポートする。ブランドビジュアルアイデンティティを監督し、すべてのタッチポイントにおける一貫した実施を管理する。グローバルなクリエイティブ、メディア、ソーシャル、体験、イベントエージェンシーとの協力・連携The Global Brand Strategy team is responsible for working with INFINITI teams around the world to build INFINITI into a strong and consistent brand.The brand strategy is an important guideline that guides the products
<職務内容/Main Tasks>INFINITIグローバルカスタマーエクスペリエンスチームのミッションは、長期的な顧客エンゲージメント向上を主としています。1. INFINITIカーにおけるカスタマーエクスペリエンス(CX)戦略の推進 - INFINITI CX戦略およびメンバーシップサービスとモビリティサービスから構成されるフレームワークを定義し、推進する - 社内関連部署や役員への定例報告会 ‐ 戦略、ステータスアップデート、マイルストーン、サポート要件、予算について等 - 日産本社および、主にアメリカ・カナダ・メキシコにおけるINFINITI CX戦略の推進 - アメリカ・カナダ・メキシコ地域における各CX戦略の進捗プロセス確認・フォローアップ2. 概念実証(PoC)と顧客が必要とする必要最低限の機能を備えたプロダクト(MVP)の展開 - 代理店パートナーや各グローバルリージョンのカウンターパートと連携し、各地域*ごとに全体的な計画(スコープとロードマップを含む)を作成し、CX PoCを実装する(*主に米国/カナダ/メキシコ向け) 3. 効果測定 - 北米地域を担当するグローバルCXプロジェクトマネージャー(PMO)として、イニシアチブのパフォーマンスを追跡・測定する。- グローバル・クリエイティブ、メディア、ソーシャル、エクスペリエンシャル、イベントエージェンシーとの協働・連携The mission of INFINITI CX team is to develop life long customer engagement.
<職務内容/Main Tasks>日産自動車の販売の質と量を向上していくための中長期的なグローバル販売戦略を考案し、実行・サポートしていく業務です。会社全体の販売についてを理解することができ、タイムリーに販売状況を把握することができるのも醍醐味です。一つの特定の業務をお任せするというよりは、複数の業務を並行的に行っていただきます。課長代理職として、下記業務を推進するにあたり、部門内外およびリージョンとの目標および活動合意を進めながらリードして頂きます。■日産自動車の販売に関する会議・イベントの企画・運営・中長期販売戦略に関する会議・イベントを企画・運営・海外配給会社の販売担当を招集し、販売計画・戦略・好事例紹介・意見交換の場を設定■グローバルフィールドフォースコンテストやエンゲージメントプログラムの実行フィールドフォース(配給会社所属のディーラー担当者)のエンゲージメント向上のためのコンテスト・表彰イベントの企画・実行や、能力開発プログラム・事例の提供※以上2点、代理店との折衝なども発生するため、事前の準備段階から自主的にリードできる方を求めます。■PMOとして、販売オペレーション品質向上活動を通じたグローバル戦略実行支援■会社の中長期戦略や自動車業界トレンドに沿ったグローバル販売戦略の策定■社内関係部署との連携活動リード(カスタマーエクスペリエンス、アフターセールス、ディーラーデベロップメント等The role of Global Strategy Development team is to provide Global Sales Strategy, Standards, Best Practices etc. to Regions & Markets for enhancement of Sales Operations and Quality.The team is in position to support both global and region colleagues as
At EY, you’ll have the chance to build a career as unique as you are, with the global scale, support, inclusive culture and technology to become the best version of you. And we’re counting on your unique
Your Job Enhance the capability for Capacity Strategy group; This position has mainly responsible for leading capacity strategy development including tooling transfer projects across division to maximize value creation with optimal footprint at the CCS division level. Our
Location: Shiodome Division: SHISEIDO Global Brand Unit Job level: Manager or Staff Reports to: Group Manager Contract type: Full-time Roles & Responsibilities(業務内容) Lead end-to-end product development lifecycles, from concept to launch, for brand Shiseido digital products, ensuring
Job Description Our Company is a biopharmaceutical company with a mission of discovering, developing, and delivering innovative medicines and vaccines which save and improve peoples’ lives. We have opened two roles in our Customer and strategy chapter
Responsibilities: Tencent is an Internet-based platform company founded in Shenzhen, China, in 1998. We use technology to enrich the lives of Internet users and assist the digital upgrade of enterprises. Our mission is Value for Users,
At Lilly, we unite caring with discovery to make life better for people around the world. We are a global healthcare leader headquartered in Indianapolis, Indiana. Our employees around the world work to discover and bring life-changing
Job Description Summary Role Summary/Purpose: The Japan Marketing and Strategy Director is a key leader position with responsibility to develop the strategic direction/framework aligned with business objectives - profitable revenue growth and Install Base (IB) gain. This
Job Description: At Bank of America, we are guided by a common purpose to help make financial lives better through the power of every connection. Responsible Growth is how we run our company and how we
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In this position, you will oversee digital projects in APAC, manage project timelines and budgets, collaborate with global teams for design and execution, and lead cross-media initiatives. Client Details Our client is a global provider of comprehensive communication
Develop and execute HEOR strategies and work closely with related cross functional team to shape value propositions to drive patient access to treatment. Client Details Our client is global pharmaceutical company with great pipeline. The company is leader
The role is at an established global engineering company looking to expand into a new market in Japan. You will be at the forefront of the company, creating and applying an effective B2B sales strategy in a developing
The role is at an global engineering company looking to build their market share in a new region. You will be at the forefront of the company, creating and applying an effective B2B sales strategy to expand business